Miten voivat olla niin ruokottomassa kunnossa? Pujoa ja pajua kasvaa. Antaapa nuivan kuvan paikasta. Siitähän kulkee läpi koko pohjoisen liikenne.
Kalajoen liikenneympyrät
22
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Horsmalle kylvetty.
- Anonyymi
Tuulimyllyjen osat tykkää luonnon läheisyydestä.
- Anonyymi
Ihan totuudenmukaisen kuvan kyllä antavat Kalajoesta.
- Anonyymi
Onko Hiekkasärkillä opasteet liikenneympyrässä oikein - peittävät kaiken näkyvyyden?
- Anonyymi
Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.
Yksi vanha lääkäri ajoi ympyrässä vastapalloon v. 2001
- Anonyymi
Oli hyvä lääkäri se. Teki synnytyshommat ja leikkaukset päivystyksen ohella. Yksin.
- Anonyymi
Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.
Semmosia ne oli MIEHET ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
Jes. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
Jes.Eipä olisi uskonut. Se lääkäri nimittäin, että millaisia aikoja on vielä tulossa ja millaiseksi maailma menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes.No sinustahan tuli sitte Puppeli-poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D :D
- Anonyymi
Tänä kesänä on Suomea jonkin verran kierrelty ja ihailtu kuinak hyvin kaupungeissa ja pienissäkin kirkonkylissä ympäristöä hoidetaan. Kalajoen tilanne noihin verraten on järkyttävän huono täällä keskustassa. Jokirannat on jätetty aivan heitteille, vaikka niistä saisi upeat puistikot. Kaikesta muustakin näkee, että hällä väliä, olkoon. Hävettää olla kalajokinen.
- Anonyymi
Onneksi en asu siellä enää, hyi olkoon mikä paikka.
- Anonyymi
Muuta pois Ei täällä ole pakko asua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta pois Ei täällä ole pakko asua
On muutettu jo ajat sitten.
- Anonyymi
Niinpä jokiranta voisi olla hienokin - mutta, mutta se kun ei ole hiekkasärkillä niin ei voi mitään.
Kukaan ei edes lämpimästi kannata kunnostusta.
- Anonyymi
Päästelin tosiaan siitä rundellin yli pitkällä kärryllä. Sit peilistä näin, ku heinät viuhu kääntyvän vimpan akselin päässä. Siel oli jäänynnä tukko kyytihi pyörähä kiinni.
Ei olluna trimmiä joukos, ois käyny pörräämäs poies-------------------------- Anonyymi
Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!
Kyllä rusina on poikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389