Kaupunkimme pyyhkimisläpyskä oli nyt onnistunut. Kuva sotelaisissta vanhuksista istumassa ja tukemassa toisiaan, mutta kokouspalkkiot juoksee. Lisäksi puolipäisenä 16 000 kuukausipalkalla koronahuumassa ollut johtaja astelee rapussa.
Lisäksi puolipäisenä 16 000 kuukausipalkalla koronahuumassa ollut johtaja astelee rapussa.
13
643
Vastaukset
- Anonyymi
niin tämä ... ei tarttunut juttuu mukaan
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
"Kaupunkimme pyyhkimisläpyskä oli nyt onnistunut. Kuva sotelaisissta vanhuksista istumassa ja tukemassa toisiaan, mutta kokouspalkkiot juoksee. Lisäksi puolipäisenä 16 000 kuukausipalkalla koronahuumassa ollut johtaja astelee rapussa."
On sulla murheet ja kitinän aiheet!- Anonyymi
On sulla ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
On edes joitakin ihmisiä jotka voivat hyvinvointialueella hyvin nimittäin johtajat, kaikki tiedämme että julkisiin virkoihin valitaan vain pätevistä pätevimmät, työtä pelkäämättömimmät ihmiset jotka ovat valmiita matkustamaan vaikka maapallon eteläiselle puolelle opintomatkalle useita kertoja vuodessa, jos on edes mitättömän pienikin syy uskoa että sillä uhrautumisella voidaan hyvinvointialueen kehitystä viedä eteenpäin.
- Anonyymi
Tä? Olet nero ja vaarallinen!
- Anonyymi
Ainahan on kaupungin ja posan valtuustot ja hallitukset ovat keksineet lähteä seminaarimatkoille joissa on joku tärkeä 'teema' jota ei voi omalla paikkakunnalla keskustella vaan on vaatinut matkustamista, lounaat, päivälliset, illalliset juomineen, jotka kustannetaan verovaroin ja ihmetellään budjettien ylitykset.
- Anonyymi
Ja seminaarin jälkeen, asioihin paneudutaan pienryhmissä hotellihuoneissa syvällisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja seminaarin jälkeen, asioihin paneudutaan pienryhmissä hotellihuoneissa syvällisemmin.
Kiristystä.
- Anonyymi
Kankaanpäässä niinkuin muuallakin muualta maahan tulleet on tärkeitä kohteita hoitaa kaikin mahdollisin keinoin mutta oma väestö joka on maksanut veronsa ja elämisensä itse on nyt toisarvoisia. Eutanasia kaikille halukkaille, eihän elukoitakaan kituutete jos ei enää voi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076