Stefan Thermanin yritys konkurssiin

Anonyymi-ap

ST Capital Oy on asetettu konkurssiin. Tämä on ilon päivä 😁

79

3366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä yhdestä yrityksestä ja konkurssista? Noitahan saa lukea lehdistä päivittäin.

• Anonyymi

No ei kenellekään konkurssia toivo. Mutta ei ollut yllätys.

• Anonyymi

Mahtavaa 😋

• Anonyymi

Nyt Stefu viinaa aamusta iltaan ja illasta aamuun.

• Anonyymi

Siihen muutamat pillerit päälle, niin show on valmis.

• Anonyymi

Ass Böllörf tuhosi Stefanin elämän ja bisnekset.

• Anonyymi

Kyllä Stefan tuhosi ne ihan itse. Itse myös valitsi seuransa. Itse teki rötöksensä, itse myös kärsii seuraukset. Ihan itse on möhlinyt elämänsä. Sekosi päihteisiin myös ihan itse ja on myös itse vastuussa siitäkin. Hän on ihan itse valinnut tien mitä nyt kulkee 🙁. Ainoa, mikä tuossa selkärangattomassa tyypissä säälittää on, että lähipiiri kärsii tuon touhuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Stefan tuhosi ne ihan itse. Itse myös valitsi seuransa. Itse teki rötöksensä, itse myös kärsii seuraukset. Ihan itse on möhlinyt elämänsä. Sekosi päihteisiin myös ihan itse ja on myös itse vastuussa siitäkin. Hän on ihan itse valinnut tien mitä nyt kulkee 🙁. Ainoa, mikä tuossa selkärangattomassa tyypissä säälittää on, että lähipiiri kärsii tuon touhuista.

Stefu valitsi naisen joka halusi vain juhlia ja shoppailla. Nainen oli myös pyörinyt huumeporukoissa ja syytteessä huumerikoksesta. Nainen alkoi Stefun salarakkaaksi kun oma avomies oli vankilassa, mutta nainen selvästi antoi ymmärtää suhteen aikana että rakkaus vankilassa olevaan ei ole vielä kuollut. Lisäksi tuon huumejutun takia pariskunta oli isoissa otsikoissa jatkuvasti ja toki myös jatkuvien riitojensa takia. Stefun silloin valitseman naisen takia Stefu on nyt tässä tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu valitsi naisen joka halusi vain juhlia ja shoppailla. Nainen oli myös pyörinyt huumeporukoissa ja syytteessä huumerikoksesta. Nainen alkoi Stefun salarakkaaksi kun oma avomies oli vankilassa, mutta nainen selvästi antoi ymmärtää suhteen aikana että rakkaus vankilassa olevaan ei ole vielä kuollut. Lisäksi tuon huumejutun takia pariskunta oli isoissa otsikoissa jatkuvasti ja toki myös jatkuvien riitojensa takia. Stefun silloin valitseman naisen takia Stefu on nyt tässä tilanteessa.

Naisen edellinen avomies oli ollut katkolla eikä käyttänyt alkoholia ja tämä nainen kertoi että "kun olimme kavereiden kanssa juhlimassa niin oli tylsää kun Niko ei voinut juoda". Ja niin Niko alkoi juomaan kun muutama kuukausi oli seurusteltu. Onko tällainen nainen joka vain dinneröi ja shoppailee hyvää seuraa miehelle, jolla on päihteiden ja myös rahankäytön kanssa ongelmia? No ei tosiaankaan ole. Vielä tuolle edellämainitulle Nikolle kaveri sanoi tv-sarjassa että "sano sille että raha ei tipu taivaasta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen edellinen avomies oli ollut katkolla eikä käyttänyt alkoholia ja tämä nainen kertoi että "kun olimme kavereiden kanssa juhlimassa niin oli tylsää kun Niko ei voinut juoda". Ja niin Niko alkoi juomaan kun muutama kuukausi oli seurusteltu. Onko tällainen nainen joka vain dinneröi ja shoppailee hyvää seuraa miehelle, jolla on päihteiden ja myös rahankäytön kanssa ongelmia? No ei tosiaankaan ole. Vielä tuolle edellämainitulle Nikolle kaveri sanoi tv-sarjassa että "sano sille että raha ei tipu taivaasta".

Vielä tämä nainen oli lähettänyt tekstiviestejä Nikolle että "mun juomisesta valitat, mutta..." Eli tällä naisella oli siis liiallista alkoholinkäyttöä silloisen avomiehensä mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikon toinen kaveri sanoi Katiska-dokumentissa että Nikon on vaikea sanoa tuollaisille ei. Tarkoitti siis Sofian tyylistä ja dokumentissa antoivat ymmärtää että pitivät Sofiaa golddiggerinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikon toinen kaveri sanoi Katiska-dokumentissa että Nikon on vaikea sanoa tuollaisille ei. Tarkoitti siis Sofian tyylistä ja dokumentissa antoivat ymmärtää että pitivät Sofiaa golddiggerinä.

Stefun oli myös vaikea sanoa tuollaiselle ei. Siitähän on kysymys. Sofia osaa kyllä keinot ja miehethän on tunnetusti heikkoja tuollaisten naisten edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefun oli myös vaikea sanoa tuollaiselle ei. Siitähän on kysymys. Sofia osaa kyllä keinot ja miehethän on tunnetusti heikkoja tuollaisten naisten edessä.

Katsokaa vaikka Sofian instaa niin tajuatte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaa vaikka Sofian instaa niin tajuatte.

Eiks se riitä, että sinä "tajuat"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän Thermanin alamäki alkanut lokki 1 aikana ja lokki 2 viimeisteli .

Täysin selkärangaton ja henkisesti tasapainoton kohuliikemies !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tämä nainen oli lähettänyt tekstiviestejä Nikolle että "mun juomisesta valitat, mutta..." Eli tällä naisella oli siis liiallista alkoholinkäyttöä silloisen avomiehensä mielestä.

Ei kai Sofia Belorfin alkoholinkäytöllä ole mitään tekemistä Thermanin kanssa.

Kommenteistasi saa sen käsityksen, että Therman on täysi vajakki, jolle kaadetaan alkoholia kurkusta ja sanellaan mitä tehdään ???

Mummo taas kaatamassa Thermanin juomista Sofian syyksi ??
        Missä se rakastava isukki nyt luuraa ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenteistasi saa sen käsityksen, että Therman on täysi vajakki, jolle kaadetaan alkoholia kurkusta ja sanellaan mitä tehdään ???

Mummon kateus voittaa kiimankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän Thermanin alamäki alkanut lokki 1 aikana ja lokki 2 viimeisteli .

Täysin selkärangaton ja henkisesti tasapainoton kohuliikemies !

Alamäki Stefulla alkoi jo muinoin Levillä, kun sekosi entiseen salarakkaaseen, joka oli avioliitossa. Entinen Eremenkon salarakas oli tuolloin pienen vauvan äiti ja fiksuhkon miehen vaimo. Se ei menoa haitannut. Kyllä Therman on itse vastuussa omista tekemisistään. Hän on itse valinnut, miten elää elämänsä 🧐.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua lapsiraukka ja tuota sinun mummotteluasi. Kuinkahan vanha sä oikein olet? Imetkö vielä äidin tissiä ja äiti opettanut, et Suomi24 palsta on sun oppilaitos...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene töihin mummottelija....vai eikö kukaan huoli keskenkasvuista kakaraa?

Enkä ole mummo, vaikka kuinka mumottelisit! On sulla ainakin todella lapselliset jutut, jos MUKA aikuinen olet, lienet jäänyt lapsen asteelle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua pikkupoika. Alkaa vaikuttamaan et olet Incel-mies, vaiko homopoika..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua lapsiraukka ja tuota sinun mummotteluasi. Kuinkahan vanha sä oikein olet? Imetkö vielä äidin tissiä ja äiti opettanut, et Suomi24 palsta on sun oppilaitos...

Onko äiti opettanut sinulle, että Suomi24 on sun pahan olon kaatopaikka ja voit haukkua Sofian ja Sofian kaverit ja exän konkurssit ja mitä ikinä keksitkään. Toki Sofialla olisi voinut olla eri tapa elää, mutta ei kaikki hänenkään syytä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene töihin mummottelija....vai eikö kukaan huoli keskenkasvuista kakaraa?

Enkä ole mummo, vaikka kuinka mumottelisit! On sulla ainakin todella lapselliset jutut, jos MUKA aikuinen olet, lienet jäänyt lapsen asteelle...

Onnea mummo! Sinut tunnetaan kirjoituksistasi nimenomaan "mummo kirjoittaa". Ei se tarkoita ikää vaan sitä, että olet ansainnut lempinimen. Onnea mummo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Sofian salarakkaus on tuomittavampaa kuin Martinan? Ja oliko Martina Stefanin salarakas oltuaan vielä naimisissa Eskon kanssa? No, Etemenkon aikaan hän toki oli vapaa.
        Se toki on ilahduttavaa, että Stefanin ja Martinan elämään eivät riidat kuuluneet. Peökkää seesteistä onnea. Eikä Martina tuhlannut Stefun "lepytysrahoja", jos nyt jotain pientä riidantynkää ehkä kenties oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, sinullako ei ole ikinä käynyt miestsäkää, että olisivat valinneet sinut ja olleet heikkoja
        edessäsi. Ymmärrän, miksi Sofia on katkeraa kaikkia sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluan tissiä.. saisi vetää käteen samalla.. Voi sitä riemua..

• Anonyymi

Kenenkähän naisen syyksi tuokin laitetaan? Joidenkin miesten palvojien mielestä kaikki miesten vaikeudet ovat aina naisen syytä.

• Anonyymi

Joka tapauksessa vielä vuonna 2019 Stefun tulot olivat suurimmat kuin koskaan. Viimeisin tilinpäätös firmastaan on tehty vuodelta 2020 ja sen jälkeen ei enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tapauksessa vielä vuonna 2019 Stefun tulot olivat suurimmat kuin koskaan. Viimeisin tilinpäätös firmastaan on tehty vuodelta 2020 ja sen jälkeen ei enää.

Eiköhän silloin tullut perintörahat tilille....hm

Sen jälkeen niitä sitten pantiin haisemaan oikein kiihtyvään tahtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen Sofiaa yrityksen velkaosuus oli yli 144%, ja velkaa yli 5 miljoona.

• Anonyymi

Thermanin vaikeudet ovat kyllä Thermanin syytä. Hän on valinnut elää päihteistä ja törsäilevää elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Investoijan rahanpesu loppui vuonna 2019/2020.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki oli viellä hyvin kun erosi Martinasta, siis raha asiat. Martina oli yrittänyt saada monta vuotta miestä hoitoon eikä onnistunut. Kyllä ihan itse sotki asiansa. Sofia oli kova juhlimaan ja vaan vähän vauhditti loppua. Kaikesta huolimatta mies ihan itse tuhosi elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki oli viellä hyvin kun erosi Martinasta, siis raha asiat. Martina oli yrittänyt saada monta vuotta miestä hoitoon eikä onnistunut. Kyllä ihan itse sotki asiansa. Sofia oli kova juhlimaan ja vaan vähän vauhditti loppua. Kaikesta huolimatta mies ihan itse tuhosi elämänsä.

raha asiat.....? olisiko kuitenkin raha-asiat ..

viellä ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viellä ???

Saatko paljokin palkkaa noista korjauksistasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viellä ???

Vittuasiat..onko oikein..

• Anonyymi

Soffa on myrkkykäärme.

• Anonyymi

Stefan on elämänsä sössinyt surkimus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan on elämänsä sössinyt surkimus.

Juuri näin. Todella typerää elämää. Huumeita, viinaa ja huonomaineisia naisia. Kukaan ei koskaan tule ottamaan häntä vakavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Todella typerää elämää. Huumeita, viinaa ja huonomaineisia naisia. Kukaan ei koskaan tule ottamaan häntä vakavasti.

Martina ottaisi Stefun takaisin milloin tahansa, jos vain saisi. Mutta kun ei saa. 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina ottaisi Stefun takaisin milloin tahansa, jos vain saisi. Mutta kun ei saa. 😝

Martina pääsi eroon ja Jumalalle kiitos siitä ! On nähty mitä on tehnyt sen jälkeen kun Martina otti eron .Haulikko uhkailut huumausaine rikolset talousrikokset ja rattiskäryt. Martinan elämä on ollut kokoajan eron jälkeen parasta, mitä on koko elämänsä aikana elänyt .

• Anonyymi

Hyvä Stefu, annetaan näiden rakkikoirien räksyttää, mitä yhdestä konkurssista. Oy vastaa itse veloistaan ja yrityksiä saa aina lisää, jos niin haluaa.

• Anonyymi

"Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku", on eräiden motto.

• Anonyymi

Vielä lähiomainen kustantaa tämä hörhön elämän ???

• Anonyymi

Missähän vaiheessa tuo Thermanin talousrikostutkinta on, häntähän tutkitaan törkeästä velallisen epärehellisyydestä ja kavalluksesta. Täytyy sanoa että on kaveri sössinyt asiansa pahemman kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku", on eräiden motto.

Sofian keksimä motto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian keksimä motto.

Irwinin esittämä kappale "Ei tippa tapa" ja sanoittaja oli Vexi Salmi 1966. Piti googlettaa tämä motto, että onko sekin Sofian vika.

• Anonyymi

Voiko perustaa yrityksen... konkurssi oy ..

• Anonyymi

Kyllä taitaa olla Sofian edeltäjä joka….,,

• Anonyymi

Psykopaatti, sosiopaatti, narsisti, joka vie kaikki rahani ja kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin....

Ketä lie Therman tarkoittanut ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykopaatti, sosiopaatti, narsisti, joka vie kaikki rahani ja kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin....

Ketä lie Therman tarkoittanut ?

Ei sanonut että KAIKKI rahani ja Stefulla ja tyttöystävällä oli syyte huumeidenkäytöstä ja olivat molemmat jatkuvasti dinnereillä ja viinilasi kädessä joten ei ehkä parasta seuraa lapsenvahdiksi.

• Anonyymi

Ei tunnu missään.
      Luxuselämä jatkuu,kalliimpi poni you know

• Anonyymi

Nami Stefan ihanat silmät ja herrkkä luonne miehellä 😍.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nami Stefan ihanat silmät ja herrkkä luonne miehellä 😍.

Todella herkkä. Tappelee vain itsensä kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella herkkä. Tappelee vain itsensä kanssa.

Herkät miehet riehuvat haulikon kanssa ja uhkailevat.....hm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkät miehet riehuvat haulikon kanssa ja uhkailevat.....hm

Golddiggeri pani talouden sekaisin ja hermot kireälle. Firmakin meni kun haksahti golddiggeriin.

• Anonyymi

Kirkkovene on ollut ja tulee olemaan pahan alku ja juuri..

• Anonyymi

Miksi melua tyhjästä, tuohan on Osakeyhtiö, joka vastaa itse veloistaan. Eikä kyllä ole ensimmäinen Osakeyhtiö, joka ajautuu konkurssiin. Päivittäin saamme lukea (ne joita kiinnostaa) paljon suurempienkin yritysten konkursseista ja täällä meuhataan jostakin ST Capital Oy:n konkurssista, voi, voi sentään, kun joillakin on pieni maailma.

Et silleen, ihan vain huomautuksena....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi melua tyhjästä, tuohan on Osakeyhtiö, joka vastaa itse veloistaan. Eikä kyllä ole ensimmäinen Osakeyhtiö, joka ajautuu konkurssiin. Päivittäin saamme lukea (ne joita kiinnostaa) paljon suurempienkin yritysten konkursseista ja täällä meuhataan jostakin ST Capital Oy:n konkurssista, voi, voi sentään, kun joillakin on pieni maailma.

Et silleen, ihan vain huomautuksena....

Edellyttäen, että ei ole takaamassa lainoja.

• Anonyymi

Ylimutka alkoi varsinaisen Stefu-jahdin.

• Anonyymi

Haluaa pahaa Stefun exälle ja heidän tyttärelleen?

• Anonyymi

Martinan uudesta miehestä eivät löydä mitään negaa, Pikkaraiseen eivät voi enää yhdistää eli sitten otetaan exä ja lapsensa isä hampaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaa pahaa Stefun exälle ja heidän tyttärelleen?

Seiska nyt haluaa pahaa kaikille parisuhteessa oleville. Oikein jahtaa että löytyisikö jotain että saisi jotain skismaa pariskunnan välille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiska nyt haluaa pahaa kaikille parisuhteessa oleville. Oikein jahtaa että löytyisikö jotain että saisi jotain skismaa pariskunnan välille.

Toki siis myös eronneiden välille, joilla on lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki siis myös eronneiden välille, joilla on lapsia.

Vähän samalla tavalla kuin Sofia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan uudesta miehestä eivät löydä mitään negaa, Pikkaraiseen eivät voi enää yhdistää eli sitten otetaan exä ja lapsensa isä hampaisiin.

Martina ja marttiiinan mies. Tässä ketjussa ei keskustella hevosista ja näinollen ei Martinasta.

• Anonyymi

Ei tässä pysy enää perässä kun on uutisoitu että hevostalli on konkurssissa ja toiminta loppunut ja kas kummaa ei olekaan vaan täydessä toiminnassa ja kymmenen hevosta hoidossa.

No sitten on uutisoitu ties kuinka monta kertaa että Stefun firma on konkurssissa mutta eipä olekaan vaan on ollut toiminnassa.

• Anonyymi

Kauppalehdestä noi on kaikki nähtävissä. Eläkeyhtiö Varma ainakin penää saataviaan.

Mikä on ihan tämän hetken tilanne en osaa sanoa.

• Anonyymi

Jos lähiomainen hoitaa sitten viime hetkellä, ettei mene villa ja talli kiinteistö sentään alta.

• Anonyymi

Kyllä se on totta että taloyhtiö teki uuden konkurssihakemuksen. Sääliksi käy niitä muita osakkaita, joita ko. remontti ei koskenut lainkaan...

• Anonyymi

Kun sinä "työksesi" ilmeisesti tutkit kaikkia sivustoja, ratsastustuloksia, kuka omistaa minkäkin hevosen, kuka asuu missäkin ja kuka omistaa minkäkin asunnon ja Varman sivustoja yms. niin sinä varmaan löydät tiedot myös että maksoiko Ranta-aho Sofian verovelat, 57 tuhatta, huumerahoilla vai puhtaalla rahalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sinä "työksesi" ilmeisesti tutkit kaikkia sivustoja, ratsastustuloksia, kuka omistaa minkäkin hevosen, kuka asuu missäkin ja kuka omistaa minkäkin asunnon ja Varman sivustoja yms. niin sinä varmaan löydät tiedot myös että maksoiko Ranta-aho Sofian verovelat, 57 tuhatta, huumerahoilla vai puhtaalla rahalla?

Tuohan on herranjestas lähes sama summa mistä Stefun yritystä haetaan konkurssiin. Kyllä noihin golddiggereihin palaa rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on herranjestas lähes sama summa mistä Stefun yritystä haetaan konkurssiin. Kyllä noihin golddiggereihin palaa rahaa.

Miehillä ei ole helppoa. Elämäntyö konkurssiin 60 tuhannen euron takia mutta golddiggerin ei tarvi kuin mennä avoliittoon ja kuukauden kuluttua pyytää miestä maksamaan 57 tuhannen velat. Näinhän se menee.

• Anonyymi

Kyseessä ei ollut mikään pieni pintaremontti, vaan sen tyyppinen virheellinen rakenne, joka korjaamattomana vaikuttaisi kaikkien osakkaiden omaisuuden arvoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä ei ollut mikään pieni pintaremontti, vaan sen tyyppinen virheellinen rakenne, joka korjaamattomana vaikuttaisi kaikkien osakkaiden omaisuuden arvoon.

Ei Stefan remonttia tehnyt 🤣 vaan tietenkin rakenusyritys joka teki remontin ja näitä tapahtuu rakensalalla kokoajan valvonta puuttuu täysin työmaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Stefan remonttia tehnyt 🤣 vaan tietenkin rakenusyritys joka teki remontin ja näitä tapahtuu rakensalalla kokoajan valvonta puuttuu täysin työmaalta.

Rakennusyrityksillä pitää olla vastuuvakuutus.
        Tai pitäisi olla. Ja toisekseen onko ehtojen mukaan korvattava vahinko.
        Ja käsittääkseni näin isoissa urakoissa myös valvoja.
        Taloyhtiölle pitää tehdä selvitys.
        Outo juttu, koska itse jouduin tekemään selvitykset 4 m2 pesuhuoneen täysrempasta taloyhtiölle.
        Itse selvitin urakoitsijan LY-tunnuksen ja sen, että verot on maksettu, jotta saan kotitalousvähennyksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko alkoi siis Stefan Thermanin puolustaminen, ei voi olla totta vai onko ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko alkoi siis Stefan Thermanin puolustaminen, ei voi olla totta vai onko ?

Naiset puolustaa. Stefan on heidän mielestään heikko, joka lankeaa milloin mihinkin.
        Aina on jonkun muun syy, mikä milloinkin.

• Anonyymi

Onko steppuli nyt tyhjätasku ja velat korvissa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe