Kalajoen liikenneympyrät

Anonyymi-ap

Miten voivat olla niin ruokottomassa kunnossa? Pujoa ja pajua kasvaa. Antaapa nuivan kuvan paikasta. Siitähän kulkee läpi koko pohjoisen liikenne.

22

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Horsmalle kylvetty.

    • Anonyymi

      Tuulimyllyjen osat tykkää luonnon läheisyydestä.

    • Anonyymi

      Ihan totuudenmukaisen kuvan kyllä antavat Kalajoesta.

    • Anonyymi

      Onko Hiekkasärkillä opasteet liikenneympyrässä oikein - peittävät kaiken näkyvyyden?

      • Anonyymi

        Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä mitään näkemistä ole. Muutama tosiyrittäjä ajaa ympyrää ja etsii kadonnutta asiakasta.

        Yksi vanha lääkäri ajoi ympyrässä vastapalloon v. 2001


    • Anonyymi

      Oli hyvä lääkäri se. Teki synnytyshommat ja leikkaukset päivystyksen ohella. Yksin.

      • Anonyymi

        Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

        Semmosia ne oli MIEHET ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

        Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.

        Eipä olisi uskonut. Se lääkäri nimittäin, että millaisia aikoja on vielä tulossa ja millaiseksi maailma menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin hänen mielestään moniavioinen, niin hän laittoi minulle pari pippeliä lisää.
        Nyt kun sekin on mahdollista, niin laitatan pimppelin yhden pippelin tilalle ja kela maksaa.
        Jes.

        No sinustahan tuli sitte Puppeli-poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella. Päivysti ja leikkasi yksin ja aina välillä kävi synnyttämässä. Senkin hoiti alusta loppuun yksin.

        :D :D


    • Anonyymi

      Tänä kesänä on Suomea jonkin verran kierrelty ja ihailtu kuinak hyvin kaupungeissa ja pienissäkin kirkonkylissä ympäristöä hoidetaan. Kalajoen tilanne noihin verraten on järkyttävän huono täällä keskustassa. Jokirannat on jätetty aivan heitteille, vaikka niistä saisi upeat puistikot. Kaikesta muustakin näkee, että hällä väliä, olkoon. Hävettää olla kalajokinen.

      • Anonyymi

        Onneksi en asu siellä enää, hyi olkoon mikä paikka.


      • Anonyymi

        Muuta pois Ei täällä ole pakko asua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta pois Ei täällä ole pakko asua

        On muutettu jo ajat sitten.


      • Anonyymi

        Niinpä jokiranta voisi olla hienokin - mutta, mutta se kun ei ole hiekkasärkillä niin ei voi mitään.
        Kukaan ei edes lämpimästi kannata kunnostusta.


    • Anonyymi

      Päästelin tosiaan siitä rundellin yli pitkällä kärryllä. Sit peilistä näin, ku heinät viuhu kääntyvän vimpan akselin päässä. Siel oli jäänynnä tukko kyytihi pyörähä kiinni.

      Ei olluna trimmiä joukos, ois käyny pörräämäs poies-------------------------

      • Anonyymi

        Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannattaa trimmata. Posliini tai pieni kiitorata, ne on parhaita!

        Kyllä rusina on poikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe