Koski matti itkee söhkö Mersuaan.

Anonyymi-ap

Kotkakainen Matti Koski on itkenyt tänään Iltapäivälehdissä sekä Ylen uutisissa kuinka hänen sähkö Mersunsa meni vesisateessa rikki ja korjauskelvottomaksi.
Sähköautot eivät vaan sovi Suomen ilmastoon jossa suurin osa vuodesta on joko märkää tai kylmää. Romutusrahaa Masa saa varmasti vanhasta sähkölelustaan ja ne rahat voi käyttää uuden menopelin käsirahaksi.
Kaikkihan se tietää että Pasaatin taloyhtiön parkkihallissa ei kannata autoa säilyttää sadeaikoina kun vesi tulee aina sisään. Kaveri asuu samassa talossa ja hän pitää aina autoaan siinä Mariankadun vinoparkissa. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia.

72

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla oli auto Kymenlaaksonkatu 15 kohdalla, pari ylimääräistä starttausta ja sitten hörähti käyntiin.

    • Anonyymi

      Taitaa kirjoittajaa vaivaavan sairas kateus kun itsellä ei varaa mersuun😂🤣

      • Anonyymi

        Tai fiksuus.....


      • Anonyymi

        Mulla pn musta Mersu ja se on bensamoottorilla. Johtotähti on paras bensamoottori auto. Sitten kun sähköautot tulevat pakollisiksu, minä siirryn bussin kyytiin. En aio sägköautoa ikinä ostaa.


    • Anonyymi

      Taisi olla hybridi, ei pelkkä sähköauto , en ymmärrä kun ei porukka osaa lukea, tai sitten ideologian takia ymmärretään väärin ?

    • Anonyymi

      Jos noin paljon tulee vettä että auton lattialla kulkevat väyläkaapelit kastuvat niin kyllä menee polttomoottoriautokin lunastukseen.

      • Anonyymi

        Voisko ajatella, että vaihdettaisiin vain uusi moottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko ajatella, että vaihdettaisiin vain uusi moottori.

        Annetaan auton olla, mutta vaihdetaan miestä.


    • Anonyymi

      Vedestä tehdään vetyä,ja autot kulkee myös sillä.eli vetyautossa tavallaan ois tankki ollu täynnä?

    • Anonyymi

      Insinööri Studio, sähköalan ammattilainen , nou propleemi. Sori Matsu, toivottavasti vakuutukset kunnossa ja olihan ne eikö niin?

      Onneksi kokoomus vastusti yrittäjää elokuvateatterin saamiseksi Pasaatiin, olisi jäänyt elokuvatkin vielä näkemättä ja yrittäjä olisi kärsinyt tappioya mitä tuli jo yrittäjäpuolueen vastustuksesta. Rahvas olisi tullut reviirille elokuviin samaan kiinteistöön.

      • Anonyymi

        Oliko tuo vesipeto Matti Koski juuri se pölvästi jonka ansiosta ei saatu Elokuvateatteria Pasaatiin? Jos oli niin hyvä että hänen autostaan tuli sukellusvene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo vesipeto Matti Koski juuri se pölvästi jonka ansiosta ei saatu Elokuvateatteria Pasaatiin? Jos oli niin hyvä että hänen autostaan tuli sukellusvene.

        Kokoomuksen yrittäjä ystävälliset taloyhtiön päätäntä elimistä saivat vastustettua Pasaatin ja yrittäjän suunnitelmia asukkaina Sibelius puiston naapureina. Että sellaista yrittäjä ystävällisyyttä henkilökohtaiset edut edellä Kotkankin Sekoomuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo vesipeto Matti Koski juuri se pölvästi jonka ansiosta ei saatu Elokuvateatteria Pasaatiin? Jos oli niin hyvä että hänen autostaan tuli sukellusvene.

        Asuintaloon elokuvateatteri, hyvä että ei ehdotettu autokorjaamoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuintaloon elokuvateatteri, hyvä että ei ehdotettu autokorjaamoa.

        Pasaati on kauppakeskus eikä mikään asuintalo. Taidat olla Kymiläinen kun et eroa tiedä. Teilläpäinhän ei noin suuria rakennuksia ole.


    • Anonyymi

      Ei ole. Eikös se ole se kok kuntapoliitikko? MB llä moni luulee ajavansa, surkeassa C mallissa. Oikeat meset on G, S, E tai M malleja. Itselläni ei sellaista toki ole, MB on eläkeläisten auto. Ajan mieluummin köyhänluokan BMW llä.

      • Anonyymi

        e sarja on manne malli


    • Anonyymi

      Onkos Kosken Masan Mesen akku jo kuivunut ?

      • Anonyymi

        Uusi auto lienee jo katsottuna. Osta Volvo V60 musta, sillä on kiva ajella sutelan kauppakeskukseen sekä tien toisella puolella olevaan saksalaismyymälään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi auto lienee jo katsottuna. Osta Volvo V60 musta, sillä on kiva ajella sutelan kauppakeskukseen sekä tien toisella puolella olevaan saksalaismyymälään.

        Volvo Tractor paras traktor, puhuu svenskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi auto lienee jo katsottuna. Osta Volvo V60 musta, sillä on kiva ajella sutelan kauppakeskukseen sekä tien toisella puolella olevaan saksalaismyymälään.

        Tesla Model 3:n saat vakuutusrahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla Model 3:n saat vakuutusrahoilla.

        On se kiva ajella uudella autolla, palstalaisia se tietenkin vähän harmittaa.
        Tesla, uusi malli huippuvarustuksella 52000€, vakuutusrahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla Model 3:n saat vakuutusrahoilla.

        Matti on tottunut premiumiin niin askel alaspäin ei ole vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Kastuiko myös penkit? Voiko Masa edes istuskella parkkihallissa Mesessään?

    • Anonyymi

      Lopettaisit jo sen vollottamisen. Tehtyä ei tekemättömäksi saa.

    • Anonyymi

      Karma hoiti kun Masa pilasi Elokuvateatterin tulon Pasaatiin.

      • Anonyymi

        Elokuvateatterit ja ravintolat aiheuttavat melua kerrostalossa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuvateatterit ja ravintolat aiheuttavat melua kerrostalossa,

        Elokuvateatteri olisi tullut Pasaatin torinpuoleiseen päätyyn toiseen kerrokseen.
        En ymmärrä miten tämä höiritsisi Kokoomuslaista Matti Koskea kun hän asuu ihan toisella puolella taloa puiston vieressä. Kokoomuslainen Koski joka itsekin on yrittäjä, tirppasi toisen yrittäjän elämäntyön. Anteeksiantamaton teko. Hyvä että hänen autonsa kastui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuvateatteri olisi tullut Pasaatin torinpuoleiseen päätyyn toiseen kerrokseen.
        En ymmärrä miten tämä höiritsisi Kokoomuslaista Matti Koskea kun hän asuu ihan toisella puolella taloa puiston vieressä. Kokoomuslainen Koski joka itsekin on yrittäjä, tirppasi toisen yrittäjän elämäntyön. Anteeksiantamaton teko. Hyvä että hänen autonsa kastui

        Puhutaan ilmeisesti eläkeläisestä, ainakin luulisin niin.


    • Anonyymi

      Kävi karma.. sen juottolassa ei ALKOHOLILAKIA TUNNETA....hyvä sille..😆😆😆😆😆😆

      • Anonyymi

        Pian kadehditte vinoparkissa olevaa uutta menopeliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian kadehditte vinoparkissa olevaa uutta menopeliä.

        Tesla Model 3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla Model 3

        Santander edition.


    • Anonyymi

      Matti, näytä niille.

      • Anonyymi

        Ja osta sellainen auto, johon tarvitaan kaksi vinoparkkiruutua.


    • Anonyymi

      Nyt nukkumaan vielä tunniksi, huomenna sitten lääkärin vastaanotolle,

      • Anonyymi

        Hyvä että elokuvateatterin tulo torpattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että elokuvateatterin tulo torpattiin.

        Hyvä että Matin auto kastui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että elokuvateatterin tulo torpattiin.

        Asuintalo ja elokuvateatteri. Mikä melu kun yleisö ryntää kuvien päättyessä kotkan yöhön.


    • Anonyymi

      Sen itkemisen pitää loppua nyt.

      • Anonyymi

        Varsin voimakkaat yhtäläisyysmerkit.


    • Anonyymi

      Joko on musta Tesla ilmestynyt vinoparkkiin.

    • Anonyymi

      3 viikkoa auton kastumisesta Kosken Matti on päästetty itkemään Radio Suomen aamulähetykseen. Nyt itketään jostain kastuneista mökkireissun farkuista.

      • Anonyymi

        Etupuoleltako kastui?


      • Anonyymi

        Oli kyllä niin nolo haastattelu. Hävettää Masan puolesta


      • Anonyymi

        Sinä päivänä kun Tesla ilmestyy vinoparkkiin itketään ilosta.
        On ilo istua kuivilla Levikseillä uuteen autoon ja körötellä
        Sutelan saksalaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä päivänä kun Tesla ilmestyy vinoparkkiin itketään ilosta.
        On ilo istua kuivilla Levikseillä uuteen autoon ja körötellä
        Sutelan saksalaiseen.

        Matti sanoi hastattelussa että oli jo köytetyn auton ostanut sähkölelun tilalle. Toivittavasti vakuutusyhtiö tutkii tarkkaan mitä autossa oli ollut ettei tapahdu vakuutuspetosta. Masa puhui Ylen haastattelussa että auto oli mukamas täynnä tavaraa joka meni pilalle. Puhui jopa 150 euron farkuista. Kukaan eläkeläinen ei pidä 150 euron farkkuja. Tokmannin pieruverkkareissa kulkevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti sanoi hastattelussa että oli jo köytetyn auton ostanut sähkölelun tilalle. Toivittavasti vakuutusyhtiö tutkii tarkkaan mitä autossa oli ollut ettei tapahdu vakuutuspetosta. Masa puhui Ylen haastattelussa että auto oli mukamas täynnä tavaraa joka meni pilalle. Puhui jopa 150 euron farkuista. Kukaan eläkeläinen ei pidä 150 euron farkkuja. Tokmannin pieruverkkareissa kulkevat.

        Tiedätkö merkin/vuosimalliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö merkin/vuosimalliin.

        Luulen tietäväni. Farkut "lacoste".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etupuoleltako kastui?

        Ihan sama, mutta vaihtoon menee.


    • Anonyymi

      Kylläpä on Matilla itku herkässä.

    • Anonyymi

      Taas Matti päästetty Ylelle itkemään kastunutta autoaan. Ihan kuin maailmassa ei olisi muita murheita kuin pattereilla toimivan lelun kastuminen.

    • Anonyymi

      Mersut eivät ole mitään luotettavia vehkeitä, niitä saa ameeriikasta edullisesti, jos vain jaksaa korjata!😪

    • Anonyymi

      Auto vaihdettu. On aika lopettaa tämä älytön keskusteluketju,

      • Anonyymi

        Köytetyn auton osti kaveriltaan tilalle. Näin sanoi Radio Suomen haastattelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köytetyn auton osti kaveriltaan tilalle. Näin sanoi Radio Suomen haastattelussa.

        Ostiko myös käytetyt farkut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostiko myös käytetyt farkut?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Käytetyn auton osti. Näin itse sanoi Ylen haastattelussa. Tokmannin farkuissa kulkee. Ne maksaa uutenakin vain 15 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Itse käytän Jacob Comen Nick Limited farkkuja, hinta 794, 90€.
        Hyvät, vartalooni sopivat farkut. " Yläpuoli atleettii , alapuoli kotllettii"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetyn auton osti. Näin itse sanoi Ylen haastattelussa. Tokmannin farkuissa kulkee. Ne maksaa uutenakin vain 15 euroa.

        Minäkin ostin käytetyn auton, miksi minua ei haastateltu Ylellä? pitäisikö vielä kastella housut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ostin käytetyn auton, miksi minua ei haastateltu Ylellä? pitäisikö vielä kastella housut?

        Ostitko Kiinalaisen, jos et niin korkeintaan Radio Lokki on kiinnostunut autostasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostitko Kiinalaisen, jos et niin korkeintaan Radio Lokki on kiinnostunut autostasi.

        Sähköauto on lasten lelu. Minä aion ajaa hamaan tappiin asti bensamoottorilla. Sanokoot viherpipertähät mitä lystäävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän Jacob Comen Nick Limited farkkuja, hinta 794, 90€.
        Hyvät, vartalooni sopivat farkut. " Yläpuoli atleettii , alapuoli kotllettii"

        Vaihtoon menee nekin jos kastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauto on lasten lelu. Minä aion ajaa hamaan tappiin asti bensamoottorilla. Sanokoot viherpipertähät mitä lystäävät

        Jatka sinä vaan sillä vanhalla munamankelilla, ei sitä sinulta pois oteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka sinä vaan sillä vanhalla munamankelilla, ei sitä sinulta pois oteta.

        Munamankeli on polkupyörä. Minulla on bensamoottorilla toimiva johtotähti jota myös Nesekdi eli Mersuksi kutsutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munamankeli on polkupyörä. Minulla on bensamoottorilla toimiva johtotähti jota myös Nesekdi eli Mersuksi kutsutaan.

        Okei, siis Nesekdi niminen munamankeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munamankeli on polkupyörä. Minulla on bensamoottorilla toimiva johtotähti jota myös Nesekdi eli Mersuksi kutsutaan.

        480000 ajettu bensamersu, kerran vuodessa huollettu merkkikorjaamolla.
        Ovien alaosat maalattu ja ruostevauriot korjattu 2018.
        Myllytys 2021 ja MAALIPINNAN käsittely. Ikää autolla 15v.

        Farkut ostettu citymarketista noin 35€ tarjoushintaan, vuonna 2022 eli vuosi myllytyksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        480000 ajettu bensamersu, kerran vuodessa huollettu merkkikorjaamolla.
        Ovien alaosat maalattu ja ruostevauriot korjattu 2018.
        Myllytys 2021 ja MAALIPINNAN käsittely. Ikää autolla 15v.

        Farkut ostettu citymarketista noin 35€ tarjoushintaan, vuonna 2022 eli vuosi myllytyksen jälkeen.

        Nesekdi olisi varmempi kulkupeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        480000 ajettu bensamersu, kerran vuodessa huollettu merkkikorjaamolla.
        Ovien alaosat maalattu ja ruostevauriot korjattu 2018.
        Myllytys 2021 ja MAALIPINNAN käsittely. Ikää autolla 15v.

        Farkut ostettu citymarketista noin 35€ tarjoushintaan, vuonna 2022 eli vuosi myllytyksen jälkeen.

        Paaliinhan tuo jo joutaisi ilmastoa saastuttamasta.


    • Anonyymi

      No ei taatusti pois oteta mun autoa

      • Anonyymi

        Kastuiko sunkin auto ja farkut?


    • Anonyymi

      Miten Kosken Masalla menee? Keskiviikoksi luvattu taas myrskyä ja rankkasateita Kotkaan. Masan kannattaa jättää uusi käytetty autonsa varmuuden vuoksin puiston vinoparkkiin ettei taas Tokmannin farkut ja auto kastu parkkihallissa.

      • Anonyymi

        Rustasta tummansininen, kukkakuvioinen hemuli-tunika.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe