Kannattaako vahvistaa

Anonyymi-ap

Sähköpostiini tuli googlelta tällainen viesti. Onko tämä huijaus? Kannattaako vahvistaa????
Haluatko, että 050 123457 on edelleen varapuhelinnumerosi?
matti. [email protected]
Google voi ottaa yhteyttä tähän puhelinnumeroon, jos tarvitset apua sisäänkirjautumisessa tai havaitsemme epäilyttävää toimintaa.
Vahvista palauttamisen puhelinnumero 050 1234567ja katso muita personoituja suojausehdotuksia tietosuojatarkistuksesta

31

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tossa ole mitään järkeä!

      • Anonyymi

        Tutkimus vertaisarvioitiin: Sensuroitu koronalääke ivermektiini olisi vähentänyt kuolleisuutta 74%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimus vertaisarvioitiin: Sensuroitu koronalääke ivermektiini olisi vähentänyt kuolleisuutta 74%

        Koko kapitalistinen kusetus olisi mennyt lyttyyn! Jos ivermektiini teho olisi myönnetty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kapitalistinen kusetus olisi mennyt lyttyyn! Jos ivermektiini teho olisi myönnetty!

        Vai että tuotakin sontaa pitää tälle suoltaa.

        Joka uskoo Linuxiin työpöydillä, uskoo mihin tahansa muuhunkin huuhaahan.


    • Anonyymi

      Jos numero ei ole toimiva, on se yhtä kuin tilin jumitus.

      • Anonyymi

        Numero on toimiva


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No eipä niin. Enkai mä tänne omaa numeroani laita !!!


    • On ehkä turvallisempaa, että et käytä mitään tarjottua linkkiä, vaan menet itse Google -tilillesi, kirjaudut, ja asetuksista kerrot Googlelle uudelleen varapuhelinnumerosi mikäli Sinulla sellainen on.

      • Anonyymi

        Vainoharhaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoharhaisuutta.

        Sitäpä se on.. sairaiden ihmisten hommaa..


    • Anonyymi

      Ei ole varapuhelin numeroa on vain tää yksi numero.

      • Googlen omista käyttäjäasetuksista pystyy lisäämään myös varasähköpostiosoitteen siltä varalta, että hukkaa tahi unohtaa Googlen salasanan, eikä pääse enää kirjautumaan Googlen sähköpostiin.

        Jokin varamenetelmä, millä Google pystyy ottamaan Sinuun yhteyttä varmistetulla tavalla olisi hyvä olla. Itse olen tehnyt Gmailin ja Outlookin välille "ristiinkytkennän". Puhelinnumeroa, ainakaan toimivaa en anna firmoille, jotka myyvät mainostajille kaikki yksityistiedot.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Googlen omista käyttäjäasetuksista pystyy lisäämään myös varasähköpostiosoitteen siltä varalta, että hukkaa tahi unohtaa Googlen salasanan, eikä pääse enää kirjautumaan Googlen sähköpostiin.

        Jokin varamenetelmä, millä Google pystyy ottamaan Sinuun yhteyttä varmistetulla tavalla olisi hyvä olla. Itse olen tehnyt Gmailin ja Outlookin välille "ristiinkytkennän". Puhelinnumeroa, ainakaan toimivaa en anna firmoille, jotka myyvät mainostajille kaikki yksityistiedot.

        Hyvin voi antaa Googlelle. Eipä ole 15-vuoteen kertaakaan soitellut tai lähettänyt mainosviestejä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin voi antaa Googlelle. Eipä ole 15-vuoteen kertaakaan soitellut tai lähettänyt mainosviestejä:)

        Syytönhän Google siihen on, etteivät mainostajat, joille Google on yhteystietosi myynyt ole katsoneet aiheelliseksi ottaa yhteyttä.

        Et kai sentään kuvitellut Googlen itse soittelevan, näin paljastaen keräävänsä asiakkaidensa yhteystietoja vain mainostarkoituksiin?


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Googlen omista käyttäjäasetuksista pystyy lisäämään myös varasähköpostiosoitteen siltä varalta, että hukkaa tahi unohtaa Googlen salasanan, eikä pääse enää kirjautumaan Googlen sähköpostiin.

        Jokin varamenetelmä, millä Google pystyy ottamaan Sinuun yhteyttä varmistetulla tavalla olisi hyvä olla. Itse olen tehnyt Gmailin ja Outlookin välille "ristiinkytkennän". Puhelinnumeroa, ainakaan toimivaa en anna firmoille, jotka myyvät mainostajille kaikki yksityistiedot.

        Sitten sun tunnus jumittuu joskus takuulla.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Syytönhän Google siihen on, etteivät mainostajat, joille Google on yhteystietosi myynyt ole katsoneet aiheelliseksi ottaa yhteyttä.

        Et kai sentään kuvitellut Googlen itse soittelevan, näin paljastaen keräävänsä asiakkaidensa yhteystietoja vain mainostarkoituksiin?

        Ei mitään merkitystä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään merkitystä:D

        Sinä olet niin leväperäinen että annat varmaan henkilötunnuksesikin Googlelle, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet niin leväperäinen että annat varmaan henkilötunnuksesikin Googlelle, vai mitä?

        Kaikki mahdollinen mitä Google pyytää. Eipä ole roskapostia tullut kotiin tai puhelin soinut Googlen toimesta. Ei siis mitään merkitystä koko asialla! Ei vaikuta millään tavalla omaan elämään vaikka tiedot Googlella olisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet niin leväperäinen että annat varmaan henkilötunnuksesikin Googlelle, vai mitä?

        Vapunenhan on tunnettu siitä, että hänelle ei tietosuojalla tai tietoturvalla ole mitään merkitystä. Ihan sama, hänellä ei ole mitään salattavaa. Toivottavasti ei koskaan saa mitään töitä, missä pitää olla vähän skarpimpi.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Vapunenhan on tunnettu siitä, että hänelle ei tietosuojalla tai tietoturvalla ole mitään merkitystä. Ihan sama, hänellä ei ole mitään salattavaa. Toivottavasti ei koskaan saa mitään töitä, missä pitää olla vähän skarpimpi.

        Vatukat (Rubus) on ruusukasveihin (Rosaceae) kuuluva suku. Sukuun kuuluvien kasvien varret ovat piikkiset, kuten ruusuilla. Lehdet ovat yleensä kolmi-, viisi- tai seitsensormisia, lehdykät sahalaitaiset.[2] Tyypillisiä suvulle ovat marjaa muistuttavat hedelmystöt, jotka koostuvat useista pinkeäpintaisista pienistä pallomaisista luumarjoista, joiden sisällä siemenet ovat.[3]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mahdollinen mitä Google pyytää. Eipä ole roskapostia tullut kotiin tai puhelin soinut Googlen toimesta. Ei siis mitään merkitystä koko asialla! Ei vaikuta millään tavalla omaan elämään vaikka tiedot Googlella olisi.

        Jep täysin samaa mieltä! Tuntuu että ihmisiltä on kadonnut järki. Kauhistellaan harmittomia asioita ja samaan aikaan maailmalla riehuu sota! Järki käteen hei pösilöt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mahdollinen mitä Google pyytää. Eipä ole roskapostia tullut kotiin tai puhelin soinut Googlen toimesta. Ei siis mitään merkitystä koko asialla! Ei vaikuta millään tavalla omaan elämään vaikka tiedot Googlella olisi.

        Sitten sinä olet todella tyhmä jos annata hetunkin Googlelle ja kaiken muunkin tiedon!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sinä olet todella tyhmä jos annata hetunkin Googlelle ja kaiken muunkin tiedon!!!

        Tottakai annan kaiken minkä Google vaatii. Ihan normaali juttu..


    • Anonyymi

      Vaihtoehtoselain ratsastaa kyseen­alaisella toiminnolla: Antaisiko omatuntosi käyttää tätä?
      Opera GX -selain mahdollistaa selaushistorian väärentämisen kuoleman tai pidemmän hiljaiselon jälkeen.

      Vaihdatko kollivaaappu.

    • Anonyymi

      Numeroon tulee kuusinumeroinen vahvistus koodi
      Sen syötät googleen ja homma toimii!
      Jos tilillä on ongelmia, sama varmistus toimii jatkossakin.

      Jos käytät VPN se voi sysellä sitä useinkin.

    • Anonyymi

      Suomessa kai laitonta kohdentaa mainontaa numeron perusteella, mutta muualla maailmassa ei ole kiellettyä yhdistää henkilötietoja jolloin voi lähetellä kohdennettuja mainoksia esim. koulutuksen tai työpaikan perusteella - ei tarvitse kuin kerran käydä työpaikalta palvelussa ja työpaikkasi on jäljitettävissä. Hommalla on myös pitkä muisti, sillä järjestelmä kerää informaatiosaarekkeita ja yrittää yhdistää niitä toisiinsa eli on mahdollista seurata vaikka 15 vuoden aikana tehtyjä hakuja ja luokitella nämä kiinnostuksen kohteiksi esim. "kukat", "politiikka", "historia", "rautatiet", jne..

    • Anonyymi

      Kyllä, nomaalit ihmiset varmistaa kyllä! Trolleilla eriasia, ne sekoilee.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa selvästi huijaukselta: eihän tuo kahdesti kirjoitettu numerokaan edes ole sama, luotettava taho ei tekisi tuollaista virhettä.

    • Anonyymi

      Kyllä kannataa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1423
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      114
      1183
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1126
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      984
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      732
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe