Moikka
Otin kesälomalla jälkiehkäisypillerin kumin rikkoutumisen jälkeen. Viikkoa myöhemmin menkat alkoivat mutta sen jälkeen seuraavia menkkoja ei ole näkynyt.. tavallaan yhdet menkat jääneet jo välistä eikä vieläkään näy.
Olen tehnyt r-testin muutama viikko sitten ja tulos oli nega eikä myöskään mitään oireita ole ollut missään vaiheessa?
Onko jollain kokemusta ovatko menkat menneet sekaisin jälkiehkäisyn jälkeen? Jos kyllä, kuinka pitkäksi aikaa?
Jälkiehkäisypillerin jälkeen
3
294
Vastaukset
- Anonyymi
ittellä meni kans kumi puhki ja söin ofc pillerit muutamaankin kertaan ja sen jälkeen ihmettelin ku menkkoja ei näkyny ja tein testin ja... joo se oli positiivinen mut kamalinta täs on se että oon jo 2,5 kk raskaana ja 13 vuotias eikä vielä kukaan tiedä tästä.
- Anonyymi
Älä hätäile. Sulla on varmaan ymmärtäväiset vanhemmat, joille voit kertoa raskaudestasi. Ja kun vauva syntyy, heiltä löytyy kyllä lastenhoitoapuakin. Kiinnyt vauvaan niin ettet antaisi häntä pois ikinä!
- Anonyymi
Ei hätää, kaikki järjestyy!
Kerro vanhemmillesi, muten he ovat vain vihaisia että et kertonut.
T. 12 v tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379