Sulaketta ei näytä olevan missään muussa välissä kuin tasurilta akulle menevässä johdossa. Tästä johdosta on sitten haaroitettu sulakkeen ohi punaisella johdolla 12V virtalukolle. Kuuluisiko tuossakni välissä olla sulake vai miksi ei ole? Eli sulake suojaa vain latauspiiriä mutta ei starttauksen ohjausvirtapiiriä?
Sulake virtalukolle menevässä johdossa
Anonyymi-ap
4
451
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä tasuri-akku välillä ei ole sulaketta, vaan se on akku-virtalukko välillä: https://fi.pinterest.com/pin/702209766891781935/
joissain kaavoioissa taas sulake on tasuri-akku välillä ja tasuri/akku-virtalukko välillä ei ole sulaketta. - Anonyymi
Sulake suojaa johtoja ylikuormitukselta , ei laitteita jotka ylikuormituksen voivat aiheuttaa .
- Anonyymi
No se on tiedossa joo. Millä perusteella siis on valittu, että suojataan vain latauspiirin johtoa mutta virtalukolle menevää johtoa ei. Tai toisin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512