Olin ekaa kertaa Saksassa tuollaisella clubilla mieheni kanssa. Pukukoodi oli naisille, joko täysin alaston tai korkkarit, sukat, sukkanuhaliivit tai lantiokorsetti ja miehillä kauluspaita ja nahkakengät. Ei siis pikkuhousuja kumallakaan sukupuolella. Ihmiset eivät näyttäneet tuota häpeävän. Minä kyllä peittelin häpyäni toisella kädellä vaikka minulla se on vain viiva. Satiaislla ei myöskään ollut piilopaikkoja, en nähnyt yhtään kunnon puskaa. Naiset olivat posliinia tai pienellä kiitoradalla varustettuja. Ja meno oli sellaista, kuin tuollaisessa paikassa onkin.
Dress code swinger clubilla
Anonyymi-ap
1
2979
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623