Miehellä pitää olla tyylikäs ja laadukas takki, laadukkaat nahkakengät ja hienostunut neutraalinvärinen kaulahuivi. Päähine oman tyylin mukainen tietysti jokaiselle, mutta itse tykkään klassisista ja eleettömistä päähineistä, joten ei mitään lapsellisia isopääpipoja, yök.
Miehen hansikkaat ovat tummanruskeaa tai mustaa nahkaa ja ehdottomasti juuri sopivan kokoiset.
Miehen kannattaa välttää ääliömäisiä printtipaitoja täysin.
Miehen luvun tulisi olla istuva, mutta tyylikkään väljä. Äidin pikkupoika-puku, eli englantilainen alimittaiseksi kaavoitettu niukka puku on mielestäni erityisen typerän ja epäseksuaalisen näköinen ja saa miehen pään näyttämään tikun päässä olevalta pallolta. Oksettavaa, että se pukumalli on ollut jo pitkään muodissa.
Mikään ei ole tyylikkäämpi, kun italialainen, sopivan väljä ja hoikistava puku ohuesta laadukkaasta villasta tai pellavasta, tai peräti silkistä joka saa miehen näyttämään sopusuhtaiselta eikä väkisin väännetyltä tortulta.
Miehen alushousut ovat kauneimmillaan aina lahkeelliset. Niissä pienikin muna näyttää ihan hyvältä. Isot logoprintit vyötärökuminauhassa sopivat ainoastaan räphenkisiin asukokonaisuuksiin. Palttinakankaisissa boxereissa siniset konservatiiviset ruudut ovat oma suosikkini. Huumori ja printtikankaisia alushousuja kannattaa välttää jos haluaa suihinoton. Kukaan ei halua imeä munaa jota peittää lapselliset, virttyneet huumoriprinttikalsarit.
En pidä miesten koruista, ellei kyseessä ole todella näyttävä persoonallisuus muutenkin, esim rockmuusikko. Vihkisormus ja tyylikäs kello ovat parhaat miehen korupukineet.
Miesten pukeutuminen
26
784
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on yksi puvun takki niin kun kietaisisin sen niskaani ja menisin ravintolaan niin aivan varmana naiset alkaisivat katselemaan ihan uudella levelillä minua. Olemme yhtä kuin vaatteemme. Vaatteet vaatteet, ne on mun aatteet. Vaatteet tekevät meistä yhtä kuin statuksemme. Harmi vain kun minua ei kiinnosta olla muodikas. Siihen pitäisi olla sisäinen motivaatio mutta kun ei ole niin ei ole.
- Anonyymi
Ihan varmasti puvun takki herättää positiivista kiinnostusta. Monet käyttävät farkkujen ja t-paidan kanssa.
Kannattaa huoletta käyttää niitä vaatteita mitkänä kuvastaa omaa persoonallisuutta ja suoda sama oikeus muille.
Minusta se asenne "pitää olla", ei ole enää muodikas yhtään.
Tosin en kapinoi pukukoodia vastaan tietyissä tilanteissa, jotka sitä vaativat. Jos tykkää esim seksikkäistä vaatteista niin ei se nyt kovin suuri uhraus ole laittaa jotain konservatiivisempaa esim poikaystävän sukujuhliin.
- Anonyymi
No kertokaa muutkin naiset..
- Anonyymi
Ja tykkään, että miehellä on jotkut muut housut kun farkut ja niiden kanssa tyylikäs kauluspaita ja/tai neule sekä kapea aitonahkainen vyö jonka väri sopii kenkiin.
En tykkää miehillä leveistä vöistä enkä poolopaidoista.
Jos miehellä on villaneule, niin sen alla pitää olla kauluspaita. Puuvillaneuletta voi käyttää ilman aluspaitaa.- Anonyymi
Niinntai tummille miehille sopii kyllä musta poolokauluksellinen paita tai neule.
Sitten mies näyttää runoilijalta.
- Anonyymi
Kuvailit siis kerralla kaikki homo stereotypiat!
- Anonyymi
Kyllä monet homot tykkää preptyylistä, se on totta, mutta kaikki preptyyliset eivät ole homoja;))
Sattumalta tiedän, että homot himoaa seksikkäitä prepmiehiä kyllä.
- Anonyymi
Mies pukeutuu juuri niin, kun tahtoo😊
- Anonyymi
Pukeutuminen lienee näillä leveysasteilla sääkysymys. Eipä Kait sitä sienimetsään mennä nahkamokkasiineilla heilumaan.
Kukin taaplatkoon tyylillään.
Voit toki ehdottaa huonosti pukeutuvalle, mutta mielenkiintoiselle miehelle, että maksat hänelle ns. make-overin ja siitä jatkat sitten eteenpäin?- Anonyymi
Ihan hölynpölyä, että sää muka jotenkin vaikuttaa niin, että on pakko käyttää jotain tietynmallisia ja näköisiä vaatteita, eli halpoja ja rumia kenkiä ja takkeja jotka näyttävät kulahtaneilta säkeiltä. Oma valinta tietysti, ei se minua jäiritse miten muut pukeutuu.
Itselläni on esim slim-mallisia naisten ulkoiluvaatteita ja ne ovat erittäin sieviä. Sekä klassisia villakangastakkeja jotka neuleen kanssa ovat aivan yhtä lämpimiä kun tekniset ulkoiluvaatteet. Sitäpaitsi asun Helsingissä. Matka kotiovelta ratikkapysäkille menee vaikka alasti.
En ole kiinnostunut miehistä jotka eivät välitä siististä pukeutumisesta, tykkään erityyppisistä miehistä, tarkoittaen sisäistä maailmaa. En halua boheemia poikaystävää, sillä olen itse boheemi:)
Usein olen ostanut miehelle pukeutumislahjoja, mutta se mies on erittäin tyylikäs ja pukeutuu hyvin.;))
Kotona tietysti voi pukeutua rennomminkin, varsinkin jos on yksin tai vaan perheen parissa..
Laitanpa jatkossakin sellaiset rytkeet päälle, kuin sattuu itseä huvittamaan.
- Anonyymi
Ai et suostu laittamaan puhtaita housuja kun mennään kylään appivanhemmille jouluaattona?
So so.
Ihmettelen kovasti tuota ihmisten puhtauteen ja pukeutumiseen liittyvää uppiniskaisuutta. Ei sitten millään haluta laittaa nättejä vaatteita päälle.
Johtuukohan se lapsuudesta🤔
Itse himoan kauniita vaatteita ja luxuslaukkuja sekä kenkiä. Ostin juuri kaksi käytettyä luksuslaukkua Italiasta😛 Anonyymi kirjoitti:
Ai et suostu laittamaan puhtaita housuja kun mennään kylään appivanhemmille jouluaattona?
So so.
Ihmettelen kovasti tuota ihmisten puhtauteen ja pukeutumiseen liittyvää uppiniskaisuutta. Ei sitten millään haluta laittaa nättejä vaatteita päälle.
Itse himoan kauniita vaatteita ja luxuslaukkuja sekä kenkiä. Ostin juuri kaksi käytettyä luksuslaukkua Italiasta😛No siis, tottakai silloin jos tilaisuus vaatii, niin parempaa päälle. Ja puhtaissa vaatteissa pyrin olemaan aina. Ei vaan oma tyyli ole se, että mennä puku päällä joka paikkaan. Sellainenkin käy jollekin. Itse suosin vaan rennompaa tyyliä. Vaikka en missään verkkareissa lähde kauppaan. Siinä tulisi alaston olo itselle.
Anonyymi kirjoitti:
So so.
Itse himoan kauniita vaatteita ja luxuslaukkuja sekä kenkiä. Ostin juuri kaksi käytettyä luksuslaukkua Italiasta😛Ja mitä vaatteisiin tulee muuten, kuolaan jatkuvasti harrastukseeni liittyvää vaatetusta ja muuta rompetta. Tiedän millaista se, kun saa ostettua jotain luksusta itselle. Onhan se kivaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No siis, tottakai silloin jos tilaisuus vaatii, niin parempaa päälle. Ja puhtaissa vaatteissa pyrin olemaan aina. Ei vaan oma tyyli ole se, että mennä puku päällä joka paikkaan. Sellainenkin käy jollekin. Itse suosin vaan rennompaa tyyliä. Vaikka en missään verkkareissa lähde kauppaan. Siinä tulisi alaston olo itselle.
Kuka nyt muka menee puku päällä joka paikkaan🤣
Oot tainnut saada kolhun itsetuntoosi kun oot törmännyt pankkimieheen maito-ostoksilla?
Hyi kamalaa, on muuten hirveää, kun jotkut vetää puvun kanssa reppu selässä ihan kun jotkut mormonit. Jotenkin pervoa, mut toisaalta katson joskus mormon boyz-sivuja, kun heillä on parhaimman näköiset miehet😁😆 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja mitä vaatteisiin tulee muuten, kuolaan jatkuvasti harrastukseeni liittyvää vaatetusta ja muuta rompetta. Tiedän millaista se, kun saa ostettua jotain luksusta itselle. Onhan se kivaa.
Onhan se kivaa, laitella ja keksiä asuja ja keikistellä peilin edessä;))
Minullakin lähes kaikki kengät uusia, en ole käyttänyt ulkona, kun inhoan että ne alkaa näyttämään kuluneilta ja likaisilta. Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt muka menee puku päällä joka paikkaan🤣
Oot tainnut saada kolhun itsetuntoosi kun oot törmännyt pankkimieheen maito-ostoksilla?
Hyi kamalaa, on muuten hirveää, kun jotkut vetää puvun kanssa reppu selässä ihan kun jotkut mormonit. Jotenkin pervoa, mut toisaalta katson joskus mormon boyz-sivuja, kun heillä on parhaimman näköiset miehet😁😆Kyllä sellainen olemus toki kolauttaa tämmöisen taviksen itsetuntoa. Sehän on tietty tarkoituskin varmaan. On semmoinen nokkimisjärjestys maailmassa ja ihmisten kesken aina.
Eipä ole kyseinen mormonijuttu tuttu minulle. Jokaisella on ne omat silmäkarkkinsa tietysti. :)Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kivaa, laitella ja keksiä asuja ja keikistellä peilin edessä;))
Minullakin lähes kaikki kengät uusia, en ole käyttänyt ulkona, kun inhoan että ne alkaa näyttämään kuluneilta ja likaisilta.Niin kyllä vaatteissa on taikaa. Et ole mallin uraa koskaan ajatellut?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sellainen olemus toki kolauttaa tämmöisen taviksen itsetuntoa. Sehän on tietty tarkoituskin varmaan. On semmoinen nokkimisjärjestys maailmassa ja ihmisten kesken aina.
Eipä ole kyseinen mormonijuttu tuttu minulle. Jokaisella on ne omat silmäkarkkinsa tietysti. :)No voithan aina googlata sen kuvahaulla:)
Pankissa käytetään pukua, se on oleellista palveluiden ja firman uskottavuuden kannalta. Puku on ikäänkuin koko finanssimaailman virkapuku.
Myös asianajajat käyttävät pukua. Ei tarvi kysyä miksi.
Juhlissa ja kulttuuriesityksissä käytetään myös paljon pukua ja hienommilla ravintolaillallisillakin.
Puvun käytöstä on syytä informoida illan seuralaista. Anonyymi kirjoitti:
No voithan aina googlata sen kuvahaulla:)
Pankissa käytetään pukua, se on oleellista palveluiden ja firman uskottavuuden kannalta. Puku on ikäänkuin koko finanssimaailman virkapuku.
Myös asianajajat käyttävät pukua. Ei tarvi kysyä miksi.
Juhlissa ja kulttuuriesityksissä käytetään myös paljon pukua ja hienommilla ravintolaillallisillakin.
Puvun käytöstä on syytä informoida illan seuralaista.Minä jo googlasin sen ja joo, että sellaista... 😅
Sinulla taitaa vaatteisiin liittyvät asiat olla hyvin hanskassa. :)- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä jo googlasin sen ja joo, että sellaista... 😅
Sinulla taitaa vaatteisiin liittyvät asiat olla hyvin hanskassa. :)😆😈loool!!
On toki, mutten mikään asiantuntija ole.
Enkä malli, vaikka kyllä tykkään omasta peilikuvastani ihan riittävästi. Nyt pitäisi vaan jaksaa laihduttaa. Ollut niin raskasta tämä poikkeusaika ja pettymykset lemmenasioissa, että näytän aika ryytyneeltä ja lihavaltakin.
Onneksi olen erittäin kärsivällinen. Tämän kesän yksi iloisimmista asioista oli, että huomasin yhtäkkiä saaneeni hymyni takaisin. Se taisi olla tauolla aika pitkään. Elämästä ei selviä hengissä.
Toivoisin, että muutkin löytävät itsestään niitä hyviä puolia jotka ovat selvästi olleet monilta näinä vuosina hukassa ja tulisi parempi olo❤️
Luinnä taannoin naistenlehteä ajalta juuri ennen koronaa..se olivä tunnelmaltaan aikalailla positiivisempi kun mitä nyt on juttujen väkinäinen tunnelma. Ihan ymmärrettävää ja hyvin surullista.
Kannattaa etsiä käsiinsä vanhoja lehtiä ja koittaa löytää itsestään vakautta ja onnellisuutta. Anonyymi kirjoitti:
😆😈loool!!
On toki, mutten mikään asiantuntija ole.
Enkä malli, vaikka kyllä tykkään omasta peilikuvastani ihan riittävästi. Nyt pitäisi vaan jaksaa laihduttaa. Ollut niin raskasta tämä poikkeusaika ja pettymykset lemmenasioissa, että näytän aika ryytyneeltä ja lihavaltakin.
Onneksi olen erittäin kärsivällinen. Tämän kesän yksi iloisimmista asioista oli, että huomasin yhtäkkiä saaneeni hymyni takaisin. Se taisi olla tauolla aika pitkään. Elämästä ei selviä hengissä.
Toivoisin, että muutkin löytävät itsestään niitä hyviä puolia jotka ovat selvästi olleet monilta näinä vuosina hukassa ja tulisi parempi olo❤️
Luinnä taannoin naistenlehteä ajalta juuri ennen koronaa..se olivä tunnelmaltaan aikalailla positiivisempi kun mitä nyt on juttujen väkinäinen tunnelma. Ihan ymmärrettävää ja hyvin surullista.
Kannattaa etsiä käsiinsä vanhoja lehtiä ja koittaa löytää itsestään vakautta ja onnellisuutta.Joo niinpä. Siinä sitä on työmaata, kun etsii sen kadonneen onnellisuuden. Ei sitä pitäisi ajatella, että sen joku muu tuo elämään. Itsessähän se pitäisi olla. Pitäisi osata arvostaa itseään, vaikka muut eivät sitä tekisikään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo niinpä. Siinä sitä on työmaata, kun etsii sen kadonneen onnellisuuden. Ei sitä pitäisi ajatella, että sen joku muu tuo elämään. Itsessähän se pitäisi olla. Pitäisi osata arvostaa itseään, vaikka muut eivät sitä tekisikään.
Et ole vielä huomannut, että muilta ihmisiltä ei oikein sitä arvostusta tipu vaikka mitä tekisit?
Ja sit jos joskus kerran viidessä vuodessa onnistut huipusti, niin pari tyyppiä hetken taputtaa ja loput on vaan kateellisia.
Elämä se on yhtä kilpajuoksua, elä koita liikaa muihin tukeutua, pistele vaan menemään ja ole tyytyväinen koska teit ja yritit🫡
- Anonyymi
En lukenut alkua pidemmälle. En halua tuollaista miestä.
- Anonyymi
No mä voin ottaa sen😄 Ota sä se boheemi mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511535Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351528- 381463
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 241148
- 231097