Mitä se tarkoittaa

Anonyymi-ap

Jos mehiläiset tahi ampparit pörrää aina ympärillä? Tai tarkoittaako se jotain?

14

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liikaa sokeria veressä. Tarkista vähän ruokavaliota.

• Anonyymi

Diabetes

• Anonyymi

Mullakin oli tänään kimpussa amppari, niin että jouduin ottamaan jalkakäytävällä jonkun juoksuaskeleen.

• Anonyymi

Egeanmeren kulttuureissa eli vanha myytti siitä, että mehiläiset olivat silta elämän ja tuonelan välillä. Kuolet varmaan pian.

• Anonyymi

Pukeudutko sinisävyisiin tai keltaisiin vaatteisiin?

• Anonyymi

Pukeudutko sinisävyisiin tai keltaisiin vaatteisiin?

• Anonyymi

Sitä että sinulla ja kompostilla on paljon yhteistä tuoksun osalta.

• Anonyymi

Heh 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ne vaan tutkii. Ihan turha huitoa tai panikoida, se vaan lisää pistovaaraa.

Ne ei ihan tuosta nlin vaan pistä, koska pistäessä niiden suoli repeää ja ne kuolee hetken päästä.

Hajuvedet ja dödöt lisää kiinnostusta, mutta ei pistoherkkyyttä. Kannattaa vaan ignoorata vaikka istuisi hetkeksi olkapäälle.

Rakastan mehiläisiä, erityisesti luonnon erakkomehiläiset ovat hienoja❤️

• Anonyymi

Käytätkö hunajan tuoksuista shampoota, saippuoita, tuoksut voi niitä houkutella?

• Anonyymi

Ne on ohjelmoitu palvelemaan kuningatarta, eli ne etsii aina jotain "ylhäistä" hajun tai muun perusteella. Aloituksen aasinsiltana olikin se et miten se kyrsii, jos porukka näkee sut jonain minä itse et ja sit et itse saa olla oma ittse, kun kytätään koko ajan.

• Anonyymi

Luin netistä että jos sille pistolle on allerginen niin vasta toinen pisto aiheuttaa sen allergisen reaktion. Tänä kesänä oli ensimmäinen ampiaisenpistoni vaikka ikää on yli 30 vuotta. Nyt saa sitten varoa niitä amppareita huolella. Taitavat olla syksyn puolella myrkyllisimmillään. Maa-ampiaiset ovat kuulemma viheliäisimpiä. Pistoni meni niin että se amppari ilmaantui kuin tyhjästä ja saattoi lentäessään täysin vahingossa törmätä minuun ja pistää siinä samalla. Se sattui jonkin verran. Olin ottanut kaljaa sitä ennen niin se kai vähensi kivun tunnetta. Siitä tuli sellainen rakkula vähäksi aikaa. - Sivusta.

• Anonyymi

Olisit voinut kirjoittaa ihan ''mehil- tai ampia/äiset''.

• Anonyymi

Miks pitäis olla niin kieliopillisesti korrekti. Pitäiskö myös hoitaa hunajakennoja ja puutarhaa ja olla kuin maailman zenein henkilö.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      125
      1511
    2. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      24
      1196
    3. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      132
      1072
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      315
      847
    5. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      740
    6. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      283
      668
    7. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      667
    8. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      45
      653
    9. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      65
      640
    10. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      48
      599
    Aihe