Haluaisin vain sanoa...

Anonyymi-ap

että ei kannattaisi ikinä päästää ketään lähelleen. Sen verran taitavasti ihmiset osaavat loukata, manipuloida ja olla asshole:ja. Tuntuu siltä, että heti, kun on laskenut omia suojamuurejaan edes hiukan, niin joku tulee ja hyökkää. Ei oikein tunnu enää mikään missään. Kaikki on melko samantekevää.

P

17

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuus sattuu.

      • Anonyymi

        Voisinpa edes yhteen ainoaan ihmiseen pystyä luottamaan. Mutta ei, niin minkäs teet.


    • Anonyymi

      Vedän nyt pöntön, olen se joka ei halua sulle pahaa, päin vastoin. 😻

      • Anonyymi

        No kiitos kuitenkin. En minäkään sinulle mitään pahaa toivo, vaikka siltä saattaisi vaikuttaa. 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitos kuitenkin. En minäkään sinulle mitään pahaa toivo, vaikka siltä saattaisi vaikuttaa. 😳

        Ai, en oo huomannut. Ihmetellyt vaan miksi arastelet minua? Siihen on varmaan hyvät syyt. (Tämä viesti ei ollut kohdennettu koiraihmisille).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, en oo huomannut. Ihmetellyt vaan miksi arastelet minua? Siihen on varmaan hyvät syyt. (Tämä viesti ei ollut kohdennettu koiraihmisille).

        Onko kysymys mieheltä vai naiselta? Omasta mielestäni olen ihan normaalisti käyttäytynyt. Olenko erityisesti osoittanut arastelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kysymys mieheltä vai naiselta? Omasta mielestäni olen ihan normaalisti käyttäytynyt. Olenko erityisesti osoittanut arastelua?

        Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.

        Ei ole sinun ketjusi, mummo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.

        Lisään vielä.Paikka mikä sai osumaa ei ollut ensimmäinen kerta(joku muu varmaan) joten en siksi asiaa ota täs esille vaan ajattelin jos sua hävettää se kolhimis tapaus?Sekä on tunnisteena.


    • Anonyymi

      Se on se mahdollisuus aina, ja saanut kyllä reippaasti tätäkin kokea, mutta mutta, kaduttaisi, jos en olisi päästänyt, paljon hyvää olis jäänyt kokematta, ja jäisi tulevaisuudessakin. Sen kanssa pitää vaan koittaa selviytyä, ei siinä kukaan muutakaan voi, kun ja jos näin käy. Mutta jokaisella on omien rajojensa avaimet ja täysi valinta itsellä, milloin, miten ja päästääkö lähelleen ja ketäkin vaiko ei. Se on ihan ok, jos ei halua, sekin.

      • Anonyymi

        Ihan järkeviä ajatuksia. Aion kuitenkin olla melko varovainen jatkossa.


    • Anonyymi

      Tulit takas.. miksi?

      • Anonyymi

        Minne? En saa unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne? En saa unta.

        Sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne

        En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä.

        Jaa...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe