Mikä on tahatonta flirttiä?

Anonyymi-ap

..missä kulkee raja?

47

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      varmaan lähentelyssä, lääppimisessä...katselu, hymyily on tahatonta

      • Anonyymi

        Kyllä, tämä hyvä ohjenuora. 👍


    • Anonyymi

      Jos flirtti on tahallista, niin silloin se ei enää ole tahatonta.

      • Anonyymi

        Tässä taitaa olla oikea vastaus 😄


    • Anonyymi

      Kun flirtti ei saavuta kohdetta, yksipuolista flirttiä ei lasketa.

    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun muna on suussa ei ole enää kyse viattomasta flirtistä.

      • Anonyymi

        Keitin just 5 kananmunaa.


    • Anonyymi

      Kuulostan tahattomasti pervolta johtuen luonteestani useinkin, mutta tarkoitus olisi useammin, kuin osaan...Hankala pukea sanoiksi...

    • Anonyymi

      Niinpä,mikä on flirttiä ja mikä on filtteriä

      • Anonyymi

        En nyt noin pitkälle juttua vetäisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt noin pitkälle juttua vetäisi...

        No anteeks,liikaa varmaan salkkareita seurannut 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt noin pitkälle juttua vetäisi...

        Sillä rakastan elämää, ja asenteeni on sama...Ja, mua sattuu siksi kiihottamaan vähän kaikki...


    • Minä en ymmärrä flirttiä... En myöskään osaa.

      • Anonyymi

        Olet vaan oma itsesi, se riittää,eteenpäin sanoin mummo lumessa 👍💪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan oma itsesi, se riittää,eteenpäin sanoin mummo lumessa 👍💪

        No sehän tässä on oltava... Aina yksin ja parittomana... Vain omat ajatukset seurana.


    • Anonyymi

      Vai viatonta?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En flirttaile muille ja toivottavasti ei hänkään...

      • Anonyymi

        👍✍👌🤐


    • Anonyymi

      Olen luonostani sellainen flirtti kaikille tasapuolisesti. Kun pidän jostain ihmisestä, niin se flirtti katoaa ja minusta tulee ujo.

      • Anonyymi

        Tunnistan myös tämän itsessäni. Suorastaan lukkoon meen ja jopa ottaa pumpusta kongreettisesti kun pelkää mokaavansa hänen silmissään ittensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan myös tämän itsessäni. Suorastaan lukkoon meen ja jopa ottaa pumpusta kongreettisesti kun pelkää mokaavansa hänen silmissään ittensä.

        Just tuo "pumpusta ottaa" kuvaa hyvin tunnetta.


    • Onpa taas "hauska" turahdus. Tahatonta tai tahallista flirttiä ei kumpaankaan ole olemassa. Missä menee tahattoman ja tahallisen elämisen raja?

      Sekä miehet että tytöt flirttailevat tiedostamattomasti, kumpikin oman sukupuolensa perusluonteessa olevien viettien ohjaamina. On mahdollista kehittää flirttailuaan, se ei ole tahallista toimintaa.

    • Anonyymi

      Rajatapaus

    • Anonyymi

      Hon

    • Anonyymi

      Him?

    • Anonyymi

      Enpä ole vielä tullut ajatelleeksi tätä, mutta tulee mieleen mun exäni, joka oli mustis jopa siitä, kun olin ihmisille ystävällinen. Puhelinmyyjiäkin kohtelin ystävällisesti ja hän luuli minun flirttailevan.

      Oon saanu kasvatuksen, että ollaan ystävällisesti ihmisiä kohtaan. Sitä oon toteuttanut lähestulkoon aina.

      • Ystävällisyys ja flirttaileminen ovat kokoaan eri asioita.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Ystävällisyys ja flirttaileminen ovat kokoaan eri asioita.

        Joo, niin on minunkin mielestäni, mutta hän käsitti sen flirtiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin on minunkin mielestäni, mutta hän käsitti sen flirtiksi.

        Tetenkin kaikki on aina miehen vika. Onko se koskaan mahdollista että munasarjakas ei ymmärrä flirttailevansa, vaan luulee olevansa ystävällinen?

        Tarvitaankin femakoille puuhasteltavaksi uusi utopia-tavoite: Tasaystävälliyys.


      • Anonyymi

        Hyvä, että on ex. Eihän tuollaista mustasukkaisuutta kukaan jaksa katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että on ex. Eihän tuollaista mustasukkaisuutta kukaan jaksa katsoa.

        No emmä ny niinkään sanois. Ikävähän tuota on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emmä ny niinkään sanois. Ikävähän tuota on.

        Minä en katsoisi tuota päivääkään. Todella loukkaavaa tuollainen holhoava mustasukkaisuus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lääkärin jja professuurin tietämillä. Toki tuomariakin saattaa esiintyä välissä. https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000009831419.html

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Minun luullaan usein flirttailevan, vaikka en ole itse sellaista ajatellutkaan.

      • Mitä silloin teet kun mies luulee sinun flirttailevan? Kopeloit, otat kädestä kiinni, halaat, istahdat syliin, katsot silmiin lempeän antautuvasti, tms.


      • Anonyymi
        Erotologi kirjoitti:

        Mitä silloin teet kun mies luulee sinun flirttailevan? Kopeloit, otat kädestä kiinni, halaat, istahdat syliin, katsot silmiin lempeän antautuvasti, tms.

        Puhun, hymyilen, siinä se.


      • Anonyymi
        Erotologi kirjoitti:

        Mitä silloin teet kun mies luulee sinun flirttailevan? Kopeloit, otat kädestä kiinni, halaat, istahdat syliin, katsot silmiin lempeän antautuvasti, tms.

        Ja siis puhun ihan tavallisista asioista. Viimeksi kuulemma flirttailin puhuessani valokuitukaapelista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis puhun ihan tavallisista asioista. Viimeksi kuulemma flirttailin puhuessani valokuitukaapelista.

        Asiallisesti keskustelet, asiallisista asioita, asialliseen aikaan. Ja siinä kaikki?

        On vaikea uskoa sitä että olisit tämän tästä kohdannut miehiä jotka rankasti väärinymmärtäisivät tarkoituksesi.


      • Anonyymi
        Erotologi kirjoitti:

        Asiallisesti keskustelet, asiallisista asioita, asialliseen aikaan. Ja siinä kaikki?

        On vaikea uskoa sitä että olisit tämän tästä kohdannut miehiä jotka rankasti väärinymmärtäisivät tarkoituksesi.

        Juuri niin. Oikein päätelty.


      • Anonyymi
        Erotologi kirjoitti:

        Asiallisesti keskustelet, asiallisista asioita, asialliseen aikaan. Ja siinä kaikki?

        On vaikea uskoa sitä että olisit tämän tästä kohdannut miehiä jotka rankasti väärinymmärtäisivät tarkoituksesi.

        Se on ihan tavallista miehille, että te tulkitsette tavallisen ystävällisyyden flirtiksi.


      • Anonyymi
        Erotologi kirjoitti:

        Asiallisesti keskustelet, asiallisista asioita, asialliseen aikaan. Ja siinä kaikki?

        On vaikea uskoa sitä että olisit tämän tästä kohdannut miehiä jotka rankasti väärinymmärtäisivät tarkoituksesi.

        Tuo ei ole ollenkaan vaikea uskoa. Jotkut miehet olettavat asiakaspalvelijan, terveydenhoitajan tms. flirttailevan heille, kun he itse asiassa vain tekevät työtään ja käyttäytyvät ystävällisesti. Minäkin olen saanut kuulla keskustelukumppanin olevan naimisissa/varattu ihan puskista, vaikka en ole minkäänlaista elettä tehnyt flirttaillakseni. Ystävällinen käytökseni on tulkittu sellaiseksi ja sitten on pitänyt miehen muka ruveta varmistelemaan, että ei kannata yrittää mitään, koska mies on varattu. Ihan normaalia naisille tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole ollenkaan vaikea uskoa. Jotkut miehet olettavat asiakaspalvelijan, terveydenhoitajan tms. flirttailevan heille, kun he itse asiassa vain tekevät työtään ja käyttäytyvät ystävällisesti. Minäkin olen saanut kuulla keskustelukumppanin olevan naimisissa/varattu ihan puskista, vaikka en ole minkäänlaista elettä tehnyt flirttaillakseni. Ystävällinen käytökseni on tulkittu sellaiseksi ja sitten on pitänyt miehen muka ruveta varmistelemaan, että ei kannata yrittää mitään, koska mies on varattu. Ihan normaalia naisille tuollainen.

        Juuri noin. Ihan tavallista, jota sattuu jatkuvasti. Osa miehistä tulkitsee aina normaalin kohteliaisuuden ja ystävällisyyden flirtiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan tavallista miehille, että te tulkitsette tavallisen ystävällisyyden flirtiksi.

        Mä törmään jatkuvasti siihenkin, että mun luullaan flirttailevan jopa puhelimessa. Siis hittonko mä äänelleni voin. 😂


    • Anonyymi

      Flipperillä työskentely. Heh

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe