Mistä tunnistaa narsistinaisen

Anonyymi-ap

Kysyn tasa-arvoisuuden vuoksi

69

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen narsistinainen ja sen tunnistaa siitä, kun kaivan aina napaa suihkussa.

      • Anonyymi

        Taiat olla se mieheke, joka esiinnyt täällä naisena, olet psykopaatti!


    • Anonyymi

      Siitä kun tykkää narsisseista.

    • Anonyymi

      Vaikeaa se on, mutta ei mahdotonta

    • Anonyymi

      Valehtelee joka käänteessä. Jopa sillon kun jää kiinni todisteiden kera niin inttää vastaan ja kieltää

    • Anonyymi

      Harvemmin kai nainen hai ylipäätään narsismi kyseessä. Moni muu ska voi selittää miehen tai naisen ”hankalan käytöksen”.

    • Anonyymi

      Mm.rakkauspomnituksesta, eri roolien pitämisestä, esittänisestä, huomiotta jättämisestä, huomion hakuisuudesta.

    • Anonyymi

      Naisella narsismi on lievempiä, ja naisnarsisteja on vähemmän.

      1. Itsekeskeinen tai itseensä imeytynyt

      2. Ei koskaan myönnä virhettä, syyllisyyttä.

      3. Vähäisyys tai kyvyttömyys nähdä isompi kuva. Pikkumaisuus. Kosto. Katkeruus.

      4. Pakkomielle sosiaaliseen asemaan. Materialismi. Statussymbolit.Maine.Ulkoinen.

      5. Addiktoitu sosiaaliseen mediaan. Selfiet. Tykkäysten tarve. Seuraajien tarve.

      6. Toisten hyväksikäyttö. Manipulointi. Passiivis-aggressiivisuus.

      7. Turhamaisuus. Kauneusleikkaukset. Dieetit.

      8. Seksuaalisen vetovoiman käyttö. Provosoivat asut. Parasiitiset suhteet.

      9. Vaikuttaa epävarmalta, ujolta tai varautuneelta. Peitelty narsismi.

      10. Herkkä ja reaktiivinen. Loukkaantuminen. Järkyttyminen jonka seurauksena
      raivostuminen, muuttuminen oudoksi tai tunteelliseksi tai sulkeutumaan järkyttyneenä.

      11. Riippuvuus tai tarve kehuille, vakuutuksille. Ilman näitä tasapainoton.

      12. Uhrikortin pelaaminen. Näennäinen alistuvuus, avuttomuus. Marttyyri. Yleisimpiä piirteitä. Sp-roolit.

      13. Passiivis-aggressiivinen ja Manipuloiva uhriutuminen. Selän taakse. Syyllisyyden herättäminen. Vaikeneminen.

      14. Kiusaaminen tai "ilkeäksi tytöksi" ryhtyminen
      juoruilua, huhujen levittämistä, kaasunsytytystä , nimittelyä tai kylmyyttä.

      15. Epävakaus työssä, elämässä tai ihmissuhteissa
      Yleissääntönä on, että narsismin vakavuutta voidaan arvioida henkilön yleisen toimintatason perusteella.
      Naispuoliset narsistit, joilla on vakavampi NPD-versio, osoittavat yleensä enemmän epävakautta henkilökohtaisessa ja työelämässä sekä suhteissaan. He eivät ehkä pysty pitämään vakituista työtä, ylläpitämään talouttaan tai kehittämään terveitä, kestäviä ystävyyssuhteita tai romanttisia kumppanuuksia.
      https://www.choosingtherapy.com/female-narcissist/

      • Anonyymi

        Minusta tässä oli kattavasti kerrottu tunnisteet naisesta, joka on narsisti. Hyvin yksilöity. Prinsessat ja draamakuningattaret lähes aina myös omaa näitä piirteitä. Ovat ehdottomia mielipiteissään, harvemmin ymmärtävät olevansa väärässä.


      • Anonyymi

        Mistä paskahatustasi vedit tuon "arviosi"?

        Parempi kun kateellinen juntti jätät arviosi joillekkin oikeasti päteville psykologeille.

        Taviksen mielestä jokainen on narsisti tai psykopaatti joka ei vastaa heidän sosiaalisesti riippuvaisia ja mitättömiä persoonallisuuksia.

        Samoin ajattelee ihminen joka haluaa muiden olevan nöyriä ja kuuliaisia työntekijöitä ja jonka ainoa oma persoonallisuuspiirre on pohjaton ahneus.

        Tiedoksi teille: joudutte pettymään, aina tulee lisää ihmisiä jotks ei teidän lokeroihin suostu asettumaan🖕🤟🦾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tässä oli kattavasti kerrottu tunnisteet naisesta, joka on narsisti. Hyvin yksilöity. Prinsessat ja draamakuningattaret lähes aina myös omaa näitä piirteitä. Ovat ehdottomia mielipiteissään, harvemmin ymmärtävät olevansa väärässä.

        Sinäkin idiootti siinä. Tottaksi semmoinen ihminen jolla on vahvat mielipiteet ja tukeva itsetunto, on pakko olla narsisti!

        Miten kävisi, jos lyhyen hetken edes joutuisit tuntemaan olevasi se heikompi lenkki?

        Totuus on se, että geenipoolisi nyt vaan ei ole kovin kummoinen Olet tavis etkä pärjää itseäsi vahvemmille paitsi koittamalla saada heidät näyttämään jotenkin viallisilta.

        Olet säälittävä. Minä tiedän kyllä millainen on oikea narsisti.


      • Anonyymi

        Tietenkin menestyviä naisia + femakkoja on vähemmän kuin miehiä, koska miehet ovat järkeviä ja viisaita.

        Hyvä linkki, kiitos. On muuten kahden menstruaattorin laatima.


      • Anonyymi

        Tunsin kerran tällaisen ässän ja pistin sen täysin matalaksi. Kohtasi vielä paljon älykkäämmän tyypin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin kerran tällaisen ässän ja pistin sen täysin matalaksi. Kohtasi vielä paljon älykkäämmän tyypin.

        Narsisti on sairaan kateellinen valehtelija ja kiusaaja, jolla ei itsellä ole muuta kuin teko naamio, voi olla vaikeita mt oongelmia, kouluttamattomuutta jne. On luonteen sairautta, sympatian puutetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin kerran tällaisen ässän ja pistin sen täysin matalaksi. Kohtasi vielä paljon älykkäämmän tyypin.

        Hullu sinä olet, etkä muuksi muutu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin kerran tällaisen ässän ja pistin sen täysin matalaksi. Kohtasi vielä paljon älykkäämmän tyypin.

        Milloin se psykopaattonen kiusaaja on viisaampi kuin joku toinen, taasen on ässä hampaissa! Kyllä sut mies tiedetään ja sun pahat teot, olethan sinä tpdellakin tuhonnut yhden ässän elämän valheilla ja pahoilla teoilla, olet itse toi sairas päästäsi, olet yks saatana! Napsit täältä pois oikeat asiat, mitä susta kirjoitetaan, olet työntynyt joka paikkaan, mut kyllä säkin saat tdkojes mukaan!


    • Anonyymi

      Narsisti =itsekeskeinen (itsekäs tai minä kokemuksen kautta ajattelija / loinen ) ja naisilla usen uhriutuja myös…
      Miehillä taas häiriöön kuuluu enenmän vallanhalusta käytöstä ja agresiivisuutta .
      Poikkeuksia on . Oma äitini oli hyvinkin agressiivinen.
      Hälytys merkkejä molemmilla sukupuolilla on empatiakyvytömyys … ns tunneklmyys .
      Ja se että kaikkea miettii hyödyn ja hyödylydyyden (rahan ) kautta.
      Niin naiset kun miehet joilla on narsistitinen persoonallisuushäiriö
      Haluavat että asiat menevät heidän määräämällään tavoilla .
      Ja heidän panostaan ja heitä idetään tärkeänä
      ( mutta narsisti lähinnä puhuja .
      Hän on se kapteeni joka höpöttää turvajärjestelyissä laivassa tärkeille viranomaisille
      Mutta kun laiva alkaa upota hän on hyppäämästä eka laivasta pelastusveneeseen tai pois. Niin juuri narsisti höpöttää eikä tee .. Elää muista hyötyen)

      Samoin se yhteinen piirre että vika on aina kaikissa muisssa .
      Narsisti arvostelee mielellään kaikkea ympärillään mut raivostuu mikäli olla toimista
      joutuukin kritiikin ja arvioinnin kohteeksi . Ei kestä kritiikkiä yhtään.
      Ja omia vikoja tai onglmia hän ei huomaa tai tunnista tai niiden olemassaolon kiistää kokonaan tai niiku yleensä … siirtää ongelman jollekin muulle ,,,
      Ja liitelee poimimaan seuraavaa kirsikkaa kakun päältä.
      Toimihan juuri hänen pitää saada kaikki palkinnot.

      Naisille on hiukan typilisenpää olla myös todella huonon itsetunnon omaaja tässä häiriöstä. Miehet taas luo esemin suuria luuloja ja haaveita…
      Samoinkun huomion kipeys ja itsen tärkeäksi tekeminen ja suuruuskuvitrlmat.

      Mä oon viimeisiä jotka on diaknosoitu narsistiksi (F60.8) ennenkun määritelmä
      muuttunu . Sen lisäksi äiti on ja epäilen että osa miehistä joiden
      kanssa olen olen seurustellut tai muista tuttavistani omaavat narsistista piirteitä
      Narsisti naiselta jolla häiriö on iänmyötä tasaantunut siitä mitä se oli 20.
      Menin nuorena hyvä ettei pitkin seiniä kun olin niin täynnä itseäni.

      • Anonyymi

        voiko kuitenkin ilmetä empatiaa jossain muodossa, joka kuitenkin on epäaitoa? eli hetkittäin näyttämistä tai miten sanoisi...


      • Anonyymi

        En tuon mukaan voi olla narsisti. Ensinnäkin kestän täysin kritiikkiä,koska en välitä siitä mitään.
        Eli jos joku sanoo mua narsistiksi, en koe sitä olevani ja en tee mitään muuttaakseni itseäni.
        En ikinä muutu toisten halujen mukaan, minua ei manipuloida.


    • Anonyymi

      Narsistinainen järjestää jonkun toisen naisen tuhon. Kostaa sille jolle pystyy ja josta hyötyy enemmän. Muut naiset ovat sille peliä ja hyötykohteita. Vainoaa ja kostaa. Ei ikinä uskalla vahvempiin vaan etsii heikkoja ja saa muut mukaan. Käyttää miehiä koston suorittajia ja henkisen vallan ottoon. Nauttii kun saa jotain toiselta ja ei korvaa ja rupeaa leikkimään ja esittämään. Tuommoiset naiset ja niiden vaikutuksessa olevat miehet kannattaa poistaa elämästä. Kokemuksesta tiedän että hyvin vaikeaa. Minä luulen että koko tarinan kehittäjä on nainen. Miehiä kyllä rakastaa, ennen kaikkea testata viehätysvoimaansa. Minä luulen että kaiken alulle panija on yhdessä jonkun kanssa se Tuula T. Etsitään sen "kavereita".

      • Anonyymi

        Samankaltaisia "luonteita" tavannut töissä. Kiva katsoa silmiin ihmistä joka luulee itsestään niin paljon, on niin itseään täynnä että ei suun vuoroa saa ja isompien herrojen kanssa ei saa puhua. Sitten huomaavat sen ja tietyillä sanoilla laittavat ruotuun. Sitten alkaa se kiusa. Loputon rumba.


      • Anonyymi

        Joo toikin sitä tyypilistä käytöstöstä et etsitään heikko tai heikompi kohde tai uhri.
        Mutta kaikki nairsitit ei oo kostontonhimoisia niin en itse mainininut sitä.
        Osa on . T yläpuolisen viestin kommentoija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toikin sitä tyypilistä käytöstöstä et etsitään heikko tai heikompi kohde tai uhri.
        Mutta kaikki nairsitit ei oo kostontonhimoisia niin en itse mainininut sitä.
        Osa on . T yläpuolisen viestin kommentoija.

        Vastaankaan ei hulluile kannata laittaa, heillä on kaikenlaiset pahantekovälineet, joilla satutetaan toista! Oli kerran pyöräilyretken jälkeen, kun pyörryin ja piti soitt aa 112, oli vertavuotava haava jalassa, luulen ett oli se lamautin, koska kaikki muu oli kunnossa! Ei silloin osannut aatella....


    • Anonyymi

      En oo sellainen, etkä säkään oo

    • Anonyymi

      Empatia kyvyttömiä, eivät osaa asettua toisen asemaan (itsekkyys korostuu).

    • Anonyymi

      Äänestää kokoomusta

      • Anonyymi

        Ks yllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ks yllä

        ”Yrittäjähenkinen” toisten rahoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Yrittäjähenkinen” toisten rahoilla

        Yrittäjät ne just onkin omillaan.


    • Anonyymi

      Sanna Marin

      • Anonyymi

        Poliitikoissa varmasti paljon sekä miehiä että naisia


    • Samoista piirteistä kuin narsistimiehenkin. Samat on siis nämä piirteet sukupuolesta riippumatta. Lue lisää, jos kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Näinhän se on lyhyesti todettuna 🧐


    • Anonyymi

      Laita kukkamekko päälle ja katso peiliin, sieltä sen tunnistaa.

    • Anonyymi

      Siitä että on koko ajan somessa ja päivittää jokapäivä lärvistään kuvia ja pitää olla tik tokit ja instagrammit ja snäpit ja ihan kaikki ja hakee myös sympatiaa postaamalla kokoajan jtn kuolleita ystäviään tai sukulaisiaan niin saa päivän some dopamiini kiintiön täyteen kunnon itsekeskeisiä narskuja

    • Anonyymi

      Katso youtubesta sieltä selvii itse olen katsellut ja ex on narsisti siihen tulokseen oon tullu nc= no contack narsistin kanssa siellä on myös miten narsisti jätetään

      • Anonyymi

        Tiedän sen videon.


    • Anonyymi

      Narsistinainen on useasta parisuhteestaan epäonnistunut. Lopulta hän alkaa vainoskelemaan oman sukupuolen edustajia kuvitellen voivansa elää näidenkin puolesta Pe do tantta ei maksa korvauksia vainonsa kohteille vaan on mennyt muiden yläpuolelle ja esiintyy psykiatrian ammattilaisena. Paria palstojen narsistihelmeä muistellen.

      • Anonyymi

        Esiintyy täälä naisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiintyy täälä naisena!

        Niin tämä sama jannu mitä pari epätoivoista käy väittämässä naiseksi kirjoittelemalla mitä ihmeellisintä hetulaa


    • Anonyymi

      Muotisana narsismi, kun parisuhde kariutuu. Menkää psykiatrisille osastoille ja vankiloiden mielenterveysosastoille, niin näette, keitä he oikeasti ovat ja lopetatte tämän naurettavan keittiöpsykologianne.

    • Anonyymi

      onneksi en ole, mistä tunnistaa psykopaatit? halu alistaa ihmistä ja määrätä niiden koko elämää ja järjestää asioita niin etteivät ikinä saa mitä elämässä haluavat, haluavat tuhota heidät ja saada, heille huonoja asioita koska eivät itse niitä saa tai ole saanut. halu hyödyntää ja nostattaa, ja, jakaa, tunkeutua ihmisten yksityisalueella ja talouteen ja ihmissuhteisiin. määrätä työtä ja vapaata ja hallita joukkoa pahemmin itse venäläiset. se on karmeaa lahkotoimintaa en ole mukana.

      • Anonyymi

        Mutta ethän sinä edes ole nainen, vaan se karismaattista messua pitävä mies? On niin kiinnostava ja eläväinen tarina kyllä


      • Anonyymi

        Taiat olla itse se.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiat olla itse se.......

        Ja mikä hän onkaan itse tämä erikoisesti kirjoitteleva mies, kun ei teistä kummastakaan ota selvää mitä yritätte ilmaista?


    • Anonyymi

      Olisiko vaikka sellainen kuten miespuolinenkin narsisti, lopulta enää hermoraunio yhden asian hokija

    • Anonyymi

      narsistinainen ei ole semmoinen joka haluaa pitää huolta perheestä, rakentaa rehellisesti hyvää tulevaisuutta, on kiva ystäville, tekee ahkerasti töitä ja sairastuttuaan hoitaa itseään ja viisastuu ja pitää itsestä paremmin huolta. ei ole narsistisuutta olla uhraamatta elämäänsä, ja perhettä ja tulevaisuutta, jotta muut nousee. voi auttaa, mutta itseään ja elämäänsä ei tarvitse uhrata, ja jos kokee pahaa ja huonoa siitä saa ottaa nokkiinsa, siitä saa valittaa ja puoliaan saa pitää.

      • Anonyymi

        Juuri näin👍


    • Anonyymi

      minä uskon että. löydän miehen jolle kelpaan ilman että pitää uhrata koko elämä.

      • Anonyymi

        Mikset rule ensin mies kaapista ulos? Rehelliseltä pohjalta on hyvä lähteä, kyllä uunoinkin jossain vaiheessa ymmärtää, että jotain on pielessä


    • Anonyymi

      Irti narsistista videoita löytyy youtubesta.

    • Anonyymi

      Koskahan ne kaikki suomen aseet ihmisiltä viedään poliisin haltuun eihän tässä muu auta vai halutaanko sitten lisää näitä kuolemia

      • Anonyymi

        sitten tartutaan kiviin ja keppiin 🙂


    • Anonyymi

      Epäonnistuneet ihmiset nimittävät toisiaan empaattisiksi ja empatiseeraavat taukoamatta toisiaan, samalla kaakattaen että onnistuneet ihmiset ovat narsisseja.

      • Anonyymi

        Narsistit ja psykopaatit porukoineen saa kyllä ahkerat ja tunnolliset ihmiset pois, vaokka työpaikoiltaan ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistit ja psykopaatit porukoineen saa kyllä ahkerat ja tunnolliset ihmiset pois, vaokka työpaikoiltaan ym.

        Vai on T. T tämän aloittaja, minne hävisi ne kirjoitukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on T. T tämän aloittaja, minne hävisi ne kirjoitukset?

        Pyöräretket sun muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on T. T tämän aloittaja, minne hävisi ne kirjoitukset?

        Mistä kohdin sinun pillimiehuretki alokoi tällä kertaa, onko tämä nyt parasta työtäsi ängetä yksinpuhelijamiehen tekstien väliin kailottamaan jotain hyvin epäselvää?


    • Anonyymi

      Lepsot on narskuja

      • Niin, se julma lepso ainamkin on. Kummatkin ovat yleensä femakkoja.


      • Anonyymi
        Heikkomieli kirjoitti:

        Niin, se julma lepso ainamkin on. Kummatkin ovat yleensä femakkoja.

        Miten ilkeet noita kuvialaittaa ätmeröinen!


    • Anonyymi

      Maalaisjärjellä oleva ihminen tunnista kyllä,kun on NARSISTISTA kysymys , et pysty hänen kanssaa normaalista järkevistä asioista puhumaan, koska VAIN HÄNEN NARSISTIN ETU TÄYTYY OLLA 1 ASIA JA ETUSIJALLA ,HÄN ON SOPIVAN ITSESÄÄLINEN JA HÄNTÄ TÄYY MIELLYTTÄÄ JA OLLA SAMAA MIELTA,VAIK OLISI ERIMIELTÄ ,SILLOIN HÄNEN KANSSAAN PÄRJÄÄ AINOASTAA, kirjoitan kokemuksesta ??? Sentaki en ole heikäläisten kanssa tekemisessä .!

      • Anonyymi

        Miksi sä kirjoitat näitä viestejä? Te miehet ette kykene naista suojelemaan se on nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kirjoitat näitä viestejä? Te miehet ette kykene naista suojelemaan se on nähty

        Ja niin on nähty sinun naisena esiintyminenkin mies sekä itsellesi vastailu


    • Anonyymi

      Jokainen eronnut on nykyään narsisti 😂

    • Anonyymi

      Ajattelee aina itseään, mistä hyötyy eniten, eikä häntä voi kritisoida, keskustelu on vaikeaa ja vika on aina muissa.

    • Anonyymi

      Sellainen se on joka ei pysty olemaan samassa työpaikassa kauan. Yrittää hallita ja ohjailla mielensä mukaan. Luulee itseänsä maailman kauneimmaksi jota ei todellakaan ole. Psykopaatti luulee saavansa miehen kuin miehen. Loppujen lopuksi ei saa ketään, kun tietää miten sairaasta persoonasta on kysymys. Yksinäinen loppuelämä.

      • Anonyymi

        Oletko varma ettet kertonut itsestäsi aika pitkälti? Toisaalta tämä miehen saaminen mistä jaksat lapsellisesti jankuttaa on varmaan sen verran niin ja näin, että tyydyt varmaan kehittelemään senkin edestä muista vastaavia skenaarioita


    • Anonyymi

      Mä tunnen yhen ja on tosi tosi sairas mieleltään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe