Tajusin tänään lopullisesti ettet ole kiinnostunut minusta. Vuosia olen koittanut muuta uskoa, kun itse olen sekaisin sinusta. Tänään se vain iski tajuntaan, niin että sattuu. Luulin sitä, luulin tätä… Kai sitä ihastunut näkee niitä vastapuolen ihastumisen merkkejä vaikka missä, mutta totuus taisi nyt olla toinen. Murtunut olo on.
Tajusin tänään ettet ole kiinnostunut
6
684
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys hänelle joka tajusi tänään jotain
Kysyitkö asiaa vai oletitko että näinhän tämä on?????? - Anonyymi
Kuinka monista vuosista tässä puhutaan?
- Anonyymi
Kolmesta - neljästä.
- Anonyymi
Jos kolmesta, niin rakastan vieläkin. Joka ikinen päivä. Mutta sinä et, koska joku ja jokin on välissämme ja vain sinä voit siihen vaikuttaa. Odotin kauan mutta olet jääräpää etkä muutu. Juot yhä vaikka kymmeniä kertoja lupasit lopettaa. Siksi katselen uusiin suuntiin. Ei kukaan voi kauempaa odottaa. Ei kukaan ole selvemmin sovintoa ja terveempää suhdetta toivonut. Sinulla on se kuu mihin olet koko ikäsi kurkottanut ja viina. Et pitänyt minua minään.
Vihdoinkin edes joku on palannut takaisin todellisuuteen... hienoa.
Tajuat että nuo asiat ovat vain sinun omassa päässäsi.
Ja jos sinulla olisikin se kumppani, sillä olisi omat asiat omassa päässään, toimisitte yhdessä mutta molemmilla on omat mielikuvitusjuttunsa omassa mielessään, mitään yhteyttä todellisuuteen niillä jutuilla ei ole.
Mikäli jommalta kummalta häviää se ajatus, tai mielikuva/mielikuvitusasia, mielestään, se koko juttu on ohi sillä sekunnilla. Tästä voi mennä pitkäkin aika siihen että jompikumpi sanoo sen ääneen, kuukausia tai vuosia.
Olisipa täällä oma palsta ei-ihastumiselle... se olisi minun vakiopalstani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346