kipinä hukassa?

accord 91

Eli auto rupeaa yllättäen nykimään sitten sammuu ja sama toistuu muutaman kerran peräkkäin kunnes ei enään käynnisty,jolloin kipinä on kadonnut??? Saattaa ruveta taas pelaamaan muutaman tunnin/päivän päästä ja pelata JOPA useita päiviä kunnes samat oireet taas ilmenevät. Auto on honda accord vm-91 2.0 kaasari malli! Virranjakajan kansi pyörijä on vaihdettu myös sytytysyksikkö on vaihdettu JOPA kahteen kertaan ja piitahnaa on käytetty! Mikä ihme tätä autoa vaivaa?????

8

2670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esko

puola?

• accord 91

Voisko puola oireilla näin???

• pääreleessä, mainrealy
        accord 91 kirjoitti:

Voisko puola oireilla näin???

dynamiitticomista apuja.

• accord 91
        pääreleessä, mainrealy kirjoitti:

dynamiitticomista apuja.

Kaasarimallis ei taida olla kyseistä päärelettä

• kattonnut

vuotaako virranjakajan stefa. itsellä vuosi öljyä virranjakajaan ja ei sen takia aina käynnistynyt.

entä onko autossa jälkeenpäin asennettua ajonestoa. se voi oireilla... jos päärele löytyy kaasarista jota epäilen niin se sijaitsee koelaudan alla, rattiputken vasemmalla puolen. 10mm lenkillä koelaudan "pohjassa" kiinni..

• accord 91

ei stefa vuoda,ei ole ajonestoa laisinkaan pitänee ettiä sitä päärelettä!

• accord-91

releistä ei löytynyt mitään moitittavaa! Pistin uuden puolan ja "käytetyn"alkuperäisen sytytysyksikön. Heti löytyi kipinä,mutta koe ajot jäi vielä tekemättä

• Anonyymi

missä sijaitsee honda accord vm90 2.0 kaasari sytytysyksikkö eli sytytysmoduuli..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe