ioaholta Hännilänsalmelle kevyenliikenteen väylä sai pinnan missä nyt on turvallista liikkua niin vanhojen kuin nuorten,päättäjille kiitos tästä lenkkeily mahdollisuudesta😀.
Kyläläiset lenkkarit jalkaan ja menoksi.
9
895
Vastaukset
- Anonyymi
Myös metsissä on hyviä polkuja liikkua.Eikun tennarit liikkeelle.
- Anonyymi
Pimpo
- Anonyymi
Sairas
- Anonyymi
Lenkarit jalkaan muualta reitit.
Viitasaaren pankinjohtajan Ylen moottoripyörä puhelin, tarjoilu.
Voileipä illalla pois,.Mersu, OP, Vakuutus Pyhäjärvi, Pitäjänmäki Poliisin reitti tulostus, Punainen mersu taksi liikennevahinko leuka arpi, kosketus.
Tätä on hyvin ansiokaasti yli 20 vuotta toteutettu.
Nyt Kärsämäki on päätänyt kieli toteutus kieli rikki tietyn välein Nivalan Hammaslääri tulostus tansein jatketaan, paraneehan se ja on näiden mielestä normaalia.
Rikospuhelut, tänään tämän takia aloiteet KALEVI kekkonen puhelut taksi väkivalta silloinen Mersun omistaja. - Anonyymi
Isoahon kylä hullut voivat nyt siis tepastella näkyvästi
- Anonyymi
Näyttää vanhat ja huonompikuntoiset olevan tyytyväisiä kun saavat rauhassa omaan tahtiinsa liikkua valmiilla kevyenliikenteen väylällä,vaikka onhan tuon reitin onneksi valinneet pyöräilijätkin niin ei ole vaaraa jäädä liikenteen telomiksi.
- Anonyymi
Ompa merkillistä porukkaa tälläkin käpykylällä,kirjoituksista päätellen.
- Anonyymi
Kyllä kevytväylä tuli tarpeeseen, voi hölkkäillä turvallisesti. Ennen mentiin hengenvaarassa tien reunassa.
- Anonyymi
👍👍.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698