Haluaisin vain sanoa...

Anonyymi-ap

että ei kannattaisi ikinä päästää ketään lähelleen. Sen verran taitavasti ihmiset osaavat loukata, manipuloida ja olla asshole:ja. Tuntuu siltä, että heti, kun on laskenut omia suojamuurejaan edes hiukan, niin joku tulee ja hyökkää. Ei oikein tunnu enää mikään missään. Kaikki on melko samantekevää.

P

17

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuus sattuu.

      • Anonyymi

        Voisinpa edes yhteen ainoaan ihmiseen pystyä luottamaan. Mutta ei, niin minkäs teet.


    • Anonyymi

      Vedän nyt pöntön, olen se joka ei halua sulle pahaa, päin vastoin. 😻

      • Anonyymi

        No kiitos kuitenkin. En minäkään sinulle mitään pahaa toivo, vaikka siltä saattaisi vaikuttaa. 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitos kuitenkin. En minäkään sinulle mitään pahaa toivo, vaikka siltä saattaisi vaikuttaa. 😳

        Ai, en oo huomannut. Ihmetellyt vaan miksi arastelet minua? Siihen on varmaan hyvät syyt. (Tämä viesti ei ollut kohdennettu koiraihmisille).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, en oo huomannut. Ihmetellyt vaan miksi arastelet minua? Siihen on varmaan hyvät syyt. (Tämä viesti ei ollut kohdennettu koiraihmisille).

        Onko kysymys mieheltä vai naiselta? Omasta mielestäni olen ihan normaalisti käyttäytynyt. Olenko erityisesti osoittanut arastelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kysymys mieheltä vai naiselta? Omasta mielestäni olen ihan normaalisti käyttäytynyt. Olenko erityisesti osoittanut arastelua?

        Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.

        Ei ole sinun ketjusi, mummo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.

        Lisään vielä.Paikka mikä sai osumaa ei ollut ensimmäinen kerta(joku muu varmaan) joten en siksi asiaa ota täs esille vaan ajattelin jos sua hävettää se kolhimis tapaus?Sekä on tunnisteena.


    • Anonyymi

      Se on se mahdollisuus aina, ja saanut kyllä reippaasti tätäkin kokea, mutta mutta, kaduttaisi, jos en olisi päästänyt, paljon hyvää olis jäänyt kokematta, ja jäisi tulevaisuudessakin. Sen kanssa pitää vaan koittaa selviytyä, ei siinä kukaan muutakaan voi, kun ja jos näin käy. Mutta jokaisella on omien rajojensa avaimet ja täysi valinta itsellä, milloin, miten ja päästääkö lähelleen ja ketäkin vaiko ei. Se on ihan ok, jos ei halua, sekin.

      • Anonyymi

        Ihan järkeviä ajatuksia. Aion kuitenkin olla melko varovainen jatkossa.


    • Anonyymi

      Tulit takas.. miksi?

      • Anonyymi

        Minne? En saa unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne? En saa unta.

        Sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne

        En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä.

        Jaa...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe