Tajusin tänään lopullisesti ettet ole kiinnostunut minusta. Vuosia olen koittanut muuta uskoa, kun itse olen sekaisin sinusta. Tänään se vain iski tajuntaan, niin että sattuu. Luulin sitä, luulin tätä… Kai sitä ihastunut näkee niitä vastapuolen ihastumisen merkkejä vaikka missä, mutta totuus taisi nyt olla toinen. Murtunut olo on.
Tajusin tänään ettet ole kiinnostunut
6
732
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys hänelle joka tajusi tänään jotain
Kysyitkö asiaa vai oletitko että näinhän tämä on?????? - Anonyymi
Kuinka monista vuosista tässä puhutaan?
- Anonyymi
Kolmesta - neljästä.
- Anonyymi
Jos kolmesta, niin rakastan vieläkin. Joka ikinen päivä. Mutta sinä et, koska joku ja jokin on välissämme ja vain sinä voit siihen vaikuttaa. Odotin kauan mutta olet jääräpää etkä muutu. Juot yhä vaikka kymmeniä kertoja lupasit lopettaa. Siksi katselen uusiin suuntiin. Ei kukaan voi kauempaa odottaa. Ei kukaan ole selvemmin sovintoa ja terveempää suhdetta toivonut. Sinulla on se kuu mihin olet koko ikäsi kurkottanut ja viina. Et pitänyt minua minään.
Vihdoinkin edes joku on palannut takaisin todellisuuteen... hienoa.
Tajuat että nuo asiat ovat vain sinun omassa päässäsi.
Ja jos sinulla olisikin se kumppani, sillä olisi omat asiat omassa päässään, toimisitte yhdessä mutta molemmilla on omat mielikuvitusjuttunsa omassa mielessään, mitään yhteyttä todellisuuteen niillä jutuilla ei ole.
Mikäli jommalta kummalta häviää se ajatus, tai mielikuva/mielikuvitusasia, mielestään, se koko juttu on ohi sillä sekunnilla. Tästä voi mennä pitkäkin aika siihen että jompikumpi sanoo sen ääneen, kuukausia tai vuosia.
Olisipa täällä oma palsta ei-ihastumiselle... se olisi minun vakiopalstani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839