että ei kannattaisi ikinä päästää ketään lähelleen. Sen verran taitavasti ihmiset osaavat loukata, manipuloida ja olla asshole:ja. Tuntuu siltä, että heti, kun on laskenut omia suojamuurejaan edes hiukan, niin joku tulee ja hyökkää. Ei oikein tunnu enää mikään missään. Kaikki on melko samantekevää.
P
Haluaisin vain sanoa...
17
409
Vastaukset 17
- Anonyymi
Totuus sattuu.
- Anonyymi
Voisinpa edes yhteen ainoaan ihmiseen pystyä luottamaan. Mutta ei, niin minkäs teet.
- Anonyymi
Vedän nyt pöntön, olen se joka ei halua sulle pahaa, päin vastoin. 😻
- Anonyymi
No kiitos kuitenkin. En minäkään sinulle mitään pahaa toivo, vaikka siltä saattaisi vaikuttaa. 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos kuitenkin. En minäkään sinulle mitään pahaa toivo, vaikka siltä saattaisi vaikuttaa. 😳
Ai, en oo huomannut. Ihmetellyt vaan miksi arastelet minua? Siihen on varmaan hyvät syyt. (Tämä viesti ei ollut kohdennettu koiraihmisille).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, en oo huomannut. Ihmetellyt vaan miksi arastelet minua? Siihen on varmaan hyvät syyt. (Tämä viesti ei ollut kohdennettu koiraihmisille).
Onko kysymys mieheltä vai naiselta? Omasta mielestäni olen ihan normaalisti käyttäytynyt. Olenko erityisesti osoittanut arastelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kysymys mieheltä vai naiselta? Omasta mielestäni olen ihan normaalisti käyttäytynyt. Olenko erityisesti osoittanut arastelua?
Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta miehelle. Esim. 1. Tässä kesällä, aamuyöllä sattui haaveri kiinteistön erääseen osaan, mikä kuuluu minulle(vuokralla). klo oli jotain. 01.30 tuuletin kuumaa kämppääni juuri silloin. Odotin kuulevani asiasta sinulta jonkin ajan päästä, sillä kuulin sinun sanovan kavereille aikovasi korjata sen. Ei kuulunut. Oltiin yhdesti yhtäaikaa pihalla ihan keskustelu yhteyden päässä et tervehtinyt minua. Yhdesti tervehdit Toukuussa kun ekaa kertaa nähtiin.
Ei ole sinun ketjusi, mummo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä.Paikka mikä sai osumaa ei ollut ensimmäinen kerta(joku muu varmaan) joten en siksi asiaa ota täs esille vaan ajattelin jos sua hävettää se kolhimis tapaus?Sekä on tunnisteena.
- Anonyymi
Se on se mahdollisuus aina, ja saanut kyllä reippaasti tätäkin kokea, mutta mutta, kaduttaisi, jos en olisi päästänyt, paljon hyvää olis jäänyt kokematta, ja jäisi tulevaisuudessakin. Sen kanssa pitää vaan koittaa selviytyä, ei siinä kukaan muutakaan voi, kun ja jos näin käy. Mutta jokaisella on omien rajojensa avaimet ja täysi valinta itsellä, milloin, miten ja päästääkö lähelleen ja ketäkin vaiko ei. Se on ihan ok, jos ei halua, sekin.
- Anonyymi
Ihan järkeviä ajatuksia. Aion kuitenkin olla melko varovainen jatkossa.
- Anonyymi
Tulit takas.. miksi?
- Anonyymi
Minne? En saa unta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne? En saa unta.
Sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne
En ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä.
Jaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen432030Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841341- 791341
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m151224Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291095Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.951025- 751010
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok160857Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast56782Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää61748Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13729Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86727- 45701
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698- 148685
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa24681Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.97665- 29653
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93652- 51637