Ympärileikkaus

Anonyymi-ap

Sain viime viikolla kuulla että minä joudun ympärileikkaukseen terveyssyistä. Jäin pohtimaan että saanko itse valita otanko leikkauksen puudutuksen kanssa, vai nukutuksessa. En tätä tietenkään muistanut siellä, mutta enemmänkin kysyn sitä täällä siksi että millaisia kokemuksia muilla on siitä puudutuksesta. Vähän epäröin sen ottamista kipujen takia.

8

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselläni ympärileikkaus tehtiin paikallispuudutuksessa. Puudutuspiikit kyllä tuntuvat ikävästi. Sen jälkeen leikkausalue oli kyllä tunnoton ja itse leikkaus kivuton. Sain reippaammin esilääkitystä (ns. sedaatio), joka vei pahimman jännityksen.

Keskustele ihmeessä anestesiamuodosta hyvissä ajoin ennen leikkausta.

Tsemppiä!

Täällä mun jutusta enemmän: https://keskustelu.suomi24.fi/t/12049638/ymparileikkaus-ihmetyttaa#comment-121832555

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet? Luin tuon linkin ja kerroit että sulla on penissyöpä. Kuten sanoin niin penissyöpä on se mun suurin murhe että jos sellainen löytyy multa. Itse oon 16

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Luin tuon linkin ja kerroit että sulla on penissyöpä. Kuten sanoin niin penissyöpä on se mun suurin murhe että jos sellainen löytyy multa. Itse oon 16

Onko ahdas esinahka ainoa syy ympärileikkaukseen? Sen voit itse korjata tekemällä vaikka vessapaperista tai pumpulista pienen pallon jonka voitelet vaseliinilla ja tunget illalla esinahan alle. Jo kuukaudessa esinahka venyy sen verran, että voit sen vetää varovasti terskan puoleenväliin. Myöhemmin kun olet varma että saat sen takaisin, voit vetää sen kokonaan terskan taakse illalla ja takaisin alas aamulla.

Tietysti voi olla joku muu syy ympärileikkaukseen, mutta varmaan haluat mieluummin säilyttää esinahkasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ahdas esinahka ainoa syy ympärileikkaukseen? Sen voit itse korjata tekemällä vaikka vessapaperista tai pumpulista pienen pallon jonka voitelet vaseliinilla ja tunget illalla esinahan alle. Jo kuukaudessa esinahka venyy sen verran, että voit sen vetää varovasti terskan puoleenväliin. Myöhemmin kun olet varma että saat sen takaisin, voit vetää sen kokonaan terskan taakse illalla ja takaisin alas aamulla.

Tietysti voi olla joku muu syy ympärileikkaukseen, mutta varmaan haluat mieluummin säilyttää esinahkasi.

No itselläni siellä on sellainen kiva kiinnike ni en saa sitä venytettyä. Sen takia jouduin leikkaukseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, juuri se oli minullakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, siis olen 40+

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­N­y­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17990371x

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mut leikattiin muutama vuosi sitten kireen esarin ja just joidenki kiinnikkeiden takia. Tehtiin selkäydinpuudutukses, mikä oli tosi jees. Oon kolmekymppinen ja voin halutessas kertoilla lisää vaikka kik:ssä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8179
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2191
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2082
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      28
      1163
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe