Päihtynyt elämään

Anonyymi-ap

Mistä johtuu että jo vuodesta 2020 olo on ollut tosi sekava ja kiihtynyt kaikki tuntuu ylitsepääsettömän kivalta.😆😆 Kavereita sataa kuin sieniä sateella🤗🤗 ja puhetulva on ollut valtava. Kaverit sanoo että kyselen kokoajan enkä anna puheenvuoroa. Olo tuntuu kuin olisin vetänyt 3 vuoden ajan jokapäivä amfetamiinia. 🤣🤣🤣Jopa negatiiviset asiat ei enään hetkauta.🥰💖💖💖Olo on vaan pirteä kokojan vaikka ei nukkuisi pisaraakaan. 😆😆🖕Välillä menen ihan transsiin ja koen hallusinaatioita. Menneen hyvät hetket palaa takaisin mielee ja musiikkia kuuntelen juttelen usein Jumalalle. 🧖Olo on vaan niin voittamaton. Tuntuu kuin en kuolisi koskaan. Tällä hetkellä olen parisuhteessa itseni kanssa ja toivoisin et voisin lentää.💖

9

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä tähän en käytä päihteitä ollenkaan elämäntavat on muuten pielessä😆🖕

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­N­­y­m­­­f­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17994122e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Sulla on ilmeisesti mania päällä, eli liikaa kierroksia.
      Käytätkö jotain lääkettä ? Niistäkin jotkut voivat laukaista maniaa, etenkin masennuslääkkeistä.

Kannattaisi yrittää hitaasti rauhoittua, rauhoittaa mieltä, muuten saatat joku kaunis päivä tulla sieltä pilvilinnoista alas oikein ryminällä.
      Olet kirjoittanut kaksisuuntaisen palstalle, eli varmaan tiedät masennuksen ja mania vuorottelevan.
      Pikkuisen jarrua.

• Anonyymi

No siis alamäkeä ei oo tullut 3 vuotta aivan tajuton fiilis ihmettelen ettei tähän oo tullut loppua tai sit mulla on ollut masennus joka on jäänyt tunnistamatta

• Anonyymi

Käytän vaan verenpainelääkkeitä ja ne määrättiin mulle 22v Mielialalääkkeitä ei ole

• Anonyymi

Lauri Johansson kertoi aikanaan vitsinä et sil olis mania ilman masennusta kunnes hän tuli uskoon

• Anonyymi

Ei mania ja masennus voikaan olla samaan aikaan. Se on joko tai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mania ja masennus voikaan olla samaan aikaan. Se on joko tai.

Sekamuotoinen jakso on olemassa Olen kuullut siitä aika tuskainen

• Anonyymi

Maniasta tulee hyvä olo ja asiat tuntuvat luistavan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe