Feederiä Porista

Anonyymi-ap

Oon gaineri Porista ja statit on 19v/167cm/104kg. Haussa feederi joka tarjoaa vähintään kaksi isoa hapurilaisateriaa tai perhepizzaa tai vastaavaa päivässä. Pitkä feedersuhde haussa , saa kuvata- ei feikeille tai persaukisille.

kik: missvoisula

17

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidätkö itseäsi jonakin glamourgainerina, kun tuollaista palvelua haluat? Karu totuus on se, että rahakkailla feedereillä on tarjontaa mistä valita.

      P.S. 104kg on 167 senttiselle todella säälittävä lukema.

      • Anonyymi

        Tarvii juunuja


    • Anonyymi

      Ootko nainen vai mies? Itse tykkään lihavista naisista mies18

    • Anonyymi

      Ei teini-ikäinen ole mikään oikea BBW, eli mussutappa neiti vielä muutama vuosi jotain halpaa sokeria ja pullaa. Rahakkaat feederit hakee kypsempää seuraa.

    • Anonyymi

      Mene töihin ja osta itse ruokas. Hyi helvetti mihin tämä maailma on menossa.

    • Anonyymi

      Kandee hommata useampi feederi nii ei oo välii vaikkei oliskaan varakkaita. Sitte ku on tarpeeks painoo nii voi alkaa ettii jotain rikasta.

    • Anonyymi

      ei löytyny tolla nimellä kikistä ketää

      • Anonyymi

        Olisko sulla ollu varaakaan sponssata glamourgaineria...


    • Anonyymi

      Mieti vielä mille tielle olet menossa. (Terveysongelmia tuonnompana.)

      • Anonyymi

        Luuletko että tällaista valkoroska väkeä sellainen kiinnostaa? Ei kai tuokaan valas muuten tähän ryhtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että tällaista valkoroska väkeä sellainen kiinnostaa? Ei kai tuokaan valas muuten tähän ryhtynyt.

        Luuviulut on vaan kateellisia.

        BBW = Big Beautiful Woman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuviulut on vaan kateellisia.

        BBW = Big Beautiful Woman.

        Joo, olen sairaan kateellinen sairaaloisen ylipainoiselle. Samanpituisena painan 58kg.

        Asun Porissa myös ja toi muija vois olla mun lapsuudenkaveri. Aina kun hän soittaa, hän ei pysty puhumaan yhtä lausetta ilman että hän läähättää. Mun hengitys tasaantuu hetkessä vaikka olisin keskellä power-yoga treeniä tai hölkkäämässä.
        Olen yrittänyt auttaa esim. tarjoamalla ruokareseptejä ja kuntoiluvinkkejä ja -seuraa, mutta hän on vain vängännyt että hän haluu nauttia elämästä ja syödä navantäydeltä roskaruokaa eikä tosiaan halua kiduttaa itteensä kuntoilemalla kuten mä teen.
        Eli mä "kidutan" itseeni kokonaisen tunnin päivässä harrastamalla tavoitteellìsesti kuntoilua vs. että hän kiduttaa itseään ja kehoaan koko valveillaoloaikansa kun hän siirtelee raskasta kehoaan niin että selkä natisee ja tuikkii itseensä insuliinia, levittää lääkettä hiivapöpöihin joita tulee läskien hautomiin kosteisiin paikkoihin, ei uskalla istua kahvilan tuoleihin kun pelkää että ne romahtaa tai että tuoli jää käsinojista kiinni pyllyyn kun nousee. Ihanaa elämää eikä yhtään kidutusta! kadehdin!
        Naama on pöhöttynyt kuin mummolla. Joo, tikahdun kateudesta. Nuori nainen, jonka pitäis mennä ja elää! Shoppailla uusia vaatteita, pukeutuu ainoisiin mitkä mahtuu päälle eli pappakoon verkkareihin ja tokmannin paituleihin, rinnat hölskyy vapaina kun ei löydy sopivia rintsikoita.
        Ainoo "poikaystävä" on joku timmi komea jenkkilän feederi joka on syöttänyt hautaan viimeisimmän vaimonsa. Ei missään kohtaa kilise varoituskellot! Eli bodattu, timmi jäbä lähettää rahaa ruokaan ja haluaa nähdä livenä kun tyttö syö ja painolukemat kohoo!


    • Anonyymi

      Hirveää, jos tosiaan olis noin koukussa pikaruokaan!
      Sama kuin joku alkkis etsis "juottajaa" eli perhekossu olis se vrk. minimi tai pönikkä viiniä.

    • Anonyymi

      Onko aloittajan statit noussu ja jos on niin millaisella ohjelmalla? Ite kerään painoo ihan halvalla kotiruoalla mut tavoitteissa olis löytää feederi joka alkais tarjoon kalliita herkkuaterioita.

    • Anonyymi

      Hei sinä ihana seksikäs pullukka, kyllä Ois tosi Kiva viedä sinut syömään vaikka johonkin hyvään buffettiin, missä on paljon, paljon hyvää syötävää

    • Anonyymi

      täällä ois m18 feederi snäppi on nyymi12

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe