Onko hyvästä kropasta hyötyä

Anonyymi-ap

jos on muuten ruma oli sitten mies taikka nainen?

96

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On. Sitä paitsi kauneus ja rumuus on katsojan silmissä. Joku sinun silmissä ruma, voi näyttää toisen mielestä ihanalta (muistuttaa vaikka häntä jostain toisesta). Joku sinun silmissä kaunis, on jonkun toisen mielestä ärsyttävän näköinen (edelleen liittyy aiempiin kokemuksiin..) Elämä on.

      • Anonyymi

        "Joku sinun silmissä ruma, voi näyttää toisen mielestä ihanalta "

        Tämä on ihan höpöä.


    • Anonyymi

      Terve kroppa on aina hyvä kroppa ja minusta siinä ei ole muuta kuin hyötyä. Oli kyse sitten miehestä tai naisesta.

    • Anonyymi

      Tähän on niin monta vastausta kuin on vastaajaa. Itselläni kyllä merkkaa vähän molemmat. Mikään kiiltokuvapoju ei tarvitse kuitenkaan olla.

      Itse olen naisena huomannut, että taitaa miehillekin molemmat merkata. Olin hetken hieman löysemmässä kunnossa ja silloin ei ihan niin paljoa katseita kerännyt. Vaikka naama on nätti, niin saan nyt urheilullisemmassa kunnossa enemmän huomiota ja katseita. Saan jopa parempaa kohtelua. Kai se osittain myös johtuu oman itsetunnon noususta ja se houkuttelee muita ihmisiä.

    • Anonyymi

      Ihan hyvään kuntoon on tullut treenattua ja tokkiisa siitä on hyötyä ihan elämässä. Asiat on helppo kantaa ja alaselkä on kunnossa. En ole myöskään mikään erikoisen näköinen mies, mutta huomiota ainakin tulee huomattavan paljon enemmän.

    • On siitä itselle hyötyä, hyvästä kunnosta ja toimivasta kropasta. Pidetäänhän autostakin huolta, että se kestää käytössä, niin miksi ei omasta kropasta?

      • Ei naaman rumuus liityä tähän mitenkään. Mutta ajatus aloittajalla taisi olla, että jos on hyvä kroppa ja naama kuin petolinnupersaus, niin onnistaako parisuhdemarkkinoilla? Taitaa se pärstävärkin ulkonäkö kuitenkin merkitä enemmän ihmisille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei naaman rumuus liityä tähän mitenkään. Mutta ajatus aloittajalla taisi olla, että jos on hyvä kroppa ja naama kuin petolinnupersaus, niin onnistaako parisuhdemarkkinoilla? Taitaa se pärstävärkin ulkonäkö kuitenkin merkitä enemmän ihmisille.

        Kyllä juuri tuota tarkoitin! T. Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri tuota tarkoitin! T. Aloittaja

        Aivan. Jännä kun kaikki muut puhui ihan asian vierestä...
        Kropan saa piiloon ja verhoiltua, mutta naaman on näyttävä aina. Ilmeet ja eleet paljastaa tuntemuksia. Päänsisäisiä ajatuksia (ainakin näin oletetaan vahvasti). Siksi naama merkitsee kroppaa enemmän. Luonnollisesti. Ja kasvot voivat olla viehättäviä taikka sitten ei ollenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan. Jännä kun kaikki muut puhui ihan asian vierestä...
        Kropan saa piiloon ja verhoiltua, mutta naaman on näyttävä aina. Ilmeet ja eleet paljastaa tuntemuksia. Päänsisäisiä ajatuksia (ainakin näin oletetaan vahvasti). Siksi naama merkitsee kroppaa enemmän. Luonnollisesti. Ja kasvot voivat olla viehättäviä taikka sitten ei ollenkaan.

        Miten niin asian vierestä? Minä sanoin ylempänä, että molemmat merkkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin asian vierestä? Minä sanoin ylempänä, että molemmat merkkaa.

        onhan tuo aika vaikea kysymys lopulta... Jos naama ei miellytä yhtään mutta se on upeassa kropassa... Aika ristiriitainen olo siinä tulee...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        onhan tuo aika vaikea kysymys lopulta... Jos naama ei miellytä yhtään mutta se on upeassa kropassa... Aika ristiriitainen olo siinä tulee...

        Joku tuolla ylempänä sanoi hienosti, että se on katsojan silmissä. Eli sinä pidät jotain rumana, mutta joku toinen ei. Eli voi olla ettei rumia naamoja edes ole olemassa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuolla ylempänä sanoi hienosti, että se on katsojan silmissä. Eli sinä pidät jotain rumana, mutta joku toinen ei. Eli voi olla ettei rumia naamoja edes ole olemassa 😁

        Pitäähän se paikkaansa kyllä. Mutta on myös naamoja, joita valtaosa pitää rumina. Siihen liittyy epämuodostuneet, väärät kasvot. Liian iso nenä, taikka korvat höröttää. Mitä vaan sellaista mille jengi nauraa ja tulee koulukiusatuksi kersana. Osalla saattaa naama korjautua kasvaessa aikuiseksi. Osalla ei. Mutta toki aina löytyy se ihminen, joka pitääkin niitä kasvoja hyvännäköisinä. Ja kai jollekin se voi olla ihan samantekevää, miltä toinen näyttää. Se on varmasti harvinaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei naaman rumuus liityä tähän mitenkään. Mutta ajatus aloittajalla taisi olla, että jos on hyvä kroppa ja naama kuin petolinnupersaus, niin onnistaako parisuhdemarkkinoilla? Taitaa se pärstävärkin ulkonäkö kuitenkin merkitä enemmän ihmisille.

        Ei kukaan nyt niin ruma ole, että noin törkeästi pitää puhua omista tai muiden kasvoista.

        Omat kasvot on omat kasvot ja niistä aina tykkää kuitenkin.

        Tajuatko, että kaunis ihminen voi myös kyllästyä kasvoihinsa? Ei enää näytä miltään erityisen kauniilta. Sama kaunis kumppani, niin nopeasti tottuu kauneuteen ja sitten muut asiat ratkaisee eikä mitään voi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitäähän se paikkaansa kyllä. Mutta on myös naamoja, joita valtaosa pitää rumina. Siihen liittyy epämuodostuneet, väärät kasvot. Liian iso nenä, taikka korvat höröttää. Mitä vaan sellaista mille jengi nauraa ja tulee koulukiusatuksi kersana. Osalla saattaa naama korjautua kasvaessa aikuiseksi. Osalla ei. Mutta toki aina löytyy se ihminen, joka pitääkin niitä kasvoja hyvännäköisinä. Ja kai jollekin se voi olla ihan samantekevää, miltä toinen näyttää. Se on varmasti harvinaista.

        Onhan se outoa, ku seurasi Yu mm-kisoja Budassa, siellä muutamat kisailijat näyttivät naamasta pojilta ja miehiltä, kroppa oli muuten nätti? En lämpenisi sellaisen kumppaniksi.


    • Anonyymi

      Monet puhuu vaan ulkonäöstä..kyllä hyvä kunto TUNTUU hyvältä. Keho on kun viritetty ralliauto ja seksuaalisesti alttiimpi.

      • Niin, mutta mitä iloa siitä on, jos on niin ruma ettei kelpaa? Eikä saa seksiä, paitsi itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta mitä iloa siitä on, jos on niin ruma ettei kelpaa? Eikä saa seksiä, paitsi itsensä kanssa.

        Miksi sulla on tunne, että olet ruma? Ymmärräthän, että se on katsojasta kiinni? Tulee mieleen, että onko sulla vääristynyt kuva itsestäsi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta mitä iloa siitä on, jos on niin ruma ettei kelpaa? Eikä saa seksiä, paitsi itsensä kanssa.

        Se ei ole sinun ulkonäkö. Se on tuo sinun anteeksi olen olemassa -asenne. Sinä pidät itseäsi rumana, niin muutkin pitää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta mitä iloa siitä on, jos on niin ruma ettei kelpaa? Eikä saa seksiä, paitsi itsensä kanssa.

        Jos osaa panna eikä vollota kaikesta, niin saa kyllä seuraa. Yllättäen näkee enemmän rumia pariskuntia kun kauniita.

        Sitäpaitsi itsehän siitä kropan tunteesta nauttii, koko ajan. Ja erityisesti liikkuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulla on tunne, että olet ruma? Ymmärräthän, että se on katsojasta kiinni? Tulee mieleen, että onko sulla vääristynyt kuva itsestäsi?

        Tosi kaunis muiden mielestä voi kokea noin myös, eli, on myös kokemuksellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulla on tunne, että olet ruma? Ymmärräthän, että se on katsojasta kiinni? Tulee mieleen, että onko sulla vääristynyt kuva itsestäsi?

        Tunne tasolla, vääristynyt kuva?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulla on tunne, että olet ruma? Ymmärräthän, että se on katsojasta kiinni? Tulee mieleen, että onko sulla vääristynyt kuva itsestäsi?

        Onhan minulla kotona peili, ja näen itseni kuvissa, enkä pidä näkemästäni yhtään. En ole koskaan ollut sinut oman ulkonäköni kanssa. Ei ollut tyttökavereita nuorena, eikä naiskavereita myöhemmin aikuisenakaan. Monesti on tunne että vastaantulijat nauravat minun ulkonäölle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos osaa panna eikä vollota kaikesta, niin saa kyllä seuraa. Yllättäen näkee enemmän rumia pariskuntia kun kauniita.

        Sitäpaitsi itsehän siitä kropan tunteesta nauttii, koko ajan. Ja erityisesti liikkuessa.

        Miten todistat muille, että osaat panna? Pitää olla aika paljon rohkeutta lähteä tuolla leveilemään aiheella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan minulla kotona peili, ja näen itseni kuvissa, enkä pidä näkemästäni yhtään. En ole koskaan ollut sinut oman ulkonäköni kanssa. Ei ollut tyttökavereita nuorena, eikä naiskavereita myöhemmin aikuisenakaan. Monesti on tunne että vastaantulijat nauravat minun ulkonäölle.

        Toi kuulostaa traumalle, tai vaan negatiivisille kokemuksille, joista olet muokannut osan sitä, miten itse näet itsesi. Ja yksin olo tekee omat kummat juttunsa...Millon viimeksi olet ollut rakastunut itseesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kuulostaa traumalle, tai vaan negatiivisille kokemuksille, joista olet muokannut osan sitä, miten itse näet itsesi. Ja yksin olo tekee omat kummat juttunsa...Millon viimeksi olet ollut rakastunut itseesi?

        Voi kuulostaa hullulta kysymykseltä, mutta on oikeasti tosi tosi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi kuulostaa traumalle, tai vaan negatiivisille kokemuksille, joista olet muokannut osan sitä, miten itse näet itsesi. Ja yksin olo tekee omat kummat juttunsa...Millon viimeksi olet ollut rakastunut itseesi?

        En ole rakastunut itseeni koskaan... En tiedä miten voisin edes. Toki tykkään siitä, miten kehityn salilla taikka taisteluharkoissa, mutta ulkonäköäni se ei ole parantanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole sinun ulkonäkö. Se on tuo sinun anteeksi olen olemassa -asenne. Sinä pidät itseäsi rumana, niin muutkin pitää.

        Ihminen joka latelee tap.ouhkauksia pitkin nettiä on taatusti ruma kaikenkaikkiaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi kuulostaa traumalle, tai vaan negatiivisille kokemuksille, joista olet muokannut osan sitä, miten itse näet itsesi. Ja yksin olo tekee omat kummat juttunsa...Millon viimeksi olet ollut rakastunut itseesi?

        Yksin oleminen ja negatiivisesti itselle puhuminen vaikuttaa, mutta myös tämä vanhentuminen ja harmaantuminen. Kun kaikki on jo ohi. En tule enää nuoremmaksi ikinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten todistat muille, että osaat panna? Pitää olla aika paljon rohkeutta lähteä tuolla leveilemään aiheella.

        Olet kiltimpi itsellesi ja muille, etkä tuollainen brutaali raakalainen.

        Naiset kyllä vaistoaa KAIKEN. Sitä kutsuttiin naisen vaistoksi ja se on totta. Kyllä pillu tietää, niin se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiltimpi itsellesi ja muille, etkä tuollainen brutaali raakalainen.

        Naiset kyllä vaistoaa KAIKEN. Sitä kutsuttiin naisen vaistoksi ja se on totta. Kyllä pillu tietää, niin se on.

        No minun kohdalla kaikki on myöhäistä. Juna meni jo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Yksin oleminen ja negatiivisesti itselle puhuminen vaikuttaa, mutta myös tämä vanhentuminen ja harmaantuminen. Kun kaikki on jo ohi. En tule enää nuoremmaksi ikinä.

        Mitä vikaa harmaantumisessa on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa harmaantumisessa on?

        Se että et näytä enää nuorelta ja seksikkäältä. Sinua pidetään vanhuksena.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että et näytä enää nuorelta ja seksikkäältä. Sinua pidetään vanhuksena.

        mua pidetään edelleen ikäistäni nuoremman näköisenä vaikka olen harmaantumassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mua pidetään edelleen ikäistäni nuoremman näköisenä vaikka olen harmaantumassa.

        Niin minullekin on sanottu, etten näytä miltään viiskymppiseltä, vaan joltain 40 jotain... Mutta tuskin se nuorisoa hämää. Taikka edes kolmekymppisiä. Näytän ikälopulta kuitenkin omastamielestänikin jo.


      • Niin on ehkä sekin joo. Mitä sillekään voi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole rakastunut itseeni koskaan... En tiedä miten voisin edes. Toki tykkään siitä, miten kehityn salilla taikka taisteluharkoissa, mutta ulkonäköäni se ei ole parantanut.

        Mieti sitä, sillä siellä on avaimet ihan joka paikkaan, enkä edes huijaa...On oikeasti kumma avain ihan joka paikkaan, kunhan vielä annat ne jollekin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minun kohdalla kaikki on myöhäistä. Juna meni jo.

        Tämä ei ole totta..., kunhan sanon...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan minulla kotona peili, ja näen itseni kuvissa, enkä pidä näkemästäni yhtään. En ole koskaan ollut sinut oman ulkonäköni kanssa. Ei ollut tyttökavereita nuorena, eikä naiskavereita myöhemmin aikuisenakaan. Monesti on tunne että vastaantulijat nauravat minun ulkonäölle.

        Sää varmaan ite oot kranttu. Tavoitteletko missejä tai malleja? tuo nauru homma on luulottelua.
        Huom. tiedän yhden tuommosen miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sää varmaan ite oot kranttu. Tavoitteletko missejä tai malleja? tuo nauru homma on luulottelua.
        Huom. tiedän yhden tuommosen miehen.

        Niin olenkin kranttu. En tavoittele ketään. Ihastun toki kauniisiin naisiin. Minkä sille voin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sää varmaan ite oot kranttu. Tavoitteletko missejä tai malleja? tuo nauru homma on luulottelua.
        Huom. tiedän yhden tuommosen miehen.

        Ja miksi pitäisi tyytyä sellaiseen, joka ei miellytä tarpeeksi? Sitä en ymmärrä.
        Ja tiedostan kyllä sen, etten ikinä saa ketään, ei minusta kiinnostu sellainen josta itse kiinnostun... Siitähän se masennuskin tulee. 🍂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan minulla kotona peili, ja näen itseni kuvissa, enkä pidä näkemästäni yhtään. En ole koskaan ollut sinut oman ulkonäköni kanssa. Ei ollut tyttökavereita nuorena, eikä naiskavereita myöhemmin aikuisenakaan. Monesti on tunne että vastaantulijat nauravat minun ulkonäölle.

        "Monesti on tunne että vastaantulijat nauravat "

        Kun harrastaa pitkän ajan ja hartaasti 'vasemman käden töitä' se aiheuttaa aivoissa hormonaalisia muutoksia josta seuraa tuonlaisia harhoja, tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Monesti on tunne että vastaantulijat nauravat "

        Kun harrastaa pitkän ajan ja hartaasti 'vasemman käden töitä' se aiheuttaa aivoissa hormonaalisia muutoksia josta seuraa tuonlaisia harhoja, tunteita.

        En kyllä usko tuohon teoriaan. Kyllä kai minä näen toisten ilmeistä, mitä mieltä ne ovat minusta. Eilennkin apteekissa, kassatyttö oli sen näköisenä, kun maksoin lääkkeni, että painuisit jo hittoon siitä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En kyllä usko tuohon teoriaan. Kyllä kai minä näen toisten ilmeistä, mitä mieltä ne ovat minusta. Eilennkin apteekissa, kassatyttö oli sen näköisenä, kun maksoin lääkkeni, että painuisit jo hittoon siitä...

        voi helvetti susi. kyllä sun elämä on vaikeaa. Miksi vitussa sä menet ulos jos sun asenne on tollanen kaikkeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi helvetti susi. kyllä sun elämä on vaikeaa. Miksi vitussa sä menet ulos jos sun asenne on tollanen kaikkeen

        Koska välillä on pakko mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi helvetti susi. kyllä sun elämä on vaikeaa. Miksi vitussa sä menet ulos jos sun asenne on tollanen kaikkeen

        Minun asenne? En voi sille mitään että minusta ei tykätä yhtään missään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minun asenne? En voi sille mitään että minusta ei tykätä yhtään missään...

        Vittuako sä valitat joka päivä tota samaa . Mitä sä saat tällä valittamisella. kerro mulle miksi joka päiväinen valitus kaikesta. äläkä sano että on masennus kun lopetit ne lääkkeetkin.


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako sä valitat joka päivä tota samaa . Mitä sä saat tällä valittamisella. kerro mulle miksi joka päiväinen valitus kaikesta. äläkä sano että on masennus kun lopetit ne lääkkeetkin.

        On sentään pari kivan näköstä naista moikannut tänään. Jotain sekin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On sentään pari kivan näköstä naista moikannut tänään. Jotain sekin...

        hieno juttu. siitä se lähtee kun nätti nainen sanoo sulle moi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hieno juttu. siitä se lähtee kun nätti nainen sanoo sulle moi.

        Ai mikä siitä lähtee? Kai nyt töissä vaan tervehtii työkaveria. Siinä mitään muuta ollut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai mikä siitä lähtee? Kai nyt töissä vaan tervehtii työkaveria. Siinä mitään muuta ollut.

        voi helvetti. Ihan normaalia tervehtiä työkaveria oli se tervehtijä minkä näköinen vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi helvetti. Ihan normaalia tervehtiä työkaveria oli se tervehtijä minkä näköinen vaan.

        Täällä ei näytä muita olevan paikalla sinun lisäksi... Ovat varmasti viettämässä kivaa perjantai iltaa.


    • Anonyymi

      Onko hyvästä naamasta..kyl sä tiedät miten tää jatkuu..

      • Kyllä moni läski saa parin, kun naama on kunnossa. Kaunis hymy ja suorat hampaat. Kasvojen luut hyvä...


      • Anonyymi

        Joo, joo, joo, joo...kuule, sitten, kun olet ollut vuosikymmenen ilman toisen ihmisen ihoa, tule jatkamaan viisauksiasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, joo, joo, joo...kuule, sitten, kun olet ollut vuosikymmenen ilman toisen ihmisen ihoa, tule jatkamaan viisauksiasi...

        Ja, tiedän, mistä puhun...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja, tiedän, mistä puhun...

        No niin tiedän minäkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä moni läski saa parin, kun naama on kunnossa. Kaunis hymy ja suorat hampaat. Kasvojen luut hyvä...

        Moni läski saa parin rahalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni läski saa parin rahalla.

        Ööö? No voi olla että silläkin. Mutta ei rahaa ole kellään tyhmällä, että varmasti siinä vaikuttaa sekin, että on myöskin fiksu ja osaa tienata. Karismaan ja hymyilevät kasvot. Näin olen nähnyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ööö? No voi olla että silläkin. Mutta ei rahaa ole kellään tyhmällä, että varmasti siinä vaikuttaa sekin, että on myöskin fiksu ja osaa tienata. Karismaan ja hymyilevät kasvot. Näin olen nähnyt.

        😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂

        Mikähän tuossa oli niin erinomaisen hauskaa?
        Ei se että joku on läski, tarkoita, ettei osaisi naisten kanssa pelehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni läski saa parin rahalla.

        Riippumatta siitä onko mies rumapainoinen tai ei, tytöille hyvätuloisuus/varakkuus on merkittävä valintakriteeri.

        Miehille tytön tulot/varat ovat merkityksettömiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippumatta siitä onko mies rumapainoinen tai ei, tytöille hyvätuloisuus/varakkuus on merkittävä valintakriteeri.

        Miehille tytön tulot/varat ovat merkityksettömiä.

        Miehille riittää että tyttö on hyvärunkoinen ja nätti ja söpö. Ja myös mukava


    • Anonyymi

      Kroppa jos on toimiva ja hyvässä kunnossa, siitä on paljonkin hyötyä. Monessakin. Rumuutta ei silmin nää, mut sisältä rumia kannattaa vältellä. Siinäkin on siitä kropasta hyötyy.

    • Anonyymi

      Vittu, jokainen on kaunis. Komea. Ainutkertainen. Piste. Te, ette vaan näe...Se, totuus vaan katoaa näkyvistä...Ja sitä mukaa ihminen...

      • Kerro se tinder ihmille.


    • Anonyymi

      Tinder ihmisillä ei ole väliä. Niitä ei lasketa. Olen hyvännäköinen nainen, jolle riittäisi kysyntää, mutta en ole halunnut, niin mikä virka tinderillä olisi elämääni, kun minusta ei ole yhtään kuvaa 15 vuodelta, sillä on fobia kuvien ottamisesta, tuntuu, että joku varastaisi minusta jotakin...Kerro, miten Tinder voisi kertoa minusta yhtään mitään?

      • Tinderissä on nopeasti tarkistettu oma viehättävyys muiden käyttäjien keskuudessa. oma seksuaalinen markkina-arvo. Minä olen siellä täyttä jätettä, josta ei tykkää vahingossakaan kukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tinderissä on nopeasti tarkistettu oma viehättävyys muiden käyttäjien keskuudessa. oma seksuaalinen markkina-arvo. Minä olen siellä täyttä jätettä, josta ei tykkää vahingossakaan kukaan.

        Kuvat ei kerro mitään.


    • Anonyymi

      Hyvistä asioista on aina hyötyä.

      • Kaipaa perusteluita.


    • Vaikea kuvitella siitä mitään haittaakaan olevan näin äkkisiltään??

    • Anonyymi

      No, itse perustan ainakin käsitykseni reaalielämän puolelle...Aina tekemistä ja ihmisiä ja ympyröitä ympärillä...Yhtä paljon sekä miehiä, että naisia ystävinä, ja tajuan kyllä, jos olisi kiinnostusta, mutta osannut suhteeni hoitaa niin, että 20 vuotta voinut tuntea mies puolisia ystäviä, jotka olisivat halunneet enemmän, mutta olen mitä olen, ja kunnioittavat tätä. Pärjään ihmisten , kuin ihmisten keskellä, ja kanssa, vaikka mulla onkin omat juttuni...Enkä ole missään somessa, tätä lukuun ottamatta, ja en kuva elämääni, tai itseäni, vaan elän elämääni. Itselläni oli niin paljon muuta, etten kaivannut enempää, ja ympärilläni olevatkin tottuivat tähän...Kukaan ollut huolissaan, tai ihmetellyt, enkä itsekään, kunnes tajusin vähän aikaa sitten, että ensimmäistä kertaa pitkään pitkään aikaan, koen, että ehkä kuitenkin, olen kuin kummitus, ja yksin olo alkoi kyllästyttää...Sinkkuus ei ole aina siitä kiinni, ettei saisi ketään, tai olisi onneton...Se voi käydä vaan, niin hullua, kuin onkin...Mutta rumaksi en koe itseäni, se tästä kaikesta vielä puuttuisikin...

      • Anonyymi

        Ja tähän lisätäkseni, ettei kenelläkään ole samaa kokemusta, mutta itseni pääsi yllättämään, ja siinä olikin jo omansa käsiteltävänä...Tajusin, että elämä, tai minä, itse, olin vetänyt itseäni höplästä...Ei ole kuule ihan yksinkertaista, mutta ei kai kuulu ollakaan...Kukaan olettanut, että minä voisin olla, se, joka johonkin tottuu, ja sellaisenaan hyväksyy...Vähiten minä itse, mutta...Näen ne syyt, jotka tänne toivat, ja ehkä jopa nyt sen, että kymmenvuotinen suhde katosi, eli mitään päätöstä tullut, ja ihminen katosi...ehkä minäkin...En koe olleeni yksin, mutta tämä nykyinen tunne, on kumma, sillä nyt koen...Ihan sama, jos menee liian diipiksi täällä, mutta, ehkä voin olla edes huonona esimerkkinä, joku voi nähdä jotakin....Elämä voi kuitenkin aina yllättää, siihen uskon enemmän kuin kokemuksella miihinkään muuhun...Ja, kaikki on käsissäni, mitä päätänkään tehdä...tai uskallan...rehellisesti sanottuna...Eikä siinä minkään...Näin se vaan menee...


    • Anonyymi

      Varmaan ehkä on. Toki jonkun pitäisi päästä sille asteelle että näkee sen…

      Mulla on kauniit kasvot ja olen hoikka, mutta kroppa on yksinkertaisesti ruma alastomana. Ajattelen itse että se on aika järkytys sille, joka ajattelee päässeensä vällyjen väliin kauniin & hyväkroppaisen naisen kanssa. Ja se kyllä heijastuu kaikkeen, itsetuntoon etenkin tottakai. Kroppani virheet eivät ole omissa käsissäni, eli vähintäänkin kirurgia, silikonia ja taikasientä kaipaisi, eivätkä ne taas omalle päälleni sopisi. Mutta tavallaan pointtina se, että kai se itsetunto lopulta ratkaisee. Ei kauniista kasvoista ja urheilullisuudesta ole minkäänlaista hyötyä, jos silti ajattelee olevansa epäkelpo.

      • Anonyymi

        Tää on just niin surullista, mitä alkanut näkemään..Sillä, eihän noi ole ole niitä, mitkä ratkaisee...Vaan kokonaisuus, koko ihminen...Ei me olla millään lihamarkkinoilla, vaikka joskus sen kuvan voi lyhykäisyydessään saada. Luotan, siihen, kuka olen, ei mulla muutakaan ole...Ja, vaikka olisin elämäni kunnossa, tai, en, niin, siihen en voisi lisätä, mitään, jollain ulkoa tulevalla. Siitä on kiinni, mitä voin tarjota, ja kuka olen, jos siinä pitää arpoa, niin surulliseksi menee...


    • Anonyymi

      Riittää kun on paksu ja pitkä

    • Anonyymi

      Iso läski perce

    • Anonyymi

      Naisena katson miehessä kokonaisuutta. Olen elämässäni ihastunut eri näköisiin ja kokoisiin miehiin joten siinä vaan pitää joku olla, ei sitä järjellä pysty selittään. Huoliteltu olemus ainakin on plussaa(en tarkoita sliipattua vaikka sekin sopii joilleen). No, luonne on tärkein, ottaa naisensa perustarpeet huomioon.... ÄÄH, meinasin unohtaa, hampaat pitää olla puhtaat mutta ei tarvi pepsodent hymy kuitenkaan. Ehkä semmonen pikkusen erikoisempi tyyppi on aina minusta ollut kiehtova.Semmoset sarjatuotanto kopiot ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        unohtu vastata kysymykseen:
        Naama tärkeämpi muttei tarkoita toisten ihannoivaa naamatyyppiä välttämättä.


    • "Onko hyvästä kropasta hyötyä jos on muuten ruma oli sitten mies taikka nainen?"

      Miehet ja tytöt arvioivat ulkonäkö suuresti erilaisin kriteerein.

      Sellaisille tytöille joilla on seksuaalista markkina-arvoa, hyvästä kropasta on etua.

    • Anonyymi

      Tottakai jos toimintakykyä tarkoitat. Ulkonäkömielessä vain haittaa.

    • Anonyymi

      Kyllä ryhdikäs ja reipas olemus vetää puoleensa. Ja hymy kaunistaa kasvot kuin kasvot🙂

      • Anonyymi

        Entä jos ne on vinossa niin suoristaako hymy mukamas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ne on vinossa niin suoristaako hymy mukamas?

        Ymmärrät tahallaan väärin. Asennevammaahan se ei tietenkään korjaa.


    • Anonyymi

      Jos olet mies niin EI.

      Jos olet ruma mies niin sinut haluaa vain läskit naiset = rumat naiset.

      "Ruma" nainen joka taas ei ole läski voi saada seuraa.

    • Anonyymi

      Itse sivuuttasin sellaisen ihmisen joka ei muuta osaa katsoa kun ulkonäköä toki se ulkonäkökin usein jotain vaikuttaa parinmuodostukseen vähintäänkin siinä mielessä että naisella se on usein sitä itsetuntoa muokkaava asia ja kaipa se useimmilla miehilläkin jonkinverran itsetuntoon vaikuttaa mä olen huono tähän sillai sanomaan kun itse pidä ulkonäköä tärkeänä asiana

    • Anonyymi

      Mulla kroppa ja naama on rumia, joten on ei ole tietoa asiasta. Niinkuin yks entinen tuttava sanoi, olen vanha, ruma ja läski, helvetin tylsä ja lisäksi en ollut hänen mielestään normaali. Tuo tuttava katsoi oikeudekseen sanoa totuuksia mun ulkonäöstä, koska hän oli omasta mielestään kaunis, monet kuulema olivat kehuneet hänen olevan ikäistään nuoremman näköinen, hänen ylipainosta ei saanut sanoa, hänen mielestään kellään ei ollut oikeutta sanoa mitään negatiivista hänen ulkonäöstä, mutt kun oli muita paremman näköinen, hän sai haukkua muita vaatteita myöten ja oli sitä mieltä ett kaikki miehet olivat vaan pelkästään hänestä kiinnostuneita.
      Itse tiedän oman ulkonäköni ilman muiden sanomisiakin, peilistä ja valokuvistakin se ruma totuus näkyy. Kroppa ei ole hääppönen, en tykkää esitellä liikoja sitä, käytän peittäviä vaatteita ja en muutenkaan liiku missään ihmisten ilmoilla.

    • Anonyymi

      Entäpä jos huumori ja etenkin tilannekomiikka on hallussa vaikka olisi ruma?

      • Anonyymi

        Huumorilla selviää paljosta, pitää osata nauraa välillä itselleen. Näin nk.rumana tullut koomisia tilanteita, jotka ei silloin kun ne koki kauheasti naurattanut, mutt jälkeenpäin osannut jo naureskella asialle. Ei se rumuus ole este sille ett on huumorintajuinen henkilö, huumori auttaa selviämään asioista ja tilanteistakin eteenpäin.


    • Anonyymi

      Mikä on hyvä kroppa? Onko sekin katsojan silmissä kuten kasvojenkin kauneus?

      Ihastumiseen ei kyllä vaikuta.
      Siihen riittää, että on kiinnostusta ja ystävällisyyttä ja jokin kolahtaa.

    • Anonyymi

      Ostaisinko uuden puvun vai vuosikortin jumppasalille - kas siinä pulma.
      Jumppasalilla on tullut käytyä 20 vuotta eikä ole enää selkäkipuja eikä muutakaan vaivaa. Paino on hallussa eikä läskimakkarat hylly vyötäröllä. Mieli on hyvä eikä tarvitse vaatteilla koreilla. Kiva saada kohteliaita ystävällisiä katseita joihin vastaan samalla tavalla.

      Mutta sitä ihmettelen mitenkä nykynuoriso on onnistunut syömään itsensä pilalle. En tarkoita kaikkia mutta paljon sitä massaa kaupungilla näkee. Heidän silmistään ei iloa juurikaan näe.

      Mäkkärit boikottiin. McDonalds ei ole koskaan maksanut yhteisöveroja Suomeen. Entinen johtaja selitti Kauppalehdessä syitä sille miksi Mäkkäri on yli 30 vuotta toiminut Suomessa aina tappiolla (aggressiivisen verosuunnittelun ansiosta). Suomi on kuulemma haastava markkina-alue. Uskooko joku tuota? Me suomalaiset kelpaamme jenkeille vain kuluttajiksi. Mäkkäri vääristää kilpailua veronkierrolla ja se joka tästä kärsii on Suomi.

      USA käyttää meitä vain hyväksi ja me hymyilemme asialle kuin idiootit. Ilmeisesti luulemme, että asioiden tulee mennäkin siten.

      • Mä kävin kaks viikkoo sitten mäkkärissä. Se oli Karlstadin mäkkäri, kun hotelin baari oli sunnuntaina kiinni. Mä voin kertoo tarkemmin paikan, jos joku haluaa käydä. Vai ootteko jo käyny.


    • Anonyymi

      Samaanin mailastahan on kyse sentään. 🤔

    • Anonyymi

      Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

      - Tanssilattian Taina

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3230
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1715
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1657
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1525
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1345
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1073
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe