Kotkakainen Matti Koski on itkenyt tänään Iltapäivälehdissä sekä Ylen uutisissa kuinka hänen sähkö Mersunsa meni vesisateessa rikki ja korjauskelvottomaksi.
Sähköautot eivät vaan sovi Suomen ilmastoon jossa suurin osa vuodesta on joko märkää tai kylmää. Romutusrahaa Masa saa varmasti vanhasta sähkölelustaan ja ne rahat voi käyttää uuden menopelin käsirahaksi.
Kaikkihan se tietää että Pasaatin taloyhtiön parkkihallissa ei kannata autoa säilyttää sadeaikoina kun vesi tulee aina sisään. Kaveri asuu samassa talossa ja hän pitää aina autoaan siinä Mariankadun vinoparkissa. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia.
Koski matti itkee söhkö Mersuaan.
73
1635
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli auto Kymenlaaksonkatu 15 kohdalla, pari ylimääräistä starttausta ja sitten hörähti käyntiin.
- Anonyymi
Taitaa kirjoittajaa vaivaavan sairas kateus kun itsellä ei varaa mersuun😂🤣
- Anonyymi
Tai fiksuus.....
- Anonyymi
Mulla pn musta Mersu ja se on bensamoottorilla. Johtotähti on paras bensamoottori auto. Sitten kun sähköautot tulevat pakollisiksu, minä siirryn bussin kyytiin. En aio sägköautoa ikinä ostaa.
- Anonyymi
Taisi olla hybridi, ei pelkkä sähköauto , en ymmärrä kun ei porukka osaa lukea, tai sitten ideologian takia ymmärretään väärin ?
- Anonyymi
Jos noin paljon tulee vettä että auton lattialla kulkevat väyläkaapelit kastuvat niin kyllä menee polttomoottoriautokin lunastukseen.
- Anonyymi
Voisko ajatella, että vaihdettaisiin vain uusi moottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko ajatella, että vaihdettaisiin vain uusi moottori.
Annetaan auton olla, mutta vaihdetaan miestä.
- Anonyymi
Vedestä tehdään vetyä,ja autot kulkee myös sillä.eli vetyautossa tavallaan ois tankki ollu täynnä?
- Anonyymi
Insinööri Studio, sähköalan ammattilainen , nou propleemi. Sori Matsu, toivottavasti vakuutukset kunnossa ja olihan ne eikö niin?
Onneksi kokoomus vastusti yrittäjää elokuvateatterin saamiseksi Pasaatiin, olisi jäänyt elokuvatkin vielä näkemättä ja yrittäjä olisi kärsinyt tappioya mitä tuli jo yrittäjäpuolueen vastustuksesta. Rahvas olisi tullut reviirille elokuviin samaan kiinteistöön.- Anonyymi
Oliko tuo vesipeto Matti Koski juuri se pölvästi jonka ansiosta ei saatu Elokuvateatteria Pasaatiin? Jos oli niin hyvä että hänen autostaan tuli sukellusvene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo vesipeto Matti Koski juuri se pölvästi jonka ansiosta ei saatu Elokuvateatteria Pasaatiin? Jos oli niin hyvä että hänen autostaan tuli sukellusvene.
Kokoomuksen yrittäjä ystävälliset taloyhtiön päätäntä elimistä saivat vastustettua Pasaatin ja yrittäjän suunnitelmia asukkaina Sibelius puiston naapureina. Että sellaista yrittäjä ystävällisyyttä henkilökohtaiset edut edellä Kotkankin Sekoomuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuintaloon elokuvateatteri, hyvä että ei ehdotettu autokorjaamoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuintaloon elokuvateatteri, hyvä että ei ehdotettu autokorjaamoa.
Pasaati on kauppakeskus eikä mikään asuintalo. Taidat olla Kymiläinen kun et eroa tiedä. Teilläpäinhän ei noin suuria rakennuksia ole.
- Anonyymi
Ei ole. Eikös se ole se kok kuntapoliitikko? MB llä moni luulee ajavansa, surkeassa C mallissa. Oikeat meset on G, S, E tai M malleja. Itselläni ei sellaista toki ole, MB on eläkeläisten auto. Ajan mieluummin köyhänluokan BMW llä.
- Anonyymi
e sarja on manne malli
- Anonyymi
Onkos Kosken Masan Mesen akku jo kuivunut ?
- Anonyymi
Uusi auto lienee jo katsottuna. Osta Volvo V60 musta, sillä on kiva ajella sutelan kauppakeskukseen sekä tien toisella puolella olevaan saksalaismyymälään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi auto lienee jo katsottuna. Osta Volvo V60 musta, sillä on kiva ajella sutelan kauppakeskukseen sekä tien toisella puolella olevaan saksalaismyymälään.
Volvo Tractor paras traktor, puhuu svenskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tesla Model 3:n saat vakuutusrahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kiva ajella uudella autolla, palstalaisia se tietenkin vähän harmittaa.
Tesla, uusi malli huippuvarustuksella 52000€, vakuutusrahoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti on tottunut premiumiin niin askel alaspäin ei ole vaihtoehto.
- Anonyymi
Kastuiko myös penkit? Voiko Masa edes istuskella parkkihallissa Mesessään?
- Anonyymi
Lopettaisit jo sen vollottamisen. Tehtyä ei tekemättömäksi saa.
- Anonyymi
Karma hoiti kun Masa pilasi Elokuvateatterin tulon Pasaatiin.
- Anonyymi
Elokuvateatterit ja ravintolat aiheuttavat melua kerrostalossa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuvateatterit ja ravintolat aiheuttavat melua kerrostalossa,
Elokuvateatteri olisi tullut Pasaatin torinpuoleiseen päätyyn toiseen kerrokseen.
En ymmärrä miten tämä höiritsisi Kokoomuslaista Matti Koskea kun hän asuu ihan toisella puolella taloa puiston vieressä. Kokoomuslainen Koski joka itsekin on yrittäjä, tirppasi toisen yrittäjän elämäntyön. Anteeksiantamaton teko. Hyvä että hänen autonsa kastui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuvateatteri olisi tullut Pasaatin torinpuoleiseen päätyyn toiseen kerrokseen.
En ymmärrä miten tämä höiritsisi Kokoomuslaista Matti Koskea kun hän asuu ihan toisella puolella taloa puiston vieressä. Kokoomuslainen Koski joka itsekin on yrittäjä, tirppasi toisen yrittäjän elämäntyön. Anteeksiantamaton teko. Hyvä että hänen autonsa kastuiPuhutaan ilmeisesti eläkeläisestä, ainakin luulisin niin.
- Anonyymi
Kävi karma.. sen juottolassa ei ALKOHOLILAKIA TUNNETA....hyvä sille..😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Pian kadehditte vinoparkissa olevaa uutta menopeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian kadehditte vinoparkissa olevaa uutta menopeliä.
Tesla Model 3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tesla Model 3
Santander edition.
- Anonyymi
Matti, näytä niille.
- Anonyymi
Ja osta sellainen auto, johon tarvitaan kaksi vinoparkkiruutua.
- Anonyymi
Nyt nukkumaan vielä tunniksi, huomenna sitten lääkärin vastaanotolle,
- Anonyymi
Hyvä että elokuvateatterin tulo torpattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että Matin auto kastui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuintalo ja elokuvateatteri. Mikä melu kun yleisö ryntää kuvien päättyessä kotkan yöhön.
- Anonyymi
Sen itkemisen pitää loppua nyt.
- Anonyymi
Varsin voimakkaat yhtäläisyysmerkit.
- Anonyymi
Joko on musta Tesla ilmestynyt vinoparkkiin.
- Anonyymi
3 viikkoa auton kastumisesta Kosken Matti on päästetty itkemään Radio Suomen aamulähetykseen. Nyt itketään jostain kastuneista mökkireissun farkuista.
- Anonyymi
Etupuoleltako kastui?
- Anonyymi
Oli kyllä niin nolo haastattelu. Hävettää Masan puolesta
- Anonyymi
Sinä päivänä kun Tesla ilmestyy vinoparkkiin itketään ilosta.
On ilo istua kuivilla Levikseillä uuteen autoon ja körötellä
Sutelan saksalaiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä päivänä kun Tesla ilmestyy vinoparkkiin itketään ilosta.
On ilo istua kuivilla Levikseillä uuteen autoon ja körötellä
Sutelan saksalaiseen.Matti sanoi hastattelussa että oli jo köytetyn auton ostanut sähkölelun tilalle. Toivittavasti vakuutusyhtiö tutkii tarkkaan mitä autossa oli ollut ettei tapahdu vakuutuspetosta. Masa puhui Ylen haastattelussa että auto oli mukamas täynnä tavaraa joka meni pilalle. Puhui jopa 150 euron farkuista. Kukaan eläkeläinen ei pidä 150 euron farkkuja. Tokmannin pieruverkkareissa kulkevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti sanoi hastattelussa että oli jo köytetyn auton ostanut sähkölelun tilalle. Toivittavasti vakuutusyhtiö tutkii tarkkaan mitä autossa oli ollut ettei tapahdu vakuutuspetosta. Masa puhui Ylen haastattelussa että auto oli mukamas täynnä tavaraa joka meni pilalle. Puhui jopa 150 euron farkuista. Kukaan eläkeläinen ei pidä 150 euron farkkuja. Tokmannin pieruverkkareissa kulkevat.
Tiedätkö merkin/vuosimalliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö merkin/vuosimalliin.
Luulen tietäväni. Farkut "lacoste".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etupuoleltako kastui?
Ihan sama, mutta vaihtoon menee.
- Anonyymi
Kylläpä on Matilla itku herkässä.
- Anonyymi
Taas Matti päästetty Ylelle itkemään kastunutta autoaan. Ihan kuin maailmassa ei olisi muita murheita kuin pattereilla toimivan lelun kastuminen.
- Anonyymi
Mersut eivät ole mitään luotettavia vehkeitä, niitä saa ameeriikasta edullisesti, jos vain jaksaa korjata!😪
- Anonyymi
Auto vaihdettu. On aika lopettaa tämä älytön keskusteluketju,
- Anonyymi
Köytetyn auton osti kaveriltaan tilalle. Näin sanoi Radio Suomen haastattelussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köytetyn auton osti kaveriltaan tilalle. Näin sanoi Radio Suomen haastattelussa.
Ostiko myös käytetyt farkut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostiko myös käytetyt farkut?
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Käytetyn auton osti. Näin itse sanoi Ylen haastattelussa. Tokmannin farkuissa kulkee. Ne maksaa uutenakin vain 15 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Itse käytän Jacob Comen Nick Limited farkkuja, hinta 794, 90€.
Hyvät, vartalooni sopivat farkut. " Yläpuoli atleettii , alapuoli kotllettii" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytetyn auton osti. Näin itse sanoi Ylen haastattelussa. Tokmannin farkuissa kulkee. Ne maksaa uutenakin vain 15 euroa.
Minäkin ostin käytetyn auton, miksi minua ei haastateltu Ylellä? pitäisikö vielä kastella housut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ostin käytetyn auton, miksi minua ei haastateltu Ylellä? pitäisikö vielä kastella housut?
Ostitko Kiinalaisen, jos et niin korkeintaan Radio Lokki on kiinnostunut autostasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostitko Kiinalaisen, jos et niin korkeintaan Radio Lokki on kiinnostunut autostasi.
Sähköauto on lasten lelu. Minä aion ajaa hamaan tappiin asti bensamoottorilla. Sanokoot viherpipertähät mitä lystäävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käytän Jacob Comen Nick Limited farkkuja, hinta 794, 90€.
Hyvät, vartalooni sopivat farkut. " Yläpuoli atleettii , alapuoli kotllettii"Vaihtoon menee nekin jos kastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköauto on lasten lelu. Minä aion ajaa hamaan tappiin asti bensamoottorilla. Sanokoot viherpipertähät mitä lystäävät
Jatka sinä vaan sillä vanhalla munamankelilla, ei sitä sinulta pois oteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka sinä vaan sillä vanhalla munamankelilla, ei sitä sinulta pois oteta.
Munamankeli on polkupyörä. Minulla on bensamoottorilla toimiva johtotähti jota myös Nesekdi eli Mersuksi kutsutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munamankeli on polkupyörä. Minulla on bensamoottorilla toimiva johtotähti jota myös Nesekdi eli Mersuksi kutsutaan.
Okei, siis Nesekdi niminen munamankeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
480000 ajettu bensamersu, kerran vuodessa huollettu merkkikorjaamolla.
Ovien alaosat maalattu ja ruostevauriot korjattu 2018.
Myllytys 2021 ja MAALIPINNAN käsittely. Ikää autolla 15v.
Farkut ostettu citymarketista noin 35€ tarjoushintaan, vuonna 2022 eli vuosi myllytyksen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Farkut ostettu citymarketista noin 35€ tarjoushintaan, vuonna 2022 eli vuosi myllytyksen jälkeen.Nesekdi olisi varmempi kulkupeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Farkut ostettu citymarketista noin 35€ tarjoushintaan, vuonna 2022 eli vuosi myllytyksen jälkeen.Paaliinhan tuo jo joutaisi ilmastoa saastuttamasta.
- Anonyymi
No ei taatusti pois oteta mun autoa
- Anonyymi
Kastuiko sunkin auto ja farkut?
- Anonyymi
Miten Kosken Masalla menee? Keskiviikoksi luvattu taas myrskyä ja rankkasateita Kotkaan. Masan kannattaa jättää uusi käytetty autonsa varmuuden vuoksin puiston vinoparkkiin ettei taas Tokmannin farkut ja auto kastu parkkihallissa.
- Anonyymi
Rustasta tummansininen, kukkakuvioinen hemuli-tunika.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642