Kyllä miehiä on nähty, mutta onko mitään vastaavaa...orgs...
AAAHHH...Rammsteinin laulaja
2
858
Vastaukset
- Lammstein
Tyyppi on niin huikea ja mikä ääni! Eihän sitä nyt parhaimmalla tahdollakaan voi kovin komeaksi lauluääneksi sanoa, mutta se tyyli, millä kaveri leiviskänsä hoitaa on aseista riisuva.
Olen myyty morsian. Ja minä sentään jo sen verran aikuinen, että lapsetki koulussa... - tontuska
Samaa mieltä edellisten kanssa. Eihän miestä voi komeaksi sanoa "perinteisessä" kiiltokuvamielessä, mutta toisaalta, sellaiset pojut eivät ole koskaan sytyttäneetkään.
Kyllä Till Lindemann saa väristykset juoksemaan pitkin selkää, nam! Ihan siitä syystä pitänee lähteä Ruisrockiin. Että näkis livenäkin.
Samaa sarjaa kuin Benicio Del Toro tai Russell Crowe Gladiaattorissa. Kyllä miehessä pitää olla lihaa ja ääntä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869