Vanhojen kiinteistöjen myyminen takkuaa ja uusia rakennuksia haaveillaan Satakunta väestöltään vanhenee eikä jaksa huolehtia tonteistaan.Alueet,joissa on maine mennyt ketäpä kiinnostaa,vaikka halvalla saisi samaten lainaakaan saisi ja kuluja tarvita elämäaika lyhyt,jotta maailmaa omistaisi sekä viheralueet betonitaloiksi,kohta vaihtavat maisemaa,jotta voisivat muut omistaa,jotka eivät tunne alueita menneisyydestään.
Rakentaminen vähenevässä Satakunnassa
3
361
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä päin olisi eräs autiotalo tontteineen ja ulkorakennuksineen, mikä voisi muuten olla kiehtova paikka ehostaa asuinkelpoiseksi. Kuitenkin niin vieressä on eräs haiseva laitos, eivätkä rahat riitä niin suureen ehostukseen muutenkaan. Kaupungistumisessa on se varjopuoli kun maaseutu tyhjenee eikä siellä olevia paikkoja keretä siinä määrin ylläpitämään. Tosin Satakunta ei kuulu Turku-Tampere-Helsinki-kolmion sisälle pienimmästäkään mahdollisesta kulmasta, joten maakunnan autioituminen selittynee osaltaan silläkin. Oulu myös kuuluu Suomen sen verran suurimpiin väestökeskittymiin, että lienee todennäköisin kasvukeskus edellä mainitun kolmion ulkopuolella.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17996084p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Rakennettu paljon,mutta hoitaminen toinen juttu.Puretaan sitten...Kiinneistöillä menee huonosti eikä tyhjiä asuntoja asuteta ensin sitten rakennetaan uusia.Ongelmarakennukset eri asia,koska ei ole varaa maksaa se purkaminen?Työttömille ei tarjolla töitä elääkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797