Siis nyt tarvitsen tietoa joltain tietävältä.
Puhelimeen kun vaihtaa sim-kortin, niin siinä pienessä "telineessä" on kahdelle sim-kortille paikat. Onko väliä kumpaan sen sim-kortin laittaa? Eli sim 1 tai sim 2. Epäilen, että kaiken sähellyksen jälkeen saattoi mennä tuohon kakkoseen:(
Toinen kysymys, eli oli vanha muistikortti myös tuossa telineessä. Eikös se ole sellainen, mikä ei ole välttämätön? (Siippa väitti, että tarvitsee)
En kuitenkaan tarvitse sitä..
Onko väliä
Apua umpipäälle
8
395
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole merkitystä asialla. Muistikortilla ei tee mitään nykypuhelimissa.
- Anonyymi
Eli tuolla sim-kortin paikalla ei ole merkitystä...
Iso kiitos vastauksesta!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuolla sim-kortin paikalla ei ole merkitystä...
Iso kiitos vastauksesta!!!Ei yleensä. Laitteen ohjeesta (kattava ohjekirja löytyy yleensä valmistajan sivuilta) kerrotaan tarkemmin sim-kortin laittamisesta. Jos siellä ei ole mainintaa tästä niin ei ole väliä.
- Anonyymi
yleensä sim-1 on sen kelkan päässä oleva, ainankin niissä puhelimissa mintkä itse olen tupla-simmilla omistanut.
- Anonyymi
Ei voi yleistää. Puhelimen asetuksistahan sen sitten viimeistään näkee, onko käytössä sim 1 vai sim 2 -paikka. Jotkin puhelimet myös tukevat 5G-yhteyksiä vain toisesta sim-paikasta l. todennäköisesti silloin sim 1 -paikasta.
- Anonyymi
Laittaa 1 sim esim puhelut/ viestit 2 sim data, näin täällä.
- Anonyymi
Toisissa luureissa sim 1 keskellä, laidas sim 2 ja muistikortti.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Tohdi enää avata sitä, kun otti koville saada se paikalleen.
Tumpelo mikä tumpelo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819