Kalajoen liikenneympyrät

Anonyymi-ap

Miten voivat olla niin ruokottomassa kunnossa? Pujoa ja pajua kasvaa. Antaapa nuivan kuvan paikasta. Siitähän kulkee läpi koko pohjoisen liikenne.

22

1203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Horsmalle kylvetty.

• Anonyymi

Tuulimyllyjen osat tykkää luonnon läheisyydestä.

• Anonyymi

Ihan totuudenmukaisen kuvan kyllä antavat Kalajoesta.

• Anonyymi

Onko Hiekkasärkillä opasteet liikenneympyrässä oikein - peittävät kaiken näkyvyyden?

• Anonyymi

Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.

Yksi vanha lääkäri ajoi ympyrässä vastapalloon v. 2001

• Anonyymi

Oli hyvä lääkäri se. Teki synnytyshommat ja leikkaukset päivystyksen ohella. Yksin.

• Anonyymi

Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

Semmosia ne oli MIEHET ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.

Eipä olisi uskonut. Se lääkäri nimittäin, että millaisia aikoja on vielä tulossa ja millaiseksi maailma menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes.

No sinustahan tuli sitte Puppeli-poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D :D

• Anonyymi

Tänä kesänä on Suomea jonkin verran kierrelty ja ihailtu kuinak hyvin kaupungeissa ja pienissäkin kirkonkylissä ympäristöä hoidetaan. Kalajoen tilanne noihin verraten on järkyttävän huono täällä keskustassa. Jokirannat on jätetty aivan heitteille, vaikka niistä saisi upeat puistikot. Kaikesta muustakin näkee, että hällä väliä, olkoon. Hävettää olla kalajokinen.

• Anonyymi

Onneksi en asu siellä enää, hyi olkoon mikä paikka.

• Anonyymi

Muuta pois Ei täällä ole pakko asua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta pois Ei täällä ole pakko asua

On muutettu jo ajat sitten.

• Anonyymi

Niinpä jokiranta voisi olla hienokin - mutta, mutta se kun ei ole hiekkasärkillä niin ei voi mitään.
        Kukaan ei edes lämpimästi kannata kunnostusta.

• Anonyymi

Päästelin tosiaan siitä rundellin yli pitkällä kärryllä. Sit peilistä näin, ku heinät viuhu kääntyvän vimpan akselin päässä. Siel oli jäänynnä tukko kyytihi pyörähä kiinni.

Ei olluna trimmiä joukos, ois käyny pörräämäs poies-------------------------

• Anonyymi

Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!

Kyllä rusina on poikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1216
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      230
      1200
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1068
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      963
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      939
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      812
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      809
    Aihe