Asumistukimenoja säästetään työttömän on muutettava halvempaan ja pienempään vuokra-asuntoon. yksinäiselle riittäisi pieni soluasunto jossa olisi sängynrema käytetty patja keittolevy muuta ei työtön tarvitse
Työtön halvempaan vuokra-asuntoon
18
428
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin hommaammaan asunnottomille ja tyättämille koteja! Aina vapaaehtoisia tarvitaan ja moni kiittää sua!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17993612v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Juopot ja narkit budjaa vuokra luukuissa leveästi, vaikka asuntola olisi oikea osoite!💰💰
- Anonyymi
Ei välttämättä pienempään, mutta kaikkien ei tarvitse asua yhteiskunnan rahoilla keskellä Helsinkiä.
- Anonyymi
Sielläkö ne kaikki asuu?
- Anonyymi
Olis kiva nähdä tilastotietoja siitä miten kaikki työttömät asuvat keskellä Helsinkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva nähdä tilastotietoja siitä miten kaikki työttömät asuvat keskellä Helsinkiä.
Ei asu.
- Anonyymi
En mä haluu keskelle Helsinkiä. Oma piha täytyy saada ja sauna, uima-allas , niin sitten on ihan sama missä muualla, kunhan vaan kauppa ja kela on kävelymatkan päässä. Ekologisuus ennen kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asu.
Tiedän, mutta nuo nuorkokkareet vois joskus joutua perustelemaan sanomisiansa.
- Anonyymi
Keittolevylle pontikkapannu
- Anonyymi
Ei tarvitse eläkeläinenkään
- Anonyymi
Kunhan muuttaisitte pois Helsingistä ja muista isoista kaupungeisata johonkin halvemmille alueille.
- Anonyymi
Mulla on oma kerrostalokolmio 80 neliötä, vastike 300€/kk, pitääkö minunkin muuttaa vuokralle, tuskin noin halpoja vuokra-asuntoja löytyy mistään.
Jos joku yrittää pakottaa muuttamaan niin sitten keskustellaan siitä mitä perustuslaissa sanotaan asuinpaikan vapaasta valinnasta.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731#L2P9- Anonyymi
Sinun asuinseudulta siellä ryssien rajalla löytyy vuokra-asuntoja liki nollavuokralla mutta eipä tuo kolmiosikaan ole juuri minkään arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun asuinseudulta siellä ryssien rajalla löytyy vuokra-asuntoja liki nollavuokralla mutta eipä tuo kolmiosikaan ole juuri minkään arvoinen.
noinhan se moni persläpi kuvittelee kun ei tiedä totuutta
- Anonyymi
Eiköhän se pitäisi ruveta löytymään jonkin muunlaisia ratkaisuja kuin se mitä säästetään työttömien kustannuksella?
- Anonyymi
Muitakin ratkaisuja varmasti olisi, mutta kun se on niin kiva leikkiä kuukluksklaania työttömiä kohtaan.
- Anonyymi
Sitähän saa mitä tilaa. Ei työtön minnekään enää sen jälkeen lähdekään jos se halpa pömpeli on löytynyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297