Reumaliiton pitäisi vedota, autoimmuuni-reumasairaiden olemattomien, pienimpien sairaus-kansaneläkkeiden, aidosti päivittämiseen ajanmukaiselle, korkeiden elinkustannusten tasolle Suomessa.
Liian moni vakavasti sairas, ei pysty osallistumaan, edes Reumaliiton toimintaan, köyhyyteen pakottamisen, puuttuvan taloudellisen oikeusturvan takia. Tämän olisi syytä olla, myös eettinen ja moraalinen kysymys lääkäreille, joiden elintasoon tiettävästi riittää, että vain hyväosaiset pystyvät ostamaan hoitoa ja käyttämään mm. Reumaliiton palveluksia.
Selkeä vetoomus hallitukselle / eduskunnalle, lääkäreiden ym asiantuntijoitten allekirjoituksilla, ajanmukaisten 2000€/kk minimieläkkeiden Suomeen toteuttamiseksi, olisi tärkeää tehdä.
Se olisi parasta ja tehokkainta lääkettä, toisi paljon toivoa ja varmasti lievittäisi autoimmuuni-reumasairauksia, mahdollistamalla itsehoidon ja paremman terveydenhoidon, tai hoidon yleensäkin, siitähän on jo kyse Suomessa, isolla väestönosalla eläkeläisköyhistä.
Laittakaa ideaa eteen päin, konkreettisilla teoilla on merkitystä !
2000e/kk MINIMIELÄKKEET parasta hoitoa kaikille reuma-autoimmuunisairaille
Anonyymi-ap
1
373
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832