Minä, vaimoni ja Teija.

Anonyymi-ap

Minäkin olen joskus ollut tuollainen, sievä ja söpö, muistatkos?
Mitä..anteeksi, meni ohi korvien, mitä Marja sanoit?
Hahah, sanoin että olen se minäkin joskus ollut tuollainen hoikka, nuori ja kaunis tyttö joskus!
Mikä tyttö?
Käänny Keijo ympäri!
Miksi, luen tämän artikkelin ensin loppuun!
Olet ollut sitä vain lukevinasi viimeiset kymmenen minuuttia, sivua kertaakaan kääntämättä, käänny ukko ympäri..selällesi sanon minä ja heti!
Vaimoni Marja ojensi kätensä selkäni yli, tarttui käsivarteeni ja yritti siitä vetämällä kääntää minua selälleni, siinä onnistumatta.
Makoilimme ihmisiä täynnä olevalla uimarannalla.
Minä makasin vatsallani, vaimoni jo lukema Seiska-lehti nokkani alla.
Jos et heti käänny selällesi, niin työnnän sormeni perseeseesi..lasken kolmeen..yksi..kaksi...!
Sitä et kehtaa tehdä..kaikkien näiden ihmisten nähden..mikä sinua nyt oikein vaivaa..olet kuin AAIH UIIH!
Marja toteutti uhkauksensa ja uikkareideni kangas oli nyt syvällä peräreiässäni hänen sormensa alla, jonne hän sen oli työntänyt.
Säikähdyksestä äänekkäästi ulisten, käännähdin takapuoltani poispäin vetäen, ensin kyljelleni ja siitä sitten selälleni.
Ympäriltämme kuului kova-äänisiä naurun pyrähdyksiä.
Mitä sinä eukko oikein meinaat..ihmisten nähden tuolla tavalla..nyt lähdetään täältä ja heti?!
Yritin Seiskalla peittää kullini jökötystä uimahousuissani, muiden lähellä makoilevien auringonpalvojien yrittäessä pidätellä nauruaan.
Jaa että kyrpä pystyssä aiot kaikkien näiden ihmisten nähden kävellä täältä pois, nauroi Marja.
Käännyin kyljelleni minulle ilkamoivaan vaimooni päin, joka yritti kädellään tarttua uikkareitteni sisällä jököttävään kulliini kiinni.
Lopeta jo kultapieni, sihahdin miltei jo itkua vääntäen. Etkö näe kuinka kaikki ihmiset nauravat meille?!
Enkä lopeta, ja ylpeähän minä vain sinusta olen, kun tuon ikäisellä vanhalla ukolla vielä kyrpä noin kovana seisoo! Näetkö kuinka ihailevasti tuokin tyttö, jota äsken tuon lehtesi takaa tiirailit, sinua nyt katsoo!?
Vilkaisin tyttöön päin, joka tämän harmillisen tilanteen oli aikaansaanut. Tyttö vastasi vaimoni silmäniskuun, hänelle leveästi hymyillen takaisin silmää iskien.
Tyttö oli nuori, hävyttömän nuori, kuinka hän kehtasikaan olla..olla noin nuori ja kaunis ja ihana ja..ja noin himoittavan näköinen pienine pystyrintoineen ja uimahousujensa kankaan läpi näkyvine pimpsan vakoineen. Hoikka ja lyhyt, eikä varmaan päivääkään yli kahdenkymmenen, niin tai paremminkin yli kahdeksantoistaa ikävuotta.
Olin juuri eläkkeelle jäänyt, kuusikymmentäviisi vuotta täyttänyt vakavarainen entinen virkamies, ja komea mies silti vielä, vaikka itse sen sanonkin.
Vaimoni Marja oli minua kolme vuotta nuorempi vaaleaverikkö, komea nainen, kiinteine suurehkoine rintoineen, nainen jota nuoretkin miehet vielä ihaillen tuijottelivat.
Olimme muutama kuukausi sitten voittaneet lotossa lähes miljoonan, joten rahasta meillä ei ollut puute, ja kun lapsillammekin, jo yli nelikymppisillä tytöllä ja pojalla, Eerikalla ja Erkillä, oli kummallakin hyvätuloiset työpaikat ja ekonomiat hellä kummallakin kohdallaan, niin ei meidän tarvinnut heitäkään rahallisesti auttaa.
Vaimoni oli yliopistossa opettajana, eikä edes miettinyt ennenaikaiseläkkeelle jäämistä, koska minun lisäkseni rakasti myös työtään.
Maailma oli meidän. Mutta nyt maailma nauroi meille, tai ainakin nauroi minulle.
Marja haisteli äsken takapuoleeni työntämää ja sieltä sitten pois vetämäänsä sormeaan.
Hyh kun haisee, eikä ole edes vettä millä se pestä!
Minun takapuoleni ei haise, protestoin ympärillämme olevia auringonottajia häpeillen vilkuillen.
Minulla on vettä..tässä, sanoi äskeisen tuijotukseni kohteena ollut tyttö, tajutessaan mitä vailla vaimoni oli.
Kiitos kultaseni..mikä sinun nimesi on?
Teija!
Opiskelija ja vietät kesälomaasi täällä rannalla makoillen?
Niin, opiskelija olen, ja täällä rannalla nyt vietän aikaani, kun en saanut kesätöitä!
Harmittaa kun nenäni edestä vietiin jo miltei valmiiksi sovittu työpaikka, enkä ole ollenkaan varma että saanko edes opiskelulainaakaan, opiskelujani jatkaakseni! Asuntonikin minun oli pakko kesän yli sanoa irti, ja nyt asun tätini luona tämän pikku-yksiössä, ja alan jo käymään hänen hermoilleen!
Eikä ole poikaystävää?
Ei ole, niin tai oli vielä pari viikkoa sitten, mutta hän löysi toisen rakkaan itselleen, ja jätti minut!
Hullu poika kun noin kauniin tytön jätti, huudahdin hämmästyneenä.
Hahah, mieheni näyttää olevan sinuun ihastunut Teija..Keijo on hänen nimensä ja minä olen Marja, hänen vaimonsa!
Keijo tässä jo aikaisemminkin sinua ihasteli, jatkoi vaimoni hihitellen, samalla uikkareideni etumusta taputellen.
Marja kätteli tyttöä, jonka jälkeen tyttö punastellen ojensi kätensä minullekin, minun sitä vuorostaan kätelläkseni, ja varmaankin samalla tavoin punastellessa kuin hänkin, mikä sai Marjan vain jatkamaan nauramistaan.

15

5711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähtisitkö Teija syömään kanssamme, tarjoamme sinulle päivällisen, kysyi hän sitten naurunsa lopetettuaan.
      En tiedä, kun lupasin tädilleni päivällisen olevan valmiina, hänen tullessaan töistä kotiin, siivota ja pyykitkin pestä vielä lupasin!
      Lähde syömään kanssamme, aneli Marja tytön käteen tarttuen, kiltti.
      Teija katsoi miettivän näköisenä ensin Marjaa ja sitten minua, kunnes käänsi hymyillen katseensa takaisin vaimooni, nyökäten hänelle myöntävästi.
      Ehdinhän minä ne kotityöt tekemään huomennakin ja osaahan tätini itsekin kokata!
      Hampurilainen hampurilaisbaarissa maistuisi, mutta ravintolassa syömisestä en välitä!
      Keskustelimme syödessämme, ja kun tytölle selvisi Marjan työskentelevän yliopistonlehtorina, innostui hän siitä silminnähtävästi.
      Syksyllä suunnittelin aloittavani kansanopistossa, vielä silloin kun luulin täksi kesäksi saavani töitä! Lukion jo kävin ja sain keväällä lakin, mutta ensi vuonna jo kyllä pyrin yliopistoon! Olen ajatellut itseopiskeluakin työn lomassa, jos sellaisen jostain saisin, mutta kaikki on vielä niin epävarmaa, kun minun pitäisi jollain tavoin itse pystyä kustantamaan opiskeluni! Kansanopistoon menokaan ei ole yhtään varmaa, jos en saa opiskelulainaa ja loppukesäksi töitä!
      Keskustelu jatkui ja sen edetessä kävi selväksi että Teija oli kiinnostunut lääketieteestä ja varsinkin psykologiasta. Mutta myöskin oikeus ja yhteiskuntatieteistä, musiikista ja...
      Elikkä et vielä ole päättänyt että mille alalle oikein haluat ja aiot, naurahti Marja. Mutta ei se mitään, siihen saakka kunnes se sinulle itsellesi selviää, voit itseopiskella kieliä ja matematiikkaa, tenttien ne sitten, ilman koulunpenkkien kuluttamistakin.
      Mitä Teija muuten pidät meistä, minusta ja Keijosta?
      Pidän teistä molemmista, mitä tarkoitat tuolla kysymykselläsi, kyllähän minä teistä pidän!?
      Olen yliopistonlehtori, olen bi, Keijo on hetero..sinä olet nuori ja kaunis tyttö, johon me molemmat olemme ihastuneet..joten...?
      Haha että myisin teille itseäni, niinkö? Ei tule mitään, sellaisesta teidän on turha edes haaveilla!
      En minä sitä nyt noinkaan ilmaisisi, vaikka se siltä ehkä kuulostikin..mutta..jos tosiaankin olet saanut tuollaisia hyviä arvosanoja kuten kerroit, ja olet noin innokas opiskelemaan, ei rahoituksen puute saa olla esteenä opiskeluillesi, joten sitoudumme puoleksi kustantamaan ja puoleksi lainaamaan sinulle tarvitsemasi opiskelurahat opiskeluusi, loppuun saakka, kunnes olet lukenut itsellesi ammatin, oli se sitten mikä tahansa! Ja ilman että vaadimme sinulta yhtään mitään vastapalvelukseksi, siitä saat sitten aivan itse oman harkintasi mukaan päättää, että haluatko meistä jommankumman, toisen tai et kummankaan kanssa mennä sänkyyn!
      Sanotaan nyt vaikka niin, että haluamme vain tehdä tämän hyvän työn, auttamalla sinua eteenpäin elämässäsi, ja ehkäpä varmistaa sillä taivaspaikkamme, ilman että vaadimme sinulta vastapalvelukseksi yhtään mitään, jos et sitten itse täysin vapaa-ehtoisesti halua ilahduttaa miestäni tai meitä molempia sängyssä! Keijo kun tarvitsee aina välillä virikettä meidän kummankin yhteisiin sänkyhommiimme, vaikkapa vain katsomalla sinua, kuten aikaisemmin tuolla uimarannalla, sinua kalu kovana lehtensä takaa tuijottaessaan!
      Voithan kokeeksi vaikkapa vain asua luonamme, ilman että sinun tarvitsee edes ajatella minun ja Keijon sänkyhommiin osallistumista! Olisit vain kuin perheenjäsen meille, ilahduttaisit meitä vain olemassa olollasi! Voimme molemmat Keijon kanssa ohjata ja opettaa sinua milteipä aineessa kuin aineessa, ja sitten vain tentit ne, ja loput opiskelet koulunpekillä istuen!
      Teija tuijotti Marjaa silmät levällään, kuin uskomatta korviaan.
      Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, sehän maksaisi teille omaisuuden, kustantaa monien vuosien koulutus minulle, minulle teille täysin vieraalle ihmiselle! En usko tuosta sanaakaan, mitä olet minulle kertonut, mutta haha millaista pajunköyttä yrititkään minulle syöttää! Otan sen leikkinä, enkä siitä suutu, mutta lähden kyllä mielelläni mukaanne Lappiin, sillä siellä käymäänhän te huomenna lähdette..niinhän te kerroitte?! En siellä ole ikinä käynytkään ja kiva nähdä sekin osa Suomea!
      Kiva, hyvä päätös, tervetuloa Teija mukaamme, ilahtui Marja. Ja minä myös.
      Kävelimme asuntoautollemme, ja ajoimme hakemaan Teijan tavarat tätinsä luota. Olimme hänelle ostaneet hampurilaisen, koska hän nälkäisenä odottaisi ruoan olevan valmiina kotiin tullessaan. Täti ei ollut vielä tullut töistä kotiin, joten kävimme kaikki siellä suihkussa, häntä odotellessamme, sillä halusimme säästää vettä autossamme.
      Teijan täti Mirja oli kuin hieman vanhempi painos sisarentyttärestään, elikkä todella hemaiseva, kaunis nainen, enkä voinut ymmärtää, että kuinka hän saattoi olla vielä naimaton vanhapiika.

      • Anonyymi

        Teija sitten jälkeenpäin kertoi hänen olleen aviossa, mutta aviomiehen jättäneen hänet, koska Mirja ei voinut saada lapsia.
        Aivan sitten pölijä mies, ajattelin, nainen oli ystävällinen ja kivan luonteinen, enkä minä kyllä olisi häntä ikinä lapsettomuuden takia jättänyt, jos hän minun vaimoni olisi ollut.
        Vaikutti iloiselta, päästessään sukulaistytöstään eroon, sillä asunto oli todellakin liian pieni kahden itsenäisen ihmisen asuttavaksi.
        Lähdimme ajamaan pohjoista kohti, vuoron perään vaimoni kanssa rattia sompaillessa, Teijan istuessa kuljettajan vieressä maisemia ihaillen, ja matkanteostamme suuresti nauttien.
        Kun myöhään illalla ulkona alkoi pimenemään, ja leirintä-alueesta ilmoittava kyltti ilmestyi näkyviin, päätimme yöpyä siellä.
        Söimme, levitimme sängyt ja riisuuduimme vaimon kanssa ilkosillemme, nudisteja kun olimme, Teijan jättäessä pikkarit ja rintaliivit päällensä.
        Katselimme hetken aikaa telkkua, alkaen sitten vaimon kanssa hyväilemään toisiamme, Teijan meitä syrjäsilmällä ensin katsellessa, kunnes sulki töllöttimen, meni peiton alle ja käänsi hieman ujostellen meille selkänsä.
        Kun olin lauennut vaimooni, nukahdimme.
        Aamulla kertoi Marja, kuinka oli hetkeksi herännyt tytön runkkailuun, mutta nukahtanut sitten uudelleen.
        Seuraavana matkapäivänä Ouluun saavuttuamme, kävimme ostamassa Teijalle uusia vaatteita, jotka hän mielihyvin otti vastaan, ja Marjan kanssa olimme iloisia siitä, että hän ne niin luontevasti otti vastaan, turhaa ylpeyttä tuntematta, sillä me kolme olimme nyt samaa jengiä ja kuin perhe, vaikkakin hieman omituinen perhe.
        Ikäeromme puolesta olisimme Marjan kanssa voineet olla Teijan isovanhempia, mutta silti tunsimme molemmat seksuaalista kiinnostusta tyttöön ja tyttö ehkä, tai sanoisinko toivottavasti, vuorostaan meihin.
        Tyttö saisi itse tehdä aloitteen mahdolliseen sekstailuunsa kanssamme, johon häntä kumpikin vaimoni kanssa tulisimme rohkaisemaan, mutta emme missään tapauksessa häntä siihen pakottamaan.
        Himoitsimme häntä molemmat, oli se sitten oikein tai väärin, mutta väärin sitä tekopyhästi hurskastellen ja valehdellen, sekä itselleen että muille, olisi ollut kieltääkään.
        Tyttö vaistosi halumme häneen, ja hän näytti jopa nauttivan siitä, varsinkin minun kiinnostuksestani itseensä.
        Odotimme jännityksellä kaikki kolme, mitä tuleman piti.
        Rakastimme vaimoni kanssa tyttöä ja tyttö vuorostaan näytti ainakin tykkäävän meistä. Itsekseen tyytyväisen näköisenä hymyillen, vilkuili hän melko usein minua, ja milteipä jatkuvaa housujeni etumuksen pullotusta, jonka tiesi johtuvan itsestään, eikä mistään muusta. Mutta ei siinä minusta mitään pahaa tai negatiivista ollut, että välillä näytti ikäänkuin tahallaan vilauttelevan minulle ihanuuksiaan.
        Kiusaamisenani en sitä hänen puoleltaan pitänyt, vaan hän auttoi minua vain sillä tavoin vaimoni tyydyttämisessä sitten illalla, häntä ajatellessani.
        Ja jos tyttö nyt oli edes vähääkään kiinnostunut minusta seksuaalisesti, niin olin vain iloinen ja jopa ylpeäkin hänen mahdollisesta kiinnostuksestaan ikäloppuun minuun, ja kaluni pullisteluihin housuissani.
        Oulussa päätimme vielä viettää muutaman tunnin uimarannalla ja hauskaa oli.
        Otimme aurinkoa ja välillä kävimme uimassa.
        Iltapäivällä suuntasimme kohti Kemiä, minun ajaessa.
        Kemin jälkeen minua alkoi väsyttämään ja luovutin ratin Marjalle.
        Riisuuduin alushoususilleni ja kävin sänkyyn pitkäkseni, lukeakseni kännykästäni kesken jäänyttä romaania.
        Kesken lukemisen nukahdin ja heräsin Teijan istahtaessa sängyn jalkopäähän.
        Anteeksi kun herätin, mutta alkoi väsyttämään tuo paikallaan istuminen, saanko käydä siihen sänkyyn pitkäkseni, vai häiritsenkö!?
        Ei, et häiritse, siihen vain, minä tässä vain lueskelin, mutta taisin nukahtaa!
        Teija katseli minua hieman aran näköisenä, ikäänkuin miettien, että mitä sanoisi.
        Olen huomannut että rakastat kosketella ja hieroa vaimoasi jatkuvasti, olenko oikeassa?
        Olet oikeassa, rakastan todellakin kosketella ja hieroa naisen kehoa!
        Pidätkö minua naisena?
        Pidän, olet mitä ihanin ja viehättävin nainen, jonka koskaan olen tavannut, ja suren sitä, että olen sinulle jo liian vanha!
        Haluaisitko Keijo hieroa minua..selkääni?
        Haluaisinko, tottakai haluaisin..se olisi mitä suurin toiveeni..saisinko...saanko todellakin hieroa sinua..selkääsi Teija!?
        Saat Keijo! Marja ehdotti sitä, kun kerroin hänelle, että selässäni on alkanut jo tuntumaan tämä autossa pitkään istuminen, ja että pohkeet ja vatsakin olisi hyvä hieroa, jos jaksat!
        Jaksanhan minä, mutta miksi hän nyt alkoi hiljentämään vauhtia..kääntyy..pysähtyy, emmehän me vielä ole perillä sille leirintä-alueelle, missä meidän oli tarkoitus yöpyä?!
        Huomasimme tuolla aikaisemmin kyltin toisesta leirintä-alueesta järven rannalla, ja Marja sanoi menevänsä sinne kalastamaan..vuokraa veneen ja..menee kalastamaan..kaloja!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­y­m­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17992659E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jatka kiitos !!!

    • Anonyymi

      Kalastamaan kaloja, mutta eihän Marja edes pidä kalastamisesta, saati sitten...?!
      Pidänpäs!
      Marjan pää oli yht’äkkiä ilmestynyt asuntovaunun kahteen osaan jakavan väliverhon väliin.
      Olen aina rakastanut kalastamista ja soutamista, kyllähän sinä Keijo sen tiedät!
      Haha Keijo se aina vain vitsailee, mutta lähteekö teistä jompikumpi mukaani, ei lähde, no ei sitten, lähden yksin, älkää turhaan valvoko minua odotellessanne, sillä aion nyt kerrankin nauttia soutelusta ja onkimisesta oikein ajan kanssa, sanottaisiinko nyt vaikkapa pari tuntia, joo sanotaan kolme tuntia moi!
      Ja sitten se minun rakas vaimoni lähti kalaan, minun jäädessäni suu auki tuijottamaan hänen perässään kiinni vetämäänsä väliverhoa.
      Tyhjää nieleskellen käänsin hölmistyneen katseeni Teijaan, saamatta sanaakaan suustani.
      Laitoin hetki sitten kahvinkeittimen päälle, ja nyt kahvi varmaan on jo valmista, käynkö hakemassa sinulle kupillisen!?
      Joo..kyllä kiitos!
      Teijan juodessa teetään, join minä kahviani, hiljaisuuden vallitessa, välillä ujosti vain toisiamme katsoen.
      Kun tyttö oli vienyt tyhjät kuppimme pois, ja ne huuhdellut, palasi hän takaisin, jääden hämmentyneenä seisomaan, perässään kiinni vetämiensä väliverhojen eteen.
      Niin..ja sitten se sinun selkäsi, katkaisin hetkeksi syntyneen pienen hiljaisuuden.
      Jaksatko..mutta jos sinua väsyttää..voisin ottaa aspiriinin?!
      Ei, ei kyllä meidän nyt on saatava se sinun selkäsi kuntoon, eikä siihen aspiriini auta!
      Paita vain pois päältä ja tähän viereeni sängylle, ei tuollaisiin selkävaivoihin auta muu kuin vain kunnon hieronta, ja siinä minä olen hyvä!
      No jos sinä Keijo nyt niin sanot..ja kyllähän se hieronta aina on yhtä ihanaa..ja kun Marjakin sanoi että..niin...!
      Tyttö riisui punastellen puseronsa ja farkkunsa, laskeutuen vain pienet alushousut ja rintaliivit päällään sängylle vatsalleen.
      Tyttö oli kuin haaveunieni unelma, pieni kaunis unieni prinsessa, ja odotti nyt siinä edessäni kosketustani, hierontaani, tuntui kuin olisin nähnyt unta.
      Alushousuni olivat yht’äkkiä käyneet minulle pieniksi.
      Aloitin olkapäiden hieronnalla, siirtyen hitaasti käsivarsiin, selkään, pakaroihin ja silloin tuntui jo kuin kaluni olisi ollut räjähtämäisillään kalsareissani.
      Pohkeita puristellessani ja hieroessani, nytkähteli Teija käsieni alla ja kuulin kuinka hänen hengityksensä oli nopeutunut.
      Kuin salama kirkkaalta taivaalta välähti mielessäni, että tyttöhän taisikin odottaa jotain pitemmällekin menevää minulta, eikä vain pelkkää selän hierontaa.
      Päätäni huimasi ajatuskin sellaisesta mahdollisuudesta.
      Kun olin hieronut tytön sääret ja jalkaterät, kierähti hän silmät kiinni huohottaen selälleen.
      Jatkoin jalkojen hieromista pohkeisiin saakka, jolloin hän vieläkin silmiään kiinni pitäen työnsi kätensä selkänsä alle, aukaisten rintaliiviensä hakaset ja veti ne pois rinnoiltaan.
      Näin nyt ensimmäistä kertaa hänen rintansa paljaina, ja ne olivat niin kauniit ja ihanat, että aivan haukoin henkeäni.
      Ihanat, suipot ja kiinteät rinnat olivat siinä silmieni edessä, aivan käsieni ulottuvilla, odottaen vain kosketustani.
      Hengitykseni tuntui miltei salpautuvan, ojentaessani käteni niitä hellästi hyväilemään ja puristelemaan..."joulu on taas..joulu on taas..".
      Tyttö seurasi nyt puoli-avoimin silmin reagointiani, ja vaistosin hänen ilahtuneena hyväksyneen sen olleen sellaisen, kuin hän etukäteen oli toivonutkin olevan.
      Pidät rinnoistani, etkö pidäkin!? Tuntuu ihanalta kun puristelet niitä! Tykkäät koskea ja puristella niitä, etkö tykkääkin..kerro?!
      Tykkään..ne ovat aivan..aivan sitten ihanat..tämä tuntuu kuin unelta että saan..että saan niitä..kosketella ja..!
      Kumarruin ja otin tytön suipon rinnan suuhuni, sitä imien ja kielelläni kovaa nänninpäätä nuollen.
      Puristelin ja hyväilin kädelläni hänen toista rintaansa, samalla kun toisella kädelläni hyväilin hänen poskeaan ja hiuksiaan.
      Olin kuin ekstaasissa, vaikken vielä tämän edemmälle ollut päässyt.
      Suutele minua, kuului tytön ääni, samalla kun hän nyki sormillaan puristamaansa korvaani ylöspäin.
      Tuntui kuin olisin saanut sähköiskun tytön huulilta, omieni koskettaessa niitä, ja vaikutti kuin hän olisi tuntenut samoin, värähtäessään voimakkaasti juuri samalla hetkellä.
      Siirsin hänen ihoaan kevyesti hyväillen kättäni alaspäin vatsalle ja siitä hänen häpykummulleen.
      Alushousujen kankaan läpi hieroin hänen pillunvakoaan, joka sai Teijan äänekkäästi voihkimaan nautinnosta.
      Työnsin käteni housujen alle, löysin ahtaan pillunreiän, jonne työnsin sormeni, sitä siellä edestakaisin työnnellen.
      Auu ihanaa..iiih ihanaa ouu!
      Samalla kun työntelin sormeani hänessä, hieroin pekalollani glitorista, mutta kun vedin märän sormeni ulos ja aloin vuorostaan sillä sitä hieromaan, ei kestänyt kauaakaan kun hän nosti voimakkaasti tärisevän lantionsa ylös, ja tuli huudon säestämänä.
      Voi Keijo kuinka ihana olit..voi mitkä mahtavat orkut sain!

      • Anonyymi

        Teija otti kasvoni käsiensä väliin, ja nosti huulensa huulilleni, suudellen minua tyytyväisyydestä nyyhkyttäen.
        Vedin voihkaisten omat alushousuni alas, kun tuntui etten enää hetkeäkään kauempaa voinut pidätellä omia orkkujani.
        Vedin itseäni ylöspäin, kunnes kaluni oli hänen vatsansa päällä, eikä Teijalta mennyt sekunttiakaan kauempaa tajutessaan, että mikä oli tarkoitukseni, alkaen sitä heti runkkaamaan.
        Työnsin toisen käteni tytön hartioiden ympärille, ja samalla kun puristin häntä rintaani vasten, lennähti lastini jo hänen vatsalleen.
        Tuntuiko Keijo ihanalta, vaikket sitä pilluuni ehtinytkään työntämään, etkä sinne tulemaan?
        Tuntui Teija, ja jospa saan sinnekin vielä joskus tulla koputtelemaan!?
        Saat Keijo, aivan varmasti saat, kun siihen on Marjankin hyväksyntä!
        Mitä..onko..sanoiko Marja niin?
        Eei..ei nyt ihan suoraan, mutta niin minä sen ymmärsin, kun ensin kehoitti minua pyytämään sinulta hierontaa, ja sitten jätti meidät tänne kahdestaan, sen keksimänsä tekosyyn varjolla!
        Niin..noin sen minäkin ymmärrän..minun oma rakas pikku vaimoni..kuinka kultainen ja aina vain oman miehensä parasta ja hyvinvointia ajatteleva hän on aina ollutkaan!
        Mutta minä haluaisin Teija jo nyt maistella sinun ihanaa pikku pimpsaasi..jos vain saan sinulta luvan siihen!?
        Saat, olisi ihanaa tulla jo näin pian toisen kerran, mutta luuletko että itse jo saat uuden erektion!?
        En usko, mutta sittenhän sen näkee..voin saadakin, kun olet sinä kyllä sellainen superseksipakkaus, että mikään ei ole mahdotonta!
        Siirryin sängyllä taaksepäin, ja vedin Teijalta pikkarit pois.
        Teija levitti hymyillen jalkansa, minulle pimpsaansa esitellen.
        Pidätkö Keijo näkemästäsi, vai vedetäänkö pikkarit takaisin jalkoihini?
        Wow..kuinka ihana pimpsa sinulla onkaan, en koskaan aikaisemmin ole mitään tämän ihanampaa nähnyt!
        Etkö edes Marjalla?
        No joo, no Marjalla tietenkin, mutta siitä on jo aikaa, ja enhän minä muuten häntä olisi kosinutkaan..niin tai no..leikkiähän minä vain!
        Työnsin pääni Teijan jalkojen väliin, hänen pimpsaansa pitkään vain ihaillen katsoen.
        Se oli täysin sileä posliini, ei sänkeä, eikä tulehtumisia karvojen ajon jäljiltä, kuten niitä monelle naisella tulee, eivätkä ne ole kovin mukavia katsella.
        Tuoksui hyvälle, ja hyvältä myös maistui, sitä nuolaistuani.
        Saako pikku pimpsani täyden hyväksyntäsi, nauroi Teija, touhuani katsellessaan?
        Saa ehdottomasti kaikki pisteet, mitä vain löytyy, sanoin häpyhuulia raotellessani.
        Käytätkö muuten ehkäisypillereitä?
        Laukussa on mukana!
        Sepä hyvä, koska epäilen pimpsasi erittävän viagraa, ja minä kun maistelin sitä sieltä erittämääsi nektaria, niin alan jo nyt tuntemaan sen vaikutuksen!
        Hahah joko sinulla alkoi uudelleen seisomaan?
        Ei vielä, mutta tuolla alhaalla kihelmöi jo siihen malliin, että se voisi kyllä kohta olla mahdollista!
        Jos se sen tekee, niin työnnä se kikkelisi heti vain sinne minun pimpsaani, kun olisi mukava tuntea se sielläkin, eikä vain kädessäni!
        Ojensin käteni puristelemaan tytön rintoja, samalla häntä katseellani ihaillen. Hyväilin hänen vartaloaan joka paikasta, ennenkuin työnsin käteni hänen pakaroittensa alle ja kieleni hänen pimpsaansa.
        Nuolin hartaasti ja pitkään, kunnes aloin kuulemaan tytön kiimaista voihkintaa, ja samalla myös tunsin kullini alkavan heräilemään ja paisumaan.
        Autoin sitä kädelläni, ja kun se jökötti vasta puolikovana, vedin itseni tytön päälle, ja lirkutellen painoin puolikovan kullini pään pilluun, jolloin se heti sinne päästyään, koveni hetkessä panovalmiiksi.
        Pillu oli märkä ja liukas, joten työnsin sen hetkessä syvälle sisään, pohjaan saakka.
        Ahdas ja sykkivä pimpsa puristeli kulliani, ja kun allani oli vasta kahdeksantoista vuotta täyttänyt, nuori ja sievä tyttö, tulin melkein heti, yhtä aikaa hänen kanssaan.
        Hetken henkeä vetäen loikoiltuamme paikoillamme, nousimme ylös sängystä ja kävimme vuoronperään suihkussa. Olisin niin mielelläni käynyt yhdessä Teijan kanssa suihkussa, saippuoinut ja pessyt hänet omin käsin, mutta kun näissä asuntoautoissa tuskin itseäänkään mahtui suihkutilassa pesemään, niin se hauskuus siis oli täysin mahdotonta.
        Kuivailtuamme ensin itsemme, söimme ja menimme sen jälkeen juomaan kahvit auton jo hämärään ohjaushyttiin, seuraillen sieltä käsin harvoja ulkona liikkujia, etupäässä koiriensa ulkoiluttajia.
        Itketkö sinä Keijo, sinullahan vuotaa kyyneleet silmistäsi?!
        En ensin heti vastannut. Uskoisitko, jos vastaisin että itikka lensi silmääni?
        En, koska kysyt tuollaista, enkä ole tänä kesänä vielä ainuttakaan hyttystä nähnyt, joten miksi siis itket?
        Pidät minua nyt varmaan vanhana höppänänä kun kerron, että se mitä minulle äsken annoit, on arvokkainta, mitä minä eläissäni ikinä olen keneltäkään muulta koskaan saanut, ja olen siitä sinulle niin äärettömän kiitollinen!
        Teija katsoi minua hämmästyneen näköisenä. En nyt ymmärrä, sehän oli vain rakastelua ja rakastelithan sinä viime yönäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teija otti kasvoni käsiensä väliin, ja nosti huulensa huulilleni, suudellen minua tyytyväisyydestä nyyhkyttäen.
        Vedin voihkaisten omat alushousuni alas, kun tuntui etten enää hetkeäkään kauempaa voinut pidätellä omia orkkujani.
        Vedin itseäni ylöspäin, kunnes kaluni oli hänen vatsansa päällä, eikä Teijalta mennyt sekunttiakaan kauempaa tajutessaan, että mikä oli tarkoitukseni, alkaen sitä heti runkkaamaan.
        Työnsin toisen käteni tytön hartioiden ympärille, ja samalla kun puristin häntä rintaani vasten, lennähti lastini jo hänen vatsalleen.
        Tuntuiko Keijo ihanalta, vaikket sitä pilluuni ehtinytkään työntämään, etkä sinne tulemaan?
        Tuntui Teija, ja jospa saan sinnekin vielä joskus tulla koputtelemaan!?
        Saat Keijo, aivan varmasti saat, kun siihen on Marjankin hyväksyntä!
        Mitä..onko..sanoiko Marja niin?
        Eei..ei nyt ihan suoraan, mutta niin minä sen ymmärsin, kun ensin kehoitti minua pyytämään sinulta hierontaa, ja sitten jätti meidät tänne kahdestaan, sen keksimänsä tekosyyn varjolla!
        Niin..noin sen minäkin ymmärrän..minun oma rakas pikku vaimoni..kuinka kultainen ja aina vain oman miehensä parasta ja hyvinvointia ajatteleva hän on aina ollutkaan!
        Mutta minä haluaisin Teija jo nyt maistella sinun ihanaa pikku pimpsaasi..jos vain saan sinulta luvan siihen!?
        Saat, olisi ihanaa tulla jo näin pian toisen kerran, mutta luuletko että itse jo saat uuden erektion!?
        En usko, mutta sittenhän sen näkee..voin saadakin, kun olet sinä kyllä sellainen superseksipakkaus, että mikään ei ole mahdotonta!
        Siirryin sängyllä taaksepäin, ja vedin Teijalta pikkarit pois.
        Teija levitti hymyillen jalkansa, minulle pimpsaansa esitellen.
        Pidätkö Keijo näkemästäsi, vai vedetäänkö pikkarit takaisin jalkoihini?
        Wow..kuinka ihana pimpsa sinulla onkaan, en koskaan aikaisemmin ole mitään tämän ihanampaa nähnyt!
        Etkö edes Marjalla?
        No joo, no Marjalla tietenkin, mutta siitä on jo aikaa, ja enhän minä muuten häntä olisi kosinutkaan..niin tai no..leikkiähän minä vain!
        Työnsin pääni Teijan jalkojen väliin, hänen pimpsaansa pitkään vain ihaillen katsoen.
        Se oli täysin sileä posliini, ei sänkeä, eikä tulehtumisia karvojen ajon jäljiltä, kuten niitä monelle naisella tulee, eivätkä ne ole kovin mukavia katsella.
        Tuoksui hyvälle, ja hyvältä myös maistui, sitä nuolaistuani.
        Saako pikku pimpsani täyden hyväksyntäsi, nauroi Teija, touhuani katsellessaan?
        Saa ehdottomasti kaikki pisteet, mitä vain löytyy, sanoin häpyhuulia raotellessani.
        Käytätkö muuten ehkäisypillereitä?
        Laukussa on mukana!
        Sepä hyvä, koska epäilen pimpsasi erittävän viagraa, ja minä kun maistelin sitä sieltä erittämääsi nektaria, niin alan jo nyt tuntemaan sen vaikutuksen!
        Hahah joko sinulla alkoi uudelleen seisomaan?
        Ei vielä, mutta tuolla alhaalla kihelmöi jo siihen malliin, että se voisi kyllä kohta olla mahdollista!
        Jos se sen tekee, niin työnnä se kikkelisi heti vain sinne minun pimpsaani, kun olisi mukava tuntea se sielläkin, eikä vain kädessäni!
        Ojensin käteni puristelemaan tytön rintoja, samalla häntä katseellani ihaillen. Hyväilin hänen vartaloaan joka paikasta, ennenkuin työnsin käteni hänen pakaroittensa alle ja kieleni hänen pimpsaansa.
        Nuolin hartaasti ja pitkään, kunnes aloin kuulemaan tytön kiimaista voihkintaa, ja samalla myös tunsin kullini alkavan heräilemään ja paisumaan.
        Autoin sitä kädelläni, ja kun se jökötti vasta puolikovana, vedin itseni tytön päälle, ja lirkutellen painoin puolikovan kullini pään pilluun, jolloin se heti sinne päästyään, koveni hetkessä panovalmiiksi.
        Pillu oli märkä ja liukas, joten työnsin sen hetkessä syvälle sisään, pohjaan saakka.
        Ahdas ja sykkivä pimpsa puristeli kulliani, ja kun allani oli vasta kahdeksantoista vuotta täyttänyt, nuori ja sievä tyttö, tulin melkein heti, yhtä aikaa hänen kanssaan.
        Hetken henkeä vetäen loikoiltuamme paikoillamme, nousimme ylös sängystä ja kävimme vuoronperään suihkussa. Olisin niin mielelläni käynyt yhdessä Teijan kanssa suihkussa, saippuoinut ja pessyt hänet omin käsin, mutta kun näissä asuntoautoissa tuskin itseäänkään mahtui suihkutilassa pesemään, niin se hauskuus siis oli täysin mahdotonta.
        Kuivailtuamme ensin itsemme, söimme ja menimme sen jälkeen juomaan kahvit auton jo hämärään ohjaushyttiin, seuraillen sieltä käsin harvoja ulkona liikkujia, etupäässä koiriensa ulkoiluttajia.
        Itketkö sinä Keijo, sinullahan vuotaa kyyneleet silmistäsi?!
        En ensin heti vastannut. Uskoisitko, jos vastaisin että itikka lensi silmääni?
        En, koska kysyt tuollaista, enkä ole tänä kesänä vielä ainuttakaan hyttystä nähnyt, joten miksi siis itket?
        Pidät minua nyt varmaan vanhana höppänänä kun kerron, että se mitä minulle äsken annoit, on arvokkainta, mitä minä eläissäni ikinä olen keneltäkään muulta koskaan saanut, ja olen siitä sinulle niin äärettömän kiitollinen!
        Teija katsoi minua hämmästyneen näköisenä. En nyt ymmärrä, sehän oli vain rakastelua ja rakastelithan sinä viime yönäkin!

        Niin Marjan kanssa, mutta en tuollaisen nuoren ja sievän tytön kanssa, niinkuin sinä olet!
        Marja kertoi olleensa minun ikäiseni, mennessänne vihille, ja olitte sitä ennen tunteneet jo monta vuotta toisenne!
        Siitä on jo lähes puoli vuosisataa kulunut, neljäkymmentäneljä vuotta! Nyt olen tällainen kuusikymmentäviisi vuotias vanha ukko, ja sinä olet vasta tuollainen kahdeksantoista vuotias nuori kaunis neito, enkä olisi uskonut enää ikinä vielä pääseväni noin nuoren tytön kanssa rakastelemaan, lompakkoa edes vilauttamattakaan! Halusitko sitä aivan todella itse, vai tunsitko sen pelkästään velvollisuudeksesi?
        En tiedä mitä minun pitäisi tuosta nyt ajatella..että onko tuo loukkaavaa vai ei, mitä nyt minulle puhut! Olisit nyt vain iloinen siitä, että sait näinkin nuorta pillua, etkä ajattelisi sitä sen enempää, jooko?!
        En tarkoittanut sinua millään tavalla loukata, ja ymmärrät sen kyllä jos haluat, vastasin tuosta Teijan odottamattomasta purkauksesta hämmästyneenä.
        Halusin vain olla sinulle avoin ja kertoa, kuinka kiitollinen ja onnellinen olen, kun sain rakastella kanssasi! Minulle se merkitsi todella paljon, mutta kai minä sitten valitsin sanani väärin, siitä sinulle kertoessani! Äskeinen yhdessä olomme oli minulle äärettömän arvokasta, sen halusin sinun vain tietävän, ja jos haluat minun pyytävän sitä sinulta anteeksi, niin sen teen, vaikka en ymmärrä että miksi!
        Teija seurasi ääneti katseellaan erästä koiran ulkoiluttajaa, kunnes tämä hävisi näkyvistä, ja kääntyi sitten tuolissaan minuun päin.
        Et loukannut minua, vaan päinvastoin ymmärsin sinua oikein hyvin, mutta en ymmärrä itse itseäni, ja siitä vain olin äsken äkäinen, en sinulle, vaan pelkästään itselleni! Halusin olla kanssasi ja nautin siitä..todella paljon! Riittääkö? Ollaanko taas ystäviä?
        Sinulla oli vielä jotain tuohon asiaan lisättävää, joten kerro se loppuun, haluan kuulla loputkin! Miksi olit äsken niin äkäinen itsellesi? Ystävinä meidän pitäisi osata olla avoimempia toisillemme!
        Mutta sinä vain loukkaantuisit siitä, mitä sinulle kertoisin, enkä halua mieltäsi pahoittaa!
        Kerro pois, en minä niin helposti loukkaannu, ja vielä pahempaahan on jättää toinen arvailemaan, että mistä oikein oli kyse!
        Onko ihan pakko?
        On!
        No niin, tämä ehkä kuulostaa nyt hieman sekavalta, mutta kuten jo sanoin, niin minä itse halusin sinun kanssasi sänkyyn, ei minua siihen kukaan houkutellut tai pakoittanut, eikä siinä ollut kyse mistään kiitollisuuden tunteesta..tästä lomareissusta ja ylläpidosta..sen saat kyllä uskoa! Minä todella aidosti halusin rakastella kanssasi, ja olin todella yllättynyt, kuinka paljon siitä pidin mutta..mutta kun sinä olet niin paljon minua vanhempi, niin aloin miettimään, että ettenkö kelpaa enää muille kuin vain..anteeksi..vanhoille ukoille, ja se alkoi minua masentamaan..ja sitten kun aloit puhumaan lompakon heiluttamisesta, niin ajattelin että eihän minusta ole enää mihinkään muuhun, kuin vain jakamaan pilluani ilmaiseksi vanhoille ukoille, ja että kohtahan se olenkin minä itse, joka joutuu niille vanhoille ukoille maksamaan, saadakseni heidät kanssani sänkyyn!
        Räjähdin nauramaan, Teijan alkaessa nauramaan itsekin, eikä naurustamme tahtonut tulla loppua, kunnes sitten lopuksi kurkottelimme toisiamme kohti, vedet meiltä kummaltakin silmistämme vuotaen ja toisiamme halaten.
        Se hullu poika, jonka kerroit sinut pari viikkoa sitten jättäneen, sai sinut aivan turhasta masentumaan, ja tuollaisia ajattelemaan!
        Enkä minä sitä sälliä edes rakastanutkaan, olin jo itse päättänyt jättää hänet, mutta kun hän ehti ennen minua pistämään välimme poikki, niin se vasta minua ihan hirmusti harmitti!
        Ja oli siinä jutussa vielä muutakin, se tyttö, jonka takia hän minut jätti, oli entinen tyttöystäväni!
        Tarkoitatko että...?
        Tarkoitan..olen bi niinkuin vaimosikin!
        Ulkona alkoi jo pimenemään, eikä Marjaa kuulunut vieläkään takaisin. Aloimme Teijan kanssa huolestumaan, ja juuri kun olimme päättäneet pukeutua ja lähteä häntä etsimään, avattiin ovi.
        Jaaha ja täällä sitä vain vielä valvotaan! Miksette ole jo nukkumassa?
        No kun odoteltiin sinua, ja pelättiin jo sen sinun veneesi muuttuneen sukellusveneeksi!
        Ja missäs ne sinun onkimasi kalat ovat? Sanoithan vuokraavasi veneen ja lähteväsi kalaan!
        Hahah ja kalassa myös olin, mutta annoin kalat pois, kun eihän meistä kukaan olisi kehdannut alkaa niitä puhdistamaan ja paistamaan! No älkää nyt olko noin pöljistyneen näköisiä, totta minä puhun! Näin silloin vähän ennen lähtöäni erään virkatoverini vaimonsa kanssa kävelevän onkivavat olallaan automme ohi, ja päätin lyöttäytyä heidän seuraansa, juttua piisasi tähän saakka, ja lähden kohta takaisin sitä jatkamaan!
        Ovat vuokranneet täältä mökin pariksi viikoksi, ja puoliksi jo lupasin meidänkin, ainakin muutamaksi päiväksi, tänne vielä jäävän, kunhan ensin kysyn sitä sinulta, joten mitä ukkoseni siitä tuumaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Marjan kanssa, mutta en tuollaisen nuoren ja sievän tytön kanssa, niinkuin sinä olet!
        Marja kertoi olleensa minun ikäiseni, mennessänne vihille, ja olitte sitä ennen tunteneet jo monta vuotta toisenne!
        Siitä on jo lähes puoli vuosisataa kulunut, neljäkymmentäneljä vuotta! Nyt olen tällainen kuusikymmentäviisi vuotias vanha ukko, ja sinä olet vasta tuollainen kahdeksantoista vuotias nuori kaunis neito, enkä olisi uskonut enää ikinä vielä pääseväni noin nuoren tytön kanssa rakastelemaan, lompakkoa edes vilauttamattakaan! Halusitko sitä aivan todella itse, vai tunsitko sen pelkästään velvollisuudeksesi?
        En tiedä mitä minun pitäisi tuosta nyt ajatella..että onko tuo loukkaavaa vai ei, mitä nyt minulle puhut! Olisit nyt vain iloinen siitä, että sait näinkin nuorta pillua, etkä ajattelisi sitä sen enempää, jooko?!
        En tarkoittanut sinua millään tavalla loukata, ja ymmärrät sen kyllä jos haluat, vastasin tuosta Teijan odottamattomasta purkauksesta hämmästyneenä.
        Halusin vain olla sinulle avoin ja kertoa, kuinka kiitollinen ja onnellinen olen, kun sain rakastella kanssasi! Minulle se merkitsi todella paljon, mutta kai minä sitten valitsin sanani väärin, siitä sinulle kertoessani! Äskeinen yhdessä olomme oli minulle äärettömän arvokasta, sen halusin sinun vain tietävän, ja jos haluat minun pyytävän sitä sinulta anteeksi, niin sen teen, vaikka en ymmärrä että miksi!
        Teija seurasi ääneti katseellaan erästä koiran ulkoiluttajaa, kunnes tämä hävisi näkyvistä, ja kääntyi sitten tuolissaan minuun päin.
        Et loukannut minua, vaan päinvastoin ymmärsin sinua oikein hyvin, mutta en ymmärrä itse itseäni, ja siitä vain olin äsken äkäinen, en sinulle, vaan pelkästään itselleni! Halusin olla kanssasi ja nautin siitä..todella paljon! Riittääkö? Ollaanko taas ystäviä?
        Sinulla oli vielä jotain tuohon asiaan lisättävää, joten kerro se loppuun, haluan kuulla loputkin! Miksi olit äsken niin äkäinen itsellesi? Ystävinä meidän pitäisi osata olla avoimempia toisillemme!
        Mutta sinä vain loukkaantuisit siitä, mitä sinulle kertoisin, enkä halua mieltäsi pahoittaa!
        Kerro pois, en minä niin helposti loukkaannu, ja vielä pahempaahan on jättää toinen arvailemaan, että mistä oikein oli kyse!
        Onko ihan pakko?
        On!
        No niin, tämä ehkä kuulostaa nyt hieman sekavalta, mutta kuten jo sanoin, niin minä itse halusin sinun kanssasi sänkyyn, ei minua siihen kukaan houkutellut tai pakoittanut, eikä siinä ollut kyse mistään kiitollisuuden tunteesta..tästä lomareissusta ja ylläpidosta..sen saat kyllä uskoa! Minä todella aidosti halusin rakastella kanssasi, ja olin todella yllättynyt, kuinka paljon siitä pidin mutta..mutta kun sinä olet niin paljon minua vanhempi, niin aloin miettimään, että ettenkö kelpaa enää muille kuin vain..anteeksi..vanhoille ukoille, ja se alkoi minua masentamaan..ja sitten kun aloit puhumaan lompakon heiluttamisesta, niin ajattelin että eihän minusta ole enää mihinkään muuhun, kuin vain jakamaan pilluani ilmaiseksi vanhoille ukoille, ja että kohtahan se olenkin minä itse, joka joutuu niille vanhoille ukoille maksamaan, saadakseni heidät kanssani sänkyyn!
        Räjähdin nauramaan, Teijan alkaessa nauramaan itsekin, eikä naurustamme tahtonut tulla loppua, kunnes sitten lopuksi kurkottelimme toisiamme kohti, vedet meiltä kummaltakin silmistämme vuotaen ja toisiamme halaten.
        Se hullu poika, jonka kerroit sinut pari viikkoa sitten jättäneen, sai sinut aivan turhasta masentumaan, ja tuollaisia ajattelemaan!
        Enkä minä sitä sälliä edes rakastanutkaan, olin jo itse päättänyt jättää hänet, mutta kun hän ehti ennen minua pistämään välimme poikki, niin se vasta minua ihan hirmusti harmitti!
        Ja oli siinä jutussa vielä muutakin, se tyttö, jonka takia hän minut jätti, oli entinen tyttöystäväni!
        Tarkoitatko että...?
        Tarkoitan..olen bi niinkuin vaimosikin!
        Ulkona alkoi jo pimenemään, eikä Marjaa kuulunut vieläkään takaisin. Aloimme Teijan kanssa huolestumaan, ja juuri kun olimme päättäneet pukeutua ja lähteä häntä etsimään, avattiin ovi.
        Jaaha ja täällä sitä vain vielä valvotaan! Miksette ole jo nukkumassa?
        No kun odoteltiin sinua, ja pelättiin jo sen sinun veneesi muuttuneen sukellusveneeksi!
        Ja missäs ne sinun onkimasi kalat ovat? Sanoithan vuokraavasi veneen ja lähteväsi kalaan!
        Hahah ja kalassa myös olin, mutta annoin kalat pois, kun eihän meistä kukaan olisi kehdannut alkaa niitä puhdistamaan ja paistamaan! No älkää nyt olko noin pöljistyneen näköisiä, totta minä puhun! Näin silloin vähän ennen lähtöäni erään virkatoverini vaimonsa kanssa kävelevän onkivavat olallaan automme ohi, ja päätin lyöttäytyä heidän seuraansa, juttua piisasi tähän saakka, ja lähden kohta takaisin sitä jatkamaan!
        Ovat vuokranneet täältä mökin pariksi viikoksi, ja puoliksi jo lupasin meidänkin, ainakin muutamaksi päiväksi, tänne vielä jäävän, kunhan ensin kysyn sitä sinulta, joten mitä ukkoseni siitä tuumaat?

        Spedeltä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedeltä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Onko tuo yllä oleva kommentti ylläpidon mielestä asiallinen, ja sen kirjoittajan kanssa samaa mieltä tuosta novellista, vai miksi sitä ei ole poistettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedeltä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Jaahas sitkeessä se on sulla spede tuo paskan suoltaminen. Lopeta se kiljun kaa vehtaaminen jos siitä ois apua sulle.


    • Anonyymi

      Kyllähän se minulle käy, ja ehditäänhän me sinne pohjoiseen myöhemminkin, lomallahan me nyt olemme ja aikaa riittää!
      Kiva, lupasin viettää tämän yön heidän mökissään, jos annat luvan tänne leirintä-alueelle jäämiseemme! Olisivat halunneet parin vaihtoa, mutta sinulla kun on nyt muuta tekemistä, niin saavat nyt vain tyytyä pelkästään minun seuraani!
      Joo on hampaan pesua ja nukkumaan menoa ja vaikka mitä tekemistä muutakin!
      En tietenkään heille juorunnut omista yksityisasioistamme, ja kerroin Teijan olevan sinun sukulaistyttösi, joten muistakaakin nyt molemmat se sitten, kun heidät huomenna näette!
      Mutta sinullapa Teija on sievä pimppi ja kauniit rinnat..joko olette keskenänne rakastelleet?
      Jo, vastasi Teija punastuen.
      No sepä hyvä, kun siksihän minä teidät tänne kahdestaan jätinkin, kun muutenhan ei teistä kumpikaan olisi uskaltanut tehdä siihen aloitusta, ja sinäkin Teija varmaan aristelet tällaista naisistakin tykkäävää vanhaa muijaa, mutta ei sinun minua tarvitse pelätä, vaikka Keijon kanssa rakastelisitkin, minun maatessa siinä aivan vieressänne!


      Heti kun sinulla alkaa mieli kyrpää tekemään, niin siitähän sellaisen sitten vierestäsi löydät, ja on aivan vapaasti käytettävissäsi, jos sen käyttöni jälkeen vielä uudelleen saat seisomaan!
      Minä en sinuun koske, jos et itse sitä halua, mutta rehellisesti puhuen, olet kyllä oikea makupala, enkä sinua rakkaalta mieheltäni kiellä, mutta toivoisin sinun minustakin vähän pitävän, vaikka ei se mikään vaatimus ole, vaan vain pelkkä toive-ajatus, ja riittää minulle pelkkä sinun katselemisesikin!
      Ei mutta nythän minä höpötän jo aivan päättömiä! Anteeksi, katsokaas kun ollaan virkatoverini ja hänen vaimonsa kanssa tänä iltana nautittu vähän muutakin kuin vain pelkkää kansalaisluottamusta!
      Ja sinä Teija sitten ihan varmasti tulit poissa ollessani tyydytetyksi, niinhän? Joo, no sitähän minä sydämmestäni toivoinkin!
      Tulin joo, ja Keijoa parempaa rakastajaa en osaa kuvitellakaan!
      Teija tuntui hieman ärsyyntyneen Marjan puheista ja tenttaamisista, koska vielä äkäisellä äänellään jatkoi,.. ja nythän saan Keijon pitää itselläni koko yön, kun sinä vietät tämän yön muualla!
      Haha pitäkäähän lapsukaiset hauskaa, nähdään aamulla, tai voi mennä myöhään iltaankin!
      Ovella Marja vielä kääntyi, katsoen Teijaa vakavoituneella ilmeellä.
      Et Teija saisi loukkaantua aivan noin herkästi, koska en minä tuolla kyselylläni mitään pahaa tarkoittanut! Ymmärränhän minä että sinulla on ollut koko vuosi stressiä täynnä, mutta silti!
      Ollaan ja pysytään ystävinä, vai mitä Teija?!
      Joo ollaan ystäviä, anteeksi Marja!
      Ei se mitään Teija, hyvää yötä, nähdään huomenna!
      Ovi sulkeutui ja kuului kuinka Marja lukitsi sen perässään avaimellaan.
      Olen aivan kauhea, huokaisi Teija.
      Etkä ole, Marja oli aivan oikeassa siinä, että olet tänä vuonna stressanut itseäsi aivan liikaa!
      Teija kurottautui varpailleen, ja antoi minulle suukon poskelleni.
      Sanot vaan, kun sinulla taas seisoo, ja olen ainoa vapaa, selvä ja halukas nainen tässä autossa!
      Teija tarttui jököttävään kaluuni, vetäen siitä minua perässään sänkyyn.
      Tällä kertaa halusin ensin vain halailla ja hyväillä Teijaa pitkään..pitkään, koska pidin sellaisesta tavattomasti. Teijaa se nauratti kovasti, mutta hän näytti nauttivan siitä aivan yhtä paljon kuin minäkin. Ylen määräisen halailun ja hyväilyn kohteena oleminen oli tytölle uutta ja ihanaa.
      Hahah sinulle olisi pikkupoikana pitänyt antaa nukke, jota olisit saanut sitä helliä mielin määrin!
      Oli minulla sellainen pieni karvainen nallekarhu, jota nukkumaan mennessäni aina halailin, ja annoin sen nukkua kainalossani!
      Haha karvainen nallekarhu nukkui kainalossasi?
      Niin, se oli karvainen, niinkuin nallekarhujen kuuluukin olla!
      Ja nyt sinua harmittaa kun minä en ole yhtä karvainen kuin se sinun lapsuuden nallekarhusi, niinkö?
      Ei yhtään, sinulla on niin ihanan pehmeä ja sileä iho, ja olet kuin kaunis nukke, jota en voi lakata koskettelemasta ja halailemasta!
      Hahaha, iso mies ja haluaa leikkiä nukella..mutta leiki pois! Tällä nukella on pimppi, ja tämä nukke ääntelee, kun sinne työntää kikkelin! Jos et usko, niin kokeile!
      No ei mutta sitäpä pitääkin kokeilla ja nyt heti!
      Kyljelläni maaten, käänsin Teijankin eteeni kyljelleen. Työnsin käteni hänen ja patjan välistä selän taakse ja pakaroista häntä kiinni pitäen, vedin hänen lantionsa omaani vasten. Toisella kädelläni ohjailin kaluni pimpsan suulle ja työnnyin häneen. Nostin hänen toisen jalkansa lonkkani päälle, ja molemmilla käsillä hänen pakaroistaan kiinni pitäen, vedin hänet tiukasti kiinni itseeni, samalla pumpaten kyrpääni edestakaisin hänen pillussaan.
      Ensin tuli Teija ja sitten tulin minä.
      Se oli ihanaa, kuiskasi Teija pää rintaani vasten painettuna.
      Aivan mahtavaa, myönsin. Olet ihana tyttö, minun ihana pikku prinsessani!
      Oli aika käydä nukkumaan, vedimme peiton päällemme ja sammutimme valot.

      • Anonyymi

        Ryyppääkö Marja useasti?
        Ei, muutaman kerran vuodessa vain, ja silloinkin pelkästään ystäviensä kanssa, alkoholia emme kotona pidä, emme edes vieraita varten!
        Hän haluaisi rakastella kanssani, ja tunnen itseni nyt ilkeäksi, kun en häntä kohtaan ole osoittanut samanlaista seksuaalista mielenkiintoa, kuten kuten olen osoittanut sinua kohtaan! Onkohan hän nyt kovinkin pettynyt minuun?
        En sanoisi että hän nyt sinuun pettynyt olisi, mutta ehkäpä hiukan surullinen!
        Enemmän hän on kallistunut miehiin kuin naisiin, joten ei hän sitä niin vakavasti ota, vaikket hänen kanssaan olekaan kiinnostunut sekstailemaan!
        Mutta olenhan minä, hyvää yötä!
        Hyvää yötä, vastasin vetäessäni tytön kainalooni.
        Tunsin tytön huulet poskellani, sain suukon.
        Sinä ja Marja olette olleet niin kilttejä minulle, kiitos siitä, tykkään teistä molemmista!


    • Anonyymi

      Miksi jokainen virke on aloitettu uudelta riviltä? Pirkiä virkeitä, pisin taisi olla viisi riviä pitkä. Olis ehkä ollut mielenkiintoinen juttu, jos olisi paremmin kirjoitettu.

      • Anonyymi

        Se onkin speden löpinöitä suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi

        Tuon äidinkielen opettajan palautteen vuoksi loppui tuostakin tarinasta jatko.


    Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe