Kalajoen liikenneympyrät

Anonyymi-ap

Miten voivat olla niin ruokottomassa kunnossa? Pujoa ja pajua kasvaa. Antaapa nuivan kuvan paikasta. Siitähän kulkee läpi koko pohjoisen liikenne.

22

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Horsmalle kylvetty.

• Anonyymi

Tuulimyllyjen osat tykkää luonnon läheisyydestä.

• Anonyymi

Ihan totuudenmukaisen kuvan kyllä antavat Kalajoesta.

• Anonyymi

Onko Hiekkasärkillä opasteet liikenneympyrässä oikein - peittävät kaiken näkyvyyden?

• Anonyymi

Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.

Yksi vanha lääkäri ajoi ympyrässä vastapalloon v. 2001

• Anonyymi

Oli hyvä lääkäri se. Teki synnytyshommat ja leikkaukset päivystyksen ohella. Yksin.

• Anonyymi

Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

Semmosia ne oli MIEHET ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.

Eipä olisi uskonut. Se lääkäri nimittäin, että millaisia aikoja on vielä tulossa ja millaiseksi maailma menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes.

No sinustahan tuli sitte Puppeli-poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D :D

• Anonyymi

Tänä kesänä on Suomea jonkin verran kierrelty ja ihailtu kuinak hyvin kaupungeissa ja pienissäkin kirkonkylissä ympäristöä hoidetaan. Kalajoen tilanne noihin verraten on järkyttävän huono täällä keskustassa. Jokirannat on jätetty aivan heitteille, vaikka niistä saisi upeat puistikot. Kaikesta muustakin näkee, että hällä väliä, olkoon. Hävettää olla kalajokinen.

• Anonyymi

Onneksi en asu siellä enää, hyi olkoon mikä paikka.

• Anonyymi

Muuta pois Ei täällä ole pakko asua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta pois Ei täällä ole pakko asua

On muutettu jo ajat sitten.

• Anonyymi

Niinpä jokiranta voisi olla hienokin - mutta, mutta se kun ei ole hiekkasärkillä niin ei voi mitään.
        Kukaan ei edes lämpimästi kannata kunnostusta.

• Anonyymi

Päästelin tosiaan siitä rundellin yli pitkällä kärryllä. Sit peilistä näin, ku heinät viuhu kääntyvän vimpan akselin päässä. Siel oli jäänynnä tukko kyytihi pyörähä kiinni.

Ei olluna trimmiä joukos, ois käyny pörräämäs poies-------------------------

• Anonyymi

Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!

Kyllä rusina on poikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe