Olen sitä mieltä, että vanhatien taiteilijalle pitäisi tehdä oma museo. Siellä voisi olla näytillä kaikki laitteet ja tunnetuimmat paikat, joissa hän tyhjensi kepeksensä ja veivasi menemään lisäksi sinne voisi tehdä näköispatsaankin kunnianosoituksena.
Museo vanhalletielle
Anonyymi-ap
3
585
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko kunta pystyttää jonnekin näköispatsaan taiteilijan muistolle?
- Anonyymi
Juoluinen näyteikkuna, jossa mekaaninen "Pukki" punakuonoineen heijaisi hymnin tahdissa.
- Anonyymi
Dildot glögi aromilla nyt kiepistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k924070Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k252856Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2222098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552063- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 68914