Suljettava kirjasto varmasti Inkeroisten, täältä on viety jo muutenkin kaikki.
Kirjasto suljetaan
4
249
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös sinne rakenneta uutta miljoonien monitoimitalossa ?
- Anonyymi
Mikset ensi oikeasti lue uutista ennekuin nolaat itsesi.
- Anonyymi
Haanojan kirjasto on kaupungin kolmanneksi vilkkain lainausmäärissä, ja silti meinataan sulkea. Asiakkaita käy paljon, lapsista eläkeläisiin. Tietokoneet ovat kovassa käytössä mm. maahanmuuttajien keskuudessa.
Päiväkoti ryhmä tarkoitus siirtää kirjaston tiloihin. Ympäristössä on runsaasti päiväkoteja, uusi ja suuri valmistui juuri tien toiselle puolelle. Syntyvyys on vähäistä, mutta ehkä maahanmuuttajilla on runsaasti lapsia.
Miksi kirjastoissa tarvitsee olla niin runsaasti henkilökuntaa, kun asiakkaat hoitavat kaiken itse. Haanojan kirjastollakin on ollut kolme virkailijaa ajoittain, vaikka paikka on osan päivää kiinni.
Omatoimiajan lisäämisellä olisi mahdollisuus saada säästöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857