Sain viimein ajan lääkärille...

Kolmen viikon päähän. Koskien sitä lääkkeen vähennystä. Käski vaan palaamaan vanhaan annokseen ja nyt on olo ihan kurja. Miten on mahdollista etten saa hoitoa 😔.
15295
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Lääkkeiden vähennykseen ei Suomessa saa apua, koska NE ON VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ, siksi lääkkeiden aloittamista kannattaa välttää viimeiseen asti. Voit muuttaa Norjaan, jos haluat vieroittautua.

Äänestä

Onpas kurjaa kun noin kauan pitää odottaa lääkärille pääsyä. Päivystykseen sit jos olo on kenkku.

Äänestä
  • Jep. Ei ole asiat oikein hyvällä tolalla hoidon suhteen.

    Äänestä

Onpa todella pitkä odotus. Näkemättä käski palaamaan vanhaan annokseen? Hyvä, että kuitenkin sait ajan.

Äänestä
  • Näkemättä. Niin on minustakin tosi pitkä aika.

    Äänestä

Tai sitte vaan tarviit niitä lääkkeitä lopun ikääsi. No oletko koittanut olla sillä puolikkaalla annostuksella pidemmän aikaa. Ei mikään pari päivää riitä ja sitten yhtäkkiä lopetat kokonaan. Eka pitää kokeilla sillä ylläpitoannostuksella olla pidempi aika ja jos ei oireet ala pahentua, niin pikkuhiljaa lopettaa.

Äänestä
  • Olin yli 2 viikkoa.

    Äänestä

Toivon sydämestäni että saat apua... Haluaisin auttaa

Äänestä
  • Kiitos, sanasi tuntuvat hyvältä ja auttavat jo noin.

    Äänestä

No höh. Eikö sitä voisi hetken kärsiä, että pääsisi tuollaisista lääkkeistä eroon.
Nykynuoret ei oikein kestä mitään. Liian pumpulissa kasvaneita.

Äänestä
  • Olet vähän ilkeä ihminen.

    Äänestä

Hienoa, että sait lääkärille ajan. Vaihtelut voivat alussa tuoda oireita. Syö terveellisesti ja liiku, jos mahdollista. Jos paljon sivuvaikutuksia, niin kysy, onko muita korvaavia valmisteita olemassa. Olet arjen sankari, kun vaikeuksista huolimatta koitat selviytyä. Koita jaksaa ja voimia!

Äänestä
  • Kiitos, olipa kivasti sanottu.

    Äänestä

  • Anonyymi00013 kirjoitti:

    Kiitos, olipa kivasti sanottu.

    Ole hyvä!

    Äänestä

Mä oon saanu vaik minkälaista hoitoa. No lääkkeitä pääasiassa, mut nyt ei oo enää niitäkää. Viimenen ajettii keväällä ales. Mitä lie vitamiineja nykyään

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Kolmen viikon päähän. Koskien sitä lääkkeen vähennystä. Käski vaan palaamaan vanhaan annokseen ja nyt on olo ihan kurja. Miten on mahdollista etten saa hoitoa 😔.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu