Haluaisin vain sanoa...

Anonyymi-ap

että ei kannattaisi ikinä päästää ketään lähelleen. Sen verran taitavasti ihmiset osaavat loukata, manipuloida ja olla asshole:ja. Tuntuu siltä, että heti, kun on laskenut omia suojamuurejaan edes hiukan, niin joku tulee ja hyökkää. Ei oikein tunnu enää mikään missään. Kaikki on melko samantekevää.

P

17

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totuus sattuu.

• Anonyymi

Voisinpa edes yhteen ainoaan ihmiseen pystyä luottamaan. Mutta ei, niin minkäs teet.

• Anonyymi

Vedän nyt pöntön, olen se joka ei halua sulle pahaa, päin vastoin. 😻

• Anonyymi

No kiitos kuitenkin. En minäkään sinulle mitään pahaa toivo, vaikka siltä saattaisi vaikuttaa. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiitos kuitenkin. En minäkään sinulle mitään pahaa toivo, vaikka siltä saattaisi vaikuttaa. 😳

Ai, en oo huomannut. Ihmetellyt vaan miksi arastelet minua? Siihen on varmaan hyvät syyt. (Tämä viesti ei ollut kohdennettu koiraihmisille).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, en oo huomannut. Ihmetellyt vaan miksi arastelet minua? Siihen on varmaan hyvät syyt. (Tämä viesti ei ollut kohdennettu koiraihmisille).

Onko kysymys mieheltä vai naiselta? Omasta mielestäni olen ihan normaalisti käyttäytynyt. Olenko erityisesti osoittanut arastelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kysymys mieheltä vai naiselta? Omasta mielestäni olen ihan normaalisti käyttäytynyt. Olenko erityisesti osoittanut arastelua?

Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.

Ei ole sinun ketjusi, mummo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä.Paikka mikä sai osumaa ei ollut ensimmäinen kerta(joku muu varmaan) joten en siksi asiaa ota täs esille vaan ajattelin jos sua hävettää se kolhimis tapaus?Sekä on tunnisteena.

• Anonyymi

Se on se mahdollisuus aina, ja saanut kyllä reippaasti tätäkin kokea, mutta mutta, kaduttaisi, jos en olisi päästänyt, paljon hyvää olis jäänyt kokematta, ja jäisi tulevaisuudessakin. Sen kanssa pitää vaan koittaa selviytyä, ei siinä kukaan muutakaan voi, kun ja jos näin käy. Mutta jokaisella on omien rajojensa avaimet ja täysi valinta itsellä, milloin, miten ja päästääkö lähelleen ja ketäkin vaiko ei. Se on ihan ok, jos ei halua, sekin.

• Anonyymi

Ihan järkeviä ajatuksia. Aion kuitenkin olla melko varovainen jatkossa.

• Anonyymi

Tulit takas.. miksi?

• Anonyymi

Minne? En saa unta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne? En saa unta.

Sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne

En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä.

Jaa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe