Oletko onnellinen

Anonyymi-ap

Uuden elämäsi edessä?

36

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta helvetissä olen. Sitä on jo kauan odoteltu.

    • Anonyymi

      Minua pelottaa uusi elämä ja se, miten selviän siitä. Mutta toisaalta odotan sitä, että elämä muuttuu, koska se on ollut niin samanlaista niin kauan jo.

    • Anonyymi

      Älä aliarvioi

    • Anonyymi

      Season came and change the time, bang bang

      • Anonyymi

        No ton mäki ymmärsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ton mäki ymmärsin.

        You wore black and i was right


    • Anonyymi

      Kyllä rakas olen.

    • Anonyymi

      Uusi elämä kestää max 11 kk. Mielellään kuitenki vain 9 kk.

      • Anonyymi

        Linnatuomio


    • Anonyymi

      Ensi vuodesta tulee parempi kuin monesta aiemmasta vuodesta. Minulla on sellainen olo.

      • Anonyymi

        Mä oon samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon samaa mieltä.

        Syksy on hyvää aikaa pistää seuraavan vuoden rattaat pyörimään, niin olen tekemässä itse. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksy on hyvää aikaa pistää seuraavan vuoden rattaat pyörimään, niin olen tekemässä itse. :)

        Joo. Täällä sama meininki. Nyt syksyllä laittaa asioita eteenpäin ja alkaa katsella tulevaa eri tavalla ja uusin silmin.


    • Anonyymi

      Olen tyytyväisempi kuin osasin arvatakkaan.
      Siispä olen onnellinen elämäntilanteessani.

    • Anonyymi

      Kyllä, olen helpottunut.

    • Anonyymi

      Olen ja en ole. Yksinäisyys toisaalta pelottaa ja toisaalta antaa toivoa siitä, että löytäisin joskus vielä samanlaisen ihmisen rinnalleni. Olen rivien välistä lukenut, että kaivattuani en tule koskaan saamaan, mutta en hänen takiaan kyllä eroakaan. Tai no, tavallaan en. Jos hän ei koskaan olisi herättänyt niin voimakkaita tunteita, niin en olisi saanut tuulta purjeisiin tehdä näitä ratkaisuja. Olen väsymiseen asti sanonut, että terveeseen parisuhteeseen ei mahdu muita. Kaivattuni sai siis silmäni auki, että parisuhteeni on huono eikä siihen enää auta mikään, kun kaikki keinot on jo käytetty. Eikä mitään pettämistä ole tapahtunut. Tuli vain voimakas tunne, että olen väärässä paikassa.

      ✨ React ✨

    • Anonyymi

      Tokmaniin euron päiville.

      • Anonyymi

        N eon cittarissa tähän asti ollut.


    • Anonyymi

      Olen helpottunut ja onnellinen

    • Anonyymi

      Olen elänyt sitä jo jonkin aikaa, teistä kun vielä pääsisi eroon. Hyvä olisi. Toivottavasti maksatte varassaalinne. Sitä tuskin tapahtuu mutta ehkä se estää teitä saavuttamasta itse samaa.

      • Anonyymi

        Ja ilman teitä, kyllä olen onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ilman teitä, kyllä olen onnellinen.

        Taikuri ehkä taikoo semmoisen 300.000 - 500.000 euron potin. Siinä summa minkä veitte, oman mitään syytä tai mitään hyvää tuolla summalla ei tänne tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taikuri ehkä taikoo semmoisen 300.000 - 500.000 euron potin. Siinä summa minkä veitte, oman mitään syytä tai mitään hyvää tuolla summalla ei tänne tullut.

        Toivottavasti koette suhteessa samat menetykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti koette suhteessa samat menetykset.

        Ja vaikka tulisi rahaa, ei se menetettyjä vuosia ja joitain asioita korvaa. Kuten.... En jaksa edes luetella. Voin vaan todeta hyi helvetti mitä sakkia ja toivottavasti karma korjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka tulisi rahaa, ei se menetettyjä vuosia ja joitain asioita korvaa. Kuten.... En jaksa edes luetella. Voin vaan todeta hyi helvetti mitä sakkia ja toivottavasti karma korjaa.

        Semmoista koston paskaa syyttömälle henkilölle. Kyllä toivon että oikeat syylliset kärsivät vielä Karman edessä yhtä paljon.


    • Anonyymi

      Kuulehan... ihan vanhoilla mennään!

    • Anonyymi

      Tunteita monta,
      ei niissä yhtään arvotonta.
      Jokainen niistä yhtä tärkeä,
      kun mennään kohti oikeaa hetkeä.
      Onnea ja iloa,
      tervettä pelkoa.
      Mieltä kaunista hyvää,
      kohti värikylläistä tunnetta syvää...

      • Anonyymi

        Olipa kaunista. 😊


      • Anonyymi

        Rakkautta se on.


    • Anonyymi

      Suurperheily on kivaa!

    • Anonyymi

      Olen tällä hetkellä erittäin tyhjä henkisesti. En tiedä mitä haluan elämältäni vai haluanko enää mitään. Olin aika vahvasti rakastunut lähes 4 vuotta salaa ja kaukaa. Se on syönyt minut sisältä enkä enää tiedä mistään mitään. Häntä minä en saa, sen uskon jo.

      • Anonyymi

        Ootko ny ihan varma ylänaapuri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ny ihan varma ylänaapuri?

        Asun rivitalossa eikä hän asu täällä päin.


    • Anonyymi

      Todellakin olen onnellinen
      Ei huolet paina eikä rasitu polla

    • Anonyymi

      Kyllä! Muutan Portugaliin eläke päiville!

    • Anonyymi

      En.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe