Paljonko olette ajaneet Dusterilla? Koneen koko? Diesel, Bensa?

Anonyymi-ap

Älkääkä trollit vaivautuko edes lukemaan tätä. Etsikää elämä.

24

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tusterissa paukkuu alustan nivelet 50 tkm kohdalla. Osta aito länsiauto, RELLU!

      • Anonyymi

        Tuo ei ole mikään vastaus esitettyyn asialliseen kysymykseen.


      • Anonyymi

        Tusterissa paukkuu ......Ei ole Renault se kummempi, samoja osia kummassakin ,jos väität muuta niin et tiedä tästä asiasta silloin !


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179951387

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No minun vastaus kyllä vain hipaisee Dusteria sillä itselläni om Logan MCV 1,6 pensakoneella jota sai myös Dusteriinkin. tällä hetkellä on 437000km. Kone on kyllä pomminvarma kun vain pitää huolen että nokkaremmisarja vaihtuu silloin tällöin,itse olen pitänyt rajana 110000km.

      • Anonyymi

        No minun vastaus kyllä vain hipaisee. Jatkan vielä että kone on 16V


    • Anonyymi

      Yhden kerran kävin koeajamassa Dusterin, muistaakseni vuonna 1985.
      Se oli 340cid koneella, eli onkohan tuo suunnilleen 5,5litrainen.
      Oli ihan ripeä laite, varttimailin mennyt hiukan matalaan kolmeentoista.

      • Anonyymi

        Minulla oli 70 luvun alun Duster joskus. Kone oli suurempi mutta laiskempi versio eli 360, sivistyneesti sanottuna 5,9 litraa.


    • Anonyymi

      Ei hitto sentään. Internetin Trollit ovat ottaneet haltuunsa Dacia-palstan!

      • Anonyymi

        Internetin Trollit ovat ottaneet haltuunsa Dacia-palstan!........Kyllä se on ollut näin jo vähintään 10 v. tällä Suomi 24 .llä ei kyllä ole minkäänlaista arvoa, vain tyhjänpäiväisiä paskan jauhajia. Kun saataisiin pakollinen kirjautuminen ja omalla nimellä niin se paskanjauhanta loppuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Internetin Trollit ovat ottaneet haltuunsa Dacia-palstan!........Kyllä se on ollut näin jo vähintään 10 v. tällä Suomi 24 .llä ei kyllä ole minkäänlaista arvoa, vain tyhjänpäiväisiä paskan jauhajia. Kun saataisiin pakollinen kirjautuminen ja omalla nimellä niin se paskanjauhanta loppuisi

        Tämä on tosi. Jos katsoo vanhoja keskusteluita niin ihmiset oikeasti keskustelivat eikä kukaan trollannut. Nykyään ei toimi edes moderointi vaan asiallinenkin viesti poistetaan helposti.

        Itse olen sitä mieltä että henkilökortilla nettiin niin että kaikissa paikoissa näkyisi kirjoittajan oma nimi ja paikkakunta.

        Olen monella foorumilla omalla nimellä mutta tänne en uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tosi. Jos katsoo vanhoja keskusteluita niin ihmiset oikeasti keskustelivat eikä kukaan trollannut. Nykyään ei toimi edes moderointi vaan asiallinenkin viesti poistetaan helposti.

        Itse olen sitä mieltä että henkilökortilla nettiin niin että kaikissa paikoissa näkyisi kirjoittajan oma nimi ja paikkakunta.

        Olen monella foorumilla omalla nimellä mutta tänne en uskalla.

        Olen monella foorumilla omalla nimellä ........VMPK.ssakin meni kerran aikaan hörinäksi koko homma mutta omalla nimellä rekisteröinti pisti asiat kuntoon !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monella foorumilla omalla nimellä ........VMPK.ssakin meni kerran aikaan hörinäksi koko homma mutta omalla nimellä rekisteröinti pisti asiat kuntoon !!

        VMPK on juuri yksi noista foorumeista.


    • Aivan.
      Minua pidetään omituisena, kun jo viiden vuoden ajan olen käyttänyt samaa
      niimerkkiä - ZJJ.

      • Anonyymi

        ZJJ......VMPK.ssa ei riitä tuo. pitää näyttää oma nimi ja hyvä niin !


    • Anonyymi

      En senttiäkään, 3 l, bensa

    • Anonyymi

      Mullapa kuuden litran diiseli

      • Anonyymi

        Mutta letukoissa on vanhoissa 6,2 ja uudemmissa jopa 6,5 . Ne on koneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta letukoissa on vanhoissa 6,2 ja uudemmissa jopa 6,5 . Ne on koneita.

        Eiköhän ne ole niitä kaikkein epäluotettavimpia keksintöjä. Veljellä oli letukaksi 6,2 ja sehän leikkas kiinni. Pinnapultit piti vaihtaa aiemmin kun venähti.
        Itellän oli Cherokee 5.2 bensa, joka vasta oli luokaton esitys. Sehän valittiin huonolaatuisimmaksi autoksi USAssa useana vuotena 1990-luvulla. Vakuutuin itse samasta asiasta enkä sen koommin ole lyönyt käsiäni paskaan. Elämä voi olla sitten helppoa ja kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne ole niitä kaikkein epäluotettavimpia keksintöjä. Veljellä oli letukaksi 6,2 ja sehän leikkas kiinni. Pinnapultit piti vaihtaa aiemmin kun venähti.
        Itellän oli Cherokee 5.2 bensa, joka vasta oli luokaton esitys. Sehän valittiin huonolaatuisimmaksi autoksi USAssa useana vuotena 1990-luvulla. Vakuutuin itse samasta asiasta enkä sen koommin ole lyönyt käsiäni paskaan. Elämä voi olla sitten helppoa ja kivaa.

        Mitä tekemistä letukan koneilla on ketjun aloituksen kanssa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne ole niitä kaikkein epäluotettavimpia keksintöjä. Veljellä oli letukaksi 6,2 ja sehän leikkas kiinni. Pinnapultit piti vaihtaa aiemmin kun venähti.
        Itellän oli Cherokee 5.2 bensa, joka vasta oli luokaton esitys. Sehän valittiin huonolaatuisimmaksi autoksi USAssa useana vuotena 1990-luvulla. Vakuutuin itse samasta asiasta enkä sen koommin ole lyönyt käsiäni paskaan. Elämä voi olla sitten helppoa ja kivaa.

        Ei ole. 5,7DX oli se epäluotettava, 6,2 on ikiliikkuja.
        Mikä siinä veljesi koneessa ”leikkasi kiinni”?
        Mitkä ”pinnapultit” piti vaihtaa?


    • Anonyymi

      98tkm ajoin ja sitten meni paaliin kun hajosi hilut.

      • Anonyymi

        OLiko se letukan vai volkkarin kone ?


    • Anonyymi

      Se oli Tusteri 1.5 litran dieselillä. Heikkoa laatua, vikojakin autossa oli mutta ei niistä sen enempää kun palstan trollit rupeaa heti inttämään vastaa. Tää on just tätä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe