Ketkä kuuluvat Alavieskan kunnanhallitukseen? Yrittivät koijata kansalaista, mutta saattoipa epäonnistua, poikkeuksellisesti: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2182e51b-c425-4795-b459-6e94974a1b1b
Pitäkääpä kuntalaiset nyt tarkka huoli, että maksavat omasta pussistaan töppäilynsä eivätkä teiltä kerätyistä verorahoista! Demokratian pitää olla sosiaalista ja demokratiaa eikä sosialidemokratiaa! Paikallislehtikin voisi tehdä asiasta jutun jos uskaltaisi. Ja kaikkien rötökseen osallistuneitten nimet esiin. Tulevia vaalejakin ajatellen!
On näitä rikoksia tehneet muutkin. Ainakin Oulun Toppilassa on yksi kerrostalokin rakennettu omin luvin toisen, ykstyisen, omistamalle maalle. Tämä maanomistaja ei pystynyt vanhuuden ja sairauden takia puolustamaan oikeuttaan ja avopuolisolla ei ollut rahaa eikä osaamista palkata juristia.
Eikä tämäkään tapaus ole mitenkään poikkeuksellinen vaan kuuluu sarjaan "maan tapa". Oikeasti Suomessa ns yksityishenkilöllä ei ole mitään oikeuksia mihinkään vaan niillä joilla on rahaa, on myös kaikki valta ja ne tekevät aina miten haluavat. Tämä Alavieskan tapaus saattaa olla harvinainen poikkeus, mutta asiahan ei ole vielä varma. Kunnalla on panna muutama miljoona juristille niin lopputulos saattaa olla toinenkin.
Hannan... eiku Kunnan
Anonyymi-ap
1
286
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598