Nyt puhuu Petri Tykän ja Karitan suhteen kolmas osapuoli Teme

Anonyymi-ap

Rakkaudelle ei voi mitään

Me olemme kaikki aikuisia ja rakkaudelle kukaan meistä ei voi mitään, urheilullinen ja komea mies kertoo MTV:lle. Teme on tilanteesta hämillään, mutta onnellinen, koska nyt he pääsevät jatkamaan Karitan kanssa suhdetta avoimesti. Teme kertoo ensi kohtaamisesta MTV:lle näin:

– Eräänä iltana ystäviemme kanssa erillisissä seurueissa iltaa viettäessämme kuitenkin tapahtui jotakin. Olimme tavanneet sattumalta vapaa-ajalla muulloinkin, mutta tuossa illassa oli jotakin toisenlaista… jäimme jumiin toisiimme. Vetäydyimme terassille kahdestaan, kun ihastus roihahti. Karita oli kertonut nähneensä Temestä unta, mihin Teme vastasi nähneensä myös Karitasta unta.

– Sitten molemmat tuijoteltiin toisiamme että hetkinen, jotain tässä tapahtuu ja kylmät väreet menivät joka puolelta. Se oli välitön rakkauden puuska ja ihastuminen.

10

2760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanan suoraa puhetta!

• Anonyymi

Kemiallisella reaktiolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa!
      Kun henkilökohtainen kemia leiskuu, se on ihna tunne ja voi viedä
      harkinnan, moraalin, säädyllisyyden ja miten se toisiin vaikuttaa.

• Anonyymi

CAHA CAHA CAA KANNATUS LOPPU CHA CHA CHAA PRIDE

JA NY SE JO ALKOI SANNAN MATKIMINEN KUINKA NOLOA SDP

Antti Lindtman lauloi Cha Cha Chan – Katso SDP:n uuden puheenjohtajan villi karaokeveto!
      Lindtmanin karaokeveto tallentui videolle.

SANNAN PYLLYN PYÖRITYSTÄ SENTÄÄN KEHTAS KATTOO, MUT TÄMÄ ANTTI LIDMAN ON SDP POHJANOTEERAUS , KUINKA PRIDE HAISEE YMS TÄMÄKÖ ON SDP POLITIIKKAA
      KOHTA FLOW JA ANTTI SEILLÄ VERKKOSUKISSSAAN JA KORKKAREISSA HOMO IKONIKSI RUPEE.

HUULIKILLTOO JA VINKEITÄ ILMEIT JA LEHDESSÄ POSEERAA KUIN HOMO IKONI .

MITÄ AINEITA VETELETTE SDP. CHA CHA CHAAAA

• Anonyymi

Se on vaan kiimaa. Ei rakkautta.

• Anonyymi

Savolaeselle munnoo piirakan piälle!. xD

• Anonyymi

Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.

Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni. Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin. Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia.

Niin ja lopuksi kiitos vielä siitä yhdestä sinulta tulleesta ikävästä muistosta kehossani, mistä en pääse valitettavasti ikinä eroon. Tiedät kyllä mistä asiasta nyt puhun.

Eropaperit löytyvät käräjiltä huomenna, jotta saan omat asiani nopeammin kuntoon ja saan sinut lopullisesti pois mielestäni.

Kaikella todennäköisyydellä onnistut kääntämään tämänkin pettämisesi minun aiheuttamaksi, mutta kauniisti sanottuna enää ei v*tun vertaa kiinnosta. Puhut julkisuudessa toisen huomioimisesta ja rakkaudesta parisuhteessa, mutta samaan aikaan painat sivuun toisaalla. Ei ihan kuulosta luotettavalta toiminnalta. Onneksi meillä on avioehto, ettet vielä olisi vienyt viimeisiä tuhkia pesästä, niin saan sentään kodin mahdollisesta tulevasta myynnistä rahat velkojen maksuun ja samalla myös uuden elämän rakentamiseen. Parisuhteen rakentamiseen en varmaan pitkään aikaan enää kykene tämänlaisen pettymyksen jälkeen.

Olet itse asiassa jättänyt perääsi aikamoisen paskavanan, joten karma hoitaa yleensä tulevat asiat sen mukaisesti. Itsellä on nimittäin tästä kokemusta joidenkin aiempien suhteiden osalta ja todennäköisesti maksan tässä nyt selkeästi edelleen noista vanhoista nuoruudessa tekemistäni virheistä. Todennäköisesti karma muistaa myös minua tämän veemäisen some-avautumisen vuoksi, mutta ihan yksi ja sama, sillä en jaksa enää välittää yhtään mistään.

• Anonyymi

Siis tämähän on tarina Karitan ja Petrin tutustumisesta....

• Anonyymi

Ihme ininää. Karita go black, there no way back.

• Anonyymi

Tämä on Petrin ja Karitan tarina jota nyt uudelleenkuvitetaan jonkun sekopään toimesta🙄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe