Loviisassa vihataan nurmikoita

Anonyymi-ap

Heti kun saa nauttia 3cm korkeasta VIHREÄSTÄ nurmesta edes vielä näin loppukesästä niin se on tuhottava.

Pakkomielle vaatii että nurmi on 1cm kellastunut korppu joten se leikataan nopeasti jos se näyttää liian kauniilta nautittavaksi.

Keskustan puistojen nurmethan näkyy kaikille pelkkää multaa muutaman vihreän läiskän välistä. Ei sovi että nurmikko olisi kauniin vihreä vaan ihmisiä on kidutettava rumuudella kaiken muun sorron lisäksi.

13

757

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko elitistinen sadismi kivaa?

• Anonyymi

Nurmikkonatsismia,ei haluta ihailla kaunista vihreää nurmikkoa vaan rumaa keltaista ruohikon tapaista ja mustaa multaa eli kaikki kaunis katoaa.Nurmi vihertää kauniisti 3-senttisenä niin pian iskevät nurmikontuhoajat leikkureineen sekä trimmereineen,kylvettiinkö se heitä eikä asukkaita varten hei haloo?

• Anonyymi

Kaupunginjohtajan vika!

• Anonyymi

Määrlahadessa Tukkirekka Kaahaa ,,,samma författare ,,Raskast on ,elämä ,,

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Kan för min del dra opp ti Norra Karelen när alt så illa därifrån somm rötterna fins ,,ps betalar buss biljetin ,,me andra ord dra åt helvete härifrån när alt så illla ,,ps eller faar ti tokkmanni å köp 3 Meter rep,,

• Anonyymi

Sån där satans torr fitta ..pilsner raggarna går tillomed krok vägar ,

• Anonyymi

Kom där ti Bussstation i morgon kl 10,00 så ska ja köpa biljett ti dej tuur ingen retuur ,,,enkel biljet,,,så får du dra åt fittan härifrån ,,,fittans pisslucktande invidid ...

• Anonyymi

Jooo lähinpään Taxin kyytiin vaan ja Vaalimaale ,,Lovisa borna betala skjusen ...de bara så ,.,

• Anonyymi

Dra nu åt helvete me din piss blöjo ,,

• Anonyymi

Huom kyyti maksettu ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dra nu åt helvete me din piss blöjo ,,

No enempää ei yleisölle tarvitsekaan mainostaa loviisan svenska talande mielenterveyttä.

Pelkäätkö että kumoaisin valtaan pyrkimyksesi näillä valituksilla?
        Kyllä tuho tulee paljon korkeammalta kuin minun pikkuisista sananvapauksistani.

Mutta osoitat hienosti miten diktatuurin kannattajia löytyy Suomestakin eikä pelkästään muinaisesta Chilestä.

• Anonyymi

Kiitän nurmikoiden leikkaajia että lopetitte tuhoamisen.
      Ei liene enää ohjelmassa syyskuussa joten saamme loppu kesän vielä nauttia vihreydestä.
      Kiitos.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe