Kalajoen liikenneympyrät

Anonyymi-ap

Miten voivat olla niin ruokottomassa kunnossa? Pujoa ja pajua kasvaa. Antaapa nuivan kuvan paikasta. Siitähän kulkee läpi koko pohjoisen liikenne.

22

1163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Horsmalle kylvetty.

• Anonyymi

Tuulimyllyjen osat tykkää luonnon läheisyydestä.

• Anonyymi

Ihan totuudenmukaisen kuvan kyllä antavat Kalajoesta.

• Anonyymi

Onko Hiekkasärkillä opasteet liikenneympyrässä oikein - peittävät kaiken näkyvyyden?

• Anonyymi

Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.

Yksi vanha lääkäri ajoi ympyrässä vastapalloon v. 2001

• Anonyymi

Oli hyvä lääkäri se. Teki synnytyshommat ja leikkaukset päivystyksen ohella. Yksin.

• Anonyymi

Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

Semmosia ne oli MIEHET ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.

Eipä olisi uskonut. Se lääkäri nimittäin, että millaisia aikoja on vielä tulossa ja millaiseksi maailma menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes.

No sinustahan tuli sitte Puppeli-poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D :D

• Anonyymi

Tänä kesänä on Suomea jonkin verran kierrelty ja ihailtu kuinak hyvin kaupungeissa ja pienissäkin kirkonkylissä ympäristöä hoidetaan. Kalajoen tilanne noihin verraten on järkyttävän huono täällä keskustassa. Jokirannat on jätetty aivan heitteille, vaikka niistä saisi upeat puistikot. Kaikesta muustakin näkee, että hällä väliä, olkoon. Hävettää olla kalajokinen.

• Anonyymi

Onneksi en asu siellä enää, hyi olkoon mikä paikka.

• Anonyymi

Muuta pois Ei täällä ole pakko asua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta pois Ei täällä ole pakko asua

On muutettu jo ajat sitten.

• Anonyymi

Niinpä jokiranta voisi olla hienokin - mutta, mutta se kun ei ole hiekkasärkillä niin ei voi mitään.
        Kukaan ei edes lämpimästi kannata kunnostusta.

• Anonyymi

Päästelin tosiaan siitä rundellin yli pitkällä kärryllä. Sit peilistä näin, ku heinät viuhu kääntyvän vimpan akselin päässä. Siel oli jäänynnä tukko kyytihi pyörähä kiinni.

Ei olluna trimmiä joukos, ois käyny pörräämäs poies-------------------------

• Anonyymi

Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!

Kyllä rusina on poikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe