30+ Bi-nainen haluaisi järjestelyn toisen naisen kanssa

Anonyymi-ap

Kyselen mielipiteitä teiltä naisilta, olette sitten bi, hetero tai lesbo. Olen pitkään ollut miesten kanssa ja nyt haluttaisi nainen jonkinlaiseen järjestelyyn. En ehdi/halua seurustella lähitulevaisuudessa, mutta oisi ihanaa tavata nainen joka antaisi mun nuolla ja hyväillä itseään. Tulisin luoksesi ja tyydyttäisin sua. Onko realistista hakea tällaista ja mitä mieltä olisitte itse sellaisesta järjestelystä? Onko jotain mitä kannattaa erityisesti ottaa huomioon naisten kanssa verrattuna miehiin? En ole koskaan harrastanut seksiä suhteen ulkopuolella ja tässä nyt ei ole pointtina tavata ketä vaan milloin vaan. Himo on vaan kasvanut viimeisen vuoden varrella.

24

2195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muakin kiinnostaa. Pitäis vaan löytää läheltä. Mieheni ei tietäisi. Seinäjoki ois.

      • Anonyymi

        Olet vai no kivat sulle.


    • Kuulostaa järisyttävän ihanalta. Tuosta unelmoin itsekin. Olen pitkässä parisuhteessa miehen kanssa, ja usein mietin, elänkö loppuelämäni kokematta enää koskaan naisen läheisyyttä. Pari kertaa nuoruudessa koettu, joten tiedän kyllä mitä kaipaan. Naisten välinen seksi on ihanaa! Mieheni tietää, että olen bi, ja hyväksyy sen kyllä, mutta harmikseni hän ei halua kuullakaan mistään kimppajutuista tms. missä voisin päästä naisen kanssa nautiskelemaan. Olen pitkään paininut asian kanssa, ja voisin ehkä olla valmis tekemään jotain häneltä salaa, silloin tällöin jonkun ihanan vakituisen kanssa jos sellainen löytyisi. Asun pk-seudulla. Ikää 40+, kaunis ja nuorekas olen.

      Sinua ap kannustan ehdottomasti toteuttamaan haaveesi! Aivan varmasti löytyy nainen, jolle tuollainen järjestely sopii, jollen minä niin joku muu. Eihän tuo ole sen kummempaa kuin fwb, jossa kumppani vain sattuu olemaan samaa sukupuolta.

      • Anonyymi

        AP tässä kyselee että oisko sul snäppiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        AP tässä kyselee että oisko sul snäppiä?

        Ei ole snäppiä mutta voit meilata kielotar77 ät gmail.com jos kiinnostaa.
        Olisi kiva vaihtaa ajatuksia privana :)


      • Anonyymi

        "mutta harmikseni hän ei halua kuullakaan mistään kimppajutuista..."

        Maailma on siitä ärsyttävä paikka, että ei ne kokemushalut aina (jos koskaan täysin) kohtaa. Olisin todella onnellinen, jos vaimoni haluaisi olla kimpassa toisen naisen kanssa vaikka ilman minuakin..

        Yhdessä se olisi yhteistä seikkailua ja yhteisen kokemuksen jakamista ja rakas vaimoni olisi minulle tärkeintä kimppaseksissäkin. Mutta vaikka en olisi edes paikalla, ajatus hänestä toisen naisen kanssa kiihottaa minua tavattomasti..
        Mutta häntä se ei nyt vaan kiinnosta ja eikä tarvitsekaan.

        Harmi vain, et sit itse joutuu elämään koko elämän ilman sitä kokemusta. Ollaan asiasta keskusteltu ja hän sanoi et kokisi itse liikaa mustasukkaisuutta kolmen kimpassa (vaikka ei tarvitse sikäli, koska palvon suorastaan häntä seksuaalisessa mielessä ja arvostan muutenkin mielettömästi). Ja kahdestaan naisen kanssa hän ei mielestään kokisi taas sitä, mitä itse todella haluaa eli penetraatiota nimenomaan miehen kanssa.

        No, ei tuosta nyt avioliiton tai uskollisuuden kynnyskysymystä synny.. mutta tietysti harmittaa ettei fantasialla ole tulevaisuutta.

        Varmaan "kompromissi" voisi olla kolmen kolmen kimppa jos mukana olisi mies. Toki silloin itse joutuisin olemaan se, joka selättää mustasukkaisuiden peikon. Mutta en usko et se olisi oikeissa olosuhteissa todellinen ongelma. Olisi hienoa nähdä vaimoni nautiskelevan jonkun toisen kanssa ja jakaa se jotenkin. Itse en yrittämälläkään koe kiihottavaksi jakaa sänkyä miehen kanssa, vaikka nainen siinä välissä olisikin. Mutta naiseni nautinnon ja kokemuksen takia tekisin niin ilolla, jos tilanne olisi otollinen.

        Vaimoni mielestä hän ei kestäisi katsoa mua toisen naisen kanssa. Minä taas olisin onneni kukkuloilla, jos voisin nähdä hänen rakastelevan naisen kanssa. Toki seksi naisten välillä voi olla yhtä kirjavaa kuin on ihmismieliä eikä mitään miehen runkkufantasiaa.

        Mutta nainen on mielestäni kauneinta maailmassa ja sitä kauneutta lisää vain kaksi naista jakamassa sitä. Liittyy siihen sitten erotiikkaa tai ei. Jos voisin syntyä uudelleen, haluaisin syntyä naiseksi 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mutta harmikseni hän ei halua kuullakaan mistään kimppajutuista..."

        Maailma on siitä ärsyttävä paikka, että ei ne kokemushalut aina (jos koskaan täysin) kohtaa. Olisin todella onnellinen, jos vaimoni haluaisi olla kimpassa toisen naisen kanssa vaikka ilman minuakin..

        Yhdessä se olisi yhteistä seikkailua ja yhteisen kokemuksen jakamista ja rakas vaimoni olisi minulle tärkeintä kimppaseksissäkin. Mutta vaikka en olisi edes paikalla, ajatus hänestä toisen naisen kanssa kiihottaa minua tavattomasti..
        Mutta häntä se ei nyt vaan kiinnosta ja eikä tarvitsekaan.

        Harmi vain, et sit itse joutuu elämään koko elämän ilman sitä kokemusta. Ollaan asiasta keskusteltu ja hän sanoi et kokisi itse liikaa mustasukkaisuutta kolmen kimpassa (vaikka ei tarvitse sikäli, koska palvon suorastaan häntä seksuaalisessa mielessä ja arvostan muutenkin mielettömästi). Ja kahdestaan naisen kanssa hän ei mielestään kokisi taas sitä, mitä itse todella haluaa eli penetraatiota nimenomaan miehen kanssa.

        No, ei tuosta nyt avioliiton tai uskollisuuden kynnyskysymystä synny.. mutta tietysti harmittaa ettei fantasialla ole tulevaisuutta.

        Varmaan "kompromissi" voisi olla kolmen kolmen kimppa jos mukana olisi mies. Toki silloin itse joutuisin olemaan se, joka selättää mustasukkaisuiden peikon. Mutta en usko et se olisi oikeissa olosuhteissa todellinen ongelma. Olisi hienoa nähdä vaimoni nautiskelevan jonkun toisen kanssa ja jakaa se jotenkin. Itse en yrittämälläkään koe kiihottavaksi jakaa sänkyä miehen kanssa, vaikka nainen siinä välissä olisikin. Mutta naiseni nautinnon ja kokemuksen takia tekisin niin ilolla, jos tilanne olisi otollinen.

        Vaimoni mielestä hän ei kestäisi katsoa mua toisen naisen kanssa. Minä taas olisin onneni kukkuloilla, jos voisin nähdä hänen rakastelevan naisen kanssa. Toki seksi naisten välillä voi olla yhtä kirjavaa kuin on ihmismieliä eikä mitään miehen runkkufantasiaa.

        Mutta nainen on mielestäni kauneinta maailmassa ja sitä kauneutta lisää vain kaksi naista jakamassa sitä. Liittyy siihen sitten erotiikkaa tai ei. Jos voisin syntyä uudelleen, haluaisin syntyä naiseksi 😃

        Hienosti kirjoitit ja kuulostat kertakaikkisen ihanalta mieheltä! Paljon samoja ajatuksia täälläkin, mutta toisesta kulmasta.

        Tämä lienee yksi tavallisimmista parisuhteiden hankauskohdista ja ilmenee usein vasta pitkän ajan päästä, etenkin jos suhde alkanut nuorena. Jos halut vaikka määrällisesti kohtaakin, niin sitten ei laadullisesti, eli toinen haluaa erilaista seksiä kuin toinen. Yhdessä on tietty hauska etsiä ja löytää niitä juttuja joista molemmat syttyy, ja onneksi ainakin meillä niitä riittää, mutta sitten on joitain minun toiveita jotka ei miehelle käy. Kuten nyt se kimppa. Mutta kun ei toista voi pakottaa toteuttamaan omia haluja jos ne on toiselle suorastaan vastenmielisiä tai vastoin periaatteita. Mieheni mielestä kaksi naista on kiva fantasia muttei toteuttamiskelpoinen, juuri periaatesyistä ja koska hän kokee muiden kanssa peuhaamisen epäkunnioittavana. Itse näen sen yhteisenä hauskanpitona ja nautiskeluna, joka ei ole keltään pois vaan kaikille jotain enemmän. Enkä olisi tippaakaan mustasukkainen jos näkisin mieheni toisen naisen kimpussa, pelkästään innoissani, varsinkin jos itsekin pääsen nauttimaan naisesta. Suon sen hänelle ilomielin. En pelkää hänen lähtevän toisen matkaan tai edes kiinnostuvan tästä seksuaalisesti enemmän kuin minusta, se tuskin on mahdollista enkä muutenkaan näe sitä kilpailutilanteena. Osaan erottaa tällaiset eroottiset nautinnot ja vakaan, rakkaudellisen parisuhteen toisistaan.

        Mieluusti tulisin teidänlaisenne parin luokse kokemaan ja antamaan eroottisia nautintoja, mutta taitaa olla toistaiseksi kaukainen haave puolin ja toisin. Ehkäpä toiveesi kuitenkin jonain päivänä toteutuu. Kaikkea hyvää teille.


    • Anonyymi

      Tästä itsekin haaveilen.. mieheni tietää haaveista ja haluistani, on kyllä kannustanut kokeilemaan. Mutta mistä ihmeestä löytää jonkun..?

    • Anonyymi

      Mulla lähti ystävän kanssa laukalle saunasta,oon mummu ,60+,ystäväni on rehevä isorintainen aikuinen nainen,itse oon pienikokoinen. Saunottiin pitkän kaavan mukaan,sidukkaa ja vähän konjakkia,juteltiin,kikateltiin kaikesta ja tietty seksistä. Ystäväni kertoi että oli vampannut pojan jostain kekkereistä,melkein sakkolihaa,mutta pojalla oli ollut ihan järjettömän kokoinen kyrpä😍Kuuntelin tarkkaa ystävän selostusta kyrvästä,huomasin että kiihotuin...me molemmat ollaan posliineja,ystävä tokaisi,mitäs me pikkutytöt,levitti jalkansa ja sormella pyyhkäisi pillua. Ystävä silitti mua ja sanoi oot sä pieni nainen,pyyhkäisi sormella rintaani,siitä kaikki sit lähti

      • Anonyymi

        Kerro toki lisää! Miten etenitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki lisää! Miten etenitte?

        Ystävä sanoi että nyt tuli kuuma löylyissä,huudotaas hiet pois.Ystäväni istuttutti mut pesupallille,otti suihkun käteen ja rupes suihkuttamaan,samalla kertoi kuinka suuri kyrpä oli ollut ihana kädessä,kuiskasi mulle,sä tykkäät kun kerron suuresta kyrvästä,sanoin että niin tykkään,ystävän käsi meni pitkin selkää alas pyllyn väliin ja kuiskasi arvaa miltä kyrpä tuntui pyllynposkien välissä,ja sormi seikkaili pyllyn välissä,huh,huomasin että rupean kastumaan....sormi kävi hellästi pyllyreijän päällä,ystävä sanoi käänny,käännyin ja ystävä hieroi rintojani nännini kovenivat,tuhmeliini,ystävä sanoi,sä pieni nainen kiihotut..ystäväni päätä pitempi mua,katselin suuria rintoja missä suuret nännit törröttivät pystyssä. Ystävå vei sormensa pilluni päälle ja sanoi,sä oot ihan märkä,ihana pikkupillu oot,sitten mun rajani meni rikki,hieroin suuria rintoja,ja ne järkyttävät nännit,ystävä komensi,suutele mun rintoja. En voinut välttyä ajatukselta,ystävä raiskaa mua,ja mä nautin,ihanan rivoa,ystävän sormi upposi mun pilluun ja rupesi hieromaan klittaani,jalkani meinasi pettää,sanoin mennään pukuhuoneeseen,ystäväni melkein heitti mut laverille selälleen,ja jatkoi pilluni kiusaamista,tärisin nautinnosta,vei käteni ystävän pillulle ja täysin märkä pillu otti sormeni sisälleen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä sanoi että nyt tuli kuuma löylyissä,huudotaas hiet pois.Ystäväni istuttutti mut pesupallille,otti suihkun käteen ja rupes suihkuttamaan,samalla kertoi kuinka suuri kyrpä oli ollut ihana kädessä,kuiskasi mulle,sä tykkäät kun kerron suuresta kyrvästä,sanoin että niin tykkään,ystävän käsi meni pitkin selkää alas pyllyn väliin ja kuiskasi arvaa miltä kyrpä tuntui pyllynposkien välissä,ja sormi seikkaili pyllyn välissä,huh,huomasin että rupean kastumaan....sormi kävi hellästi pyllyreijän päällä,ystävä sanoi käänny,käännyin ja ystävä hieroi rintojani nännini kovenivat,tuhmeliini,ystävä sanoi,sä pieni nainen kiihotut..ystäväni päätä pitempi mua,katselin suuria rintoja missä suuret nännit törröttivät pystyssä. Ystävå vei sormensa pilluni päälle ja sanoi,sä oot ihan märkä,ihana pikkupillu oot,sitten mun rajani meni rikki,hieroin suuria rintoja,ja ne järkyttävät nännit,ystävä komensi,suutele mun rintoja. En voinut välttyä ajatukselta,ystävä raiskaa mua,ja mä nautin,ihanan rivoa,ystävän sormi upposi mun pilluun ja rupesi hieromaan klittaani,jalkani meinasi pettää,sanoin mennään pukuhuoneeseen,ystäväni melkein heitti mut laverille selälleen,ja jatkoi pilluni kiusaamista,tärisin nautinnosta,vei käteni ystävän pillulle ja täysin märkä pillu otti sormeni sisälleen....

        Nautimme me kaksi aukuista naista toisistamme,ystäväni kuiskasi mulle,haluatko että oon sulle tosi tuhma...sanoin tee mulle mitä vaan..ystäväni painoi päänsä mun jalkojen väliin,kieli leikki mun reisillä,huulet läheni mun posliini pillua,olin ihan kiimoissani,sitten kieli löysi mun klitan,ystävän kieli teki aivan käsittömättömän olon,tärisin,kieli leikki mun klitalla..sormet avasi mun auki,ajattelin että nyt lähtee taju...ystävä nousi ylös ja sanoi,runkkaa mun pillua rajusti,upotin sormeni aikuisen naisen märkään pilluun,oli rivon näköistä,kookas ystäväni seisoo edessäni pillu auki,järkyttävät rinnat ylväänä,katselin posliinipillua ja ajattelin kohta saan orkun.Yht äkkiä ystäväni suuteli mua kiihkeästi,pyöritti sormea klitallani katsoi mua silmiin ja kuiskasi,haluaisitko tuhmeliini että seuraavalla kerralla otat miehesi mukaan leikkiin...olin ihan sekaisin,haluaistko nähdä kun Isin kyrpä uppoo mun posliini pilluun,kun oot kertonut että Isillä on suuri terska,sen haluaisin tuntea pillussani...sitten huusin ja laukesin...ystäväni vielä antoi pillulleni pitkän suudelman ja sanoi,pieni ystäväni,olet sinä ihana tuhmeliini...Sinä iltana kasvoin uudestaan naiseksi,eri tavalla,mutta ihanasti. Ja kyllä,en ole kertonut miehelleni mitään.. vielä🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä sanoi että nyt tuli kuuma löylyissä,huudotaas hiet pois.Ystäväni istuttutti mut pesupallille,otti suihkun käteen ja rupes suihkuttamaan,samalla kertoi kuinka suuri kyrpä oli ollut ihana kädessä,kuiskasi mulle,sä tykkäät kun kerron suuresta kyrvästä,sanoin että niin tykkään,ystävän käsi meni pitkin selkää alas pyllyn väliin ja kuiskasi arvaa miltä kyrpä tuntui pyllynposkien välissä,ja sormi seikkaili pyllyn välissä,huh,huomasin että rupean kastumaan....sormi kävi hellästi pyllyreijän päällä,ystävä sanoi käänny,käännyin ja ystävä hieroi rintojani nännini kovenivat,tuhmeliini,ystävä sanoi,sä pieni nainen kiihotut..ystäväni päätä pitempi mua,katselin suuria rintoja missä suuret nännit törröttivät pystyssä. Ystävå vei sormensa pilluni päälle ja sanoi,sä oot ihan märkä,ihana pikkupillu oot,sitten mun rajani meni rikki,hieroin suuria rintoja,ja ne järkyttävät nännit,ystävä komensi,suutele mun rintoja. En voinut välttyä ajatukselta,ystävä raiskaa mua,ja mä nautin,ihanan rivoa,ystävän sormi upposi mun pilluun ja rupesi hieromaan klittaani,jalkani meinasi pettää,sanoin mennään pukuhuoneeseen,ystäväni melkein heitti mut laverille selälleen,ja jatkoi pilluni kiusaamista,tärisin nautinnosta,vei käteni ystävän pillulle ja täysin märkä pillu otti sormeni sisälleen....

        Tämä on taas tää mies. Kyllä tyylin tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki lisää! Miten etenitte?

        Missä päin ja ikä?


      • Anonyymi

        Vatipää se jaksaa tyrkyttää itteänsä. Taitaa sulla olla huonot mahikset sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin ja ikä?

        60+


    • Anonyymi

      Itsellä herännyt samoja ajatuksia ja oma mies on asian kanssa sujut. En vaan tiedä mistä lähteä etsimään toista uteliasta.
      N34

    • Löytyykö Keski-Uudenmaan alueelta toista bi-naista

      • Olen bi-nainen samoilta suunnilta, mutta naimisissa miehen kanssa joka ei salli suhteen ulkopuolisia nautintoja. Halu päästä kokemaan niitä, etenkin naisen kanssa, on valtava. Saa tulla jutulle treffien puolella jos kiinnostaa.


    • Itsellä myös ollut haaveena pitkään kokeilla naisen kanssa edes kerran, vaikka tosiaan itsekin miehen kanssa suhteessa. Päästä nuolemaan ym yleensä tykkään olla enemmän alistettu osapuoli. Mut ei vaan tärppää tääl Päijät-Hämeen alueen sisällä 😥 aina tyssännyt pitkään välimatkaan. Toivottavasti vielä joskus.

      • Anonyymi

        Voi harmi, että välimatka on ollut esteenä. Minä mielelläni sovittelisin omia menoja päästä nuolemaan ja tulla sun nuolluksi.


    • Anonyymi

      Mulla myös sama haave, mutta ei ole toistaiseksi löytynyt sopivaa. Olisi ihana kokea hyväilyjä, kosketusta ja nautintoja naisen kanssa. Onko täällä muita Pirkanmaalta😉?

    • Anonyymi

      Aloittaja toivoi kommentteja naisilta. Pahoittelut, että miehenä kommentoin ja jättäkää huomioitta jos häiritsee.
      Aihe koskettaa myös täällä. Avopuolison kanssa ollut keskustelua aiheesta ja myös kimppakivasta. Avopuoliso kuitenkin hyvin epävarma itsestään ja siksi tuo kimppakiva on ainakin tällä hetkellä poissuljettu. Hän on kuitenkin ilmaissut kiinnostuksensa naisten väliseen läheiseen hetkeen, mutta ei uskalla tehdä itse aloitetta asian eteenpäin viemiseksi. Itse olen antanut hänelle luvan touhuta, mikäli näin haluaa. Olen koittanut rohkaista häntä asiassa eteenpäin, jos vaikka jostain löytäisi kivan naisen, jonka kanssa edes keskustella asiasta ja omista haluistaan. Mikäli keskustelu johtaisi siihen, että hän haluaisi enemmänkin, ei se ole ollenkaan poissuljettu mahdollisuus. Mistäpä siis löytäisi tuon kivan, itsevarman, keskustelutaitoisen naisen hänelle ja meille avuksi?

      -J-

    Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe