Hei kultaiseni kuule

Anonyymi-ap

varaa vähän yimääräistä aikaa jos oot kaupungille päin menossa, siinä on tietyöt just melkein kohdallasi nyt tänään.

12

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos tiedosta. Mysteeri otus..

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­­m­f­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17989784d

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jaa että lähetit ne sitten sieltä tänne kaapimaan asfaltista pintaa.

    • Anonyymi

      Noinko on? En ole menossa nyt kaupungille päin.

      • Anonyymi

        Harvoin itsekään poistun kotoa. Ainoastaan lähi k-kauppaan, missä ei ole ikäistäni seuraa. Tietyömaan kuulin parvekkeelta. Mutta ethän sinä edes asu näillä huudella, kun asut siellä yksityisellä saarella, jos oikein olen ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin itsekään poistun kotoa. Ainoastaan lähi k-kauppaan, missä ei ole ikäistäni seuraa. Tietyömaan kuulin parvekkeelta. Mutta ethän sinä edes asu näillä huudella, kun asut siellä yksityisellä saarella, jos oikein olen ymmärtänyt.

        Voimia! Tossa juteltiinkin ton tirpan kanssa sun voinnista. Harmillista että sun vointi romahti niin nopeasti . Oliko se ny kuin levinnyt jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia! Tossa juteltiinkin ton tirpan kanssa sun voinnista. Harmillista että sun vointi romahti niin nopeasti . Oliko se ny kuin levinnyt jo?

        No en osaa sanoa. Ihan ok, pitäisi vaan päästä liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en osaa sanoa. Ihan ok, pitäisi vaan päästä liikkeelle.

        Ai liikkeelle? Käsitys oli että aika loppu vaiheessa menee..


    • Huomasin kyllä. Eihän siinä ole muuta kuin kiertää vaan ne paikat ja mennä muuta reittiä.

      • Anonyymi

        juu näinhän se on että kun kulkee eri suuntaan niin ei joudu kohdille, oot varmaan huomannut kun ei olla nähty niin ei olla osuttu kohdille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        juu näinhän se on että kun kulkee eri suuntaan niin ei joudu kohdille, oot varmaan huomannut kun ei olla nähty niin ei olla osuttu kohdille.

        Ihan samaan suuntaan kyllä kävelin. Tarkoitin, että osaahan minä väistää. Kaks työmiestä siinä touhus kun menin ohi.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihan samaan suuntaan kyllä kävelin. Tarkoitin, että osaahan minä väistää. Kaks työmiestä siinä touhus kun menin ohi.

        aattelin että hän on autolla kun tuolla sadellutkin melkein koko päivän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe