Suomi on heikko ja säälittävää kansa.
Jokaikinen vanhempi voisi katsoa peiliin ja sanoa että olen paska ja säälittävää esikuva nykyisille nuorille. Miksi välittää kansasta jos omat eivät välitä.
""Sisko suree kadulle kuollutta veljeään. Kukaan ei pysähtynyt auttamaan""
2
157
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en pysty kävelemään kenenkään ohi, jos olisi vaikka vain sammunut humalassa.
Pakko käydä kysymässä, onko kaikki hyvin. Jos ei tule reaktiota, niin tönäisen vähän.
Jos toinen näyttää elon merkkiä, edes nostaa päätään ja avaa silmät, saatan sanoa " nuku vaan ", sitten voin jatkaa matkaa rauhallisin mielin.
Jos en pysähtyisi, minua häiritsisi , että olikohan sillä tyypillä kaikki kunnossa.
Ihmiset ovat kamalan välinpitämättömiä kanssaihmisiään kohtaan, eivätkä varmaan haluaisi omalle kohdalle sellaista, ettei kukaan välittäisi mitään, jos jotain sattuisi.
Joku laitapuolenkulkija voi humalapäissään saada sairauskohtauksen ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa muukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521867
- 621802
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121345- 611151
- 491114
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41795Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118657Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86650Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32627- 38586