Ja haluisitko, viestitellä mulle [email protected] ?
Haaveilija. Mä oon runoilija nalle
21
336
Vastaukset
- Anonyymi
Sama ihminen kyseessä
- Anonyymi
Ai haaveilija ja runoijanalle
Keskustelua. Mitä muuta harrastat.
- Anonyymi
Harrastan metässä samoilua, ärrrrrr murrrrrr
- Anonyymi
TroIIi :)
Riippuu mitä asiasi koskee?
- Anonyymi
Ei tämä siltä nallelta ole varmaankaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä siltä nallelta ole varmaankaan.
Epäilenpä samaa.. mutta jos joku nyt haluaisi kertoa, mitä asiaa on, niin ja voi sen tässäkin kertoa. Runoista kyllä pidän ja kovasti😁
- Anonyymi
Jaa mustasusi/prinssinakki tuhatnick taas vaihtaa hahmojaan . Boring
- Anonyymi
Eiköhän haaveilija ole hänelle liian vanha. Eikös nalle ollut nuori ja aloittaja lienee matkija.?
- Anonyymi
Jos aloittaja on vanha mies. 😂
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mitä mitä, en mä mikään vanha ole😉
Olen juuri elämäni vedossa😁En mä sillä, meinasin sen mainita 😁
- Anonyymi
Ap on täyttänyt 61 vuotta. T. Runoilija nalle.
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
ikärasismiako?
- Anonyymi
Hehku taitaa vaan tehtailla nallesta näitä alotuksia 😅
- Anonyymi
Onkohan hehku se H 92?
- Anonyymi
Kun tuon osotteen laittaa niin huomaa et profiilikuvaks tulee nalle ❤️ hehkulamppu ni varmaan siitä voi jo päätellä et tää ei oo oikealta runonallelta
- Anonyymi
Voi hitto näit sun juttuja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769132Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422738
- 272251
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto412223Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649