...kaikkea vihervasemmistopaskaa mutta ei hoideta rakkaiden lemmikkien hautoja !
SEY Pietarsaari jaksaa jauhaa...
6
586
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän voit ottaa hoitaaksesi persuveljiesi kanssa vai eikö kantti kesta.
- Anonyymi
Älä huoli kyllä me hoidamme tämän eläinten hautausmaan... t: ruostumaton eläinaktivisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli kyllä me hoidamme tämän eläinten hautausmaan... t: ruostumaton eläinaktivisti
Ok48.4307
- Anonyymi
Se on raakaa hommaa tuo eläintenpito, turkiseläinten meinaan.
Niille rakennetaan omat rivitalot metsän keskelle luontoon missä saavat kavereiden kanssa asustella.
Katsella päivittäin kun taivaalla lokit ne vaan lentelee vapaana.
Ja sitten kun aika pelastaa eli turkisten pitäjällä on tilipäivä niin kaasutetaan hengiltä ja revitään se tili kaverin nahasta.
Noh, varmaan luonto sitten aikanaan keksii jonkun ratkaisun tuohon ihmisen, turkiseläimen ja lokkien symbioottisen rikkauteen. - Anonyymi
Ja tuokin hienoston outo tapa tuoda se rakas lemmikki autolla keskustaan ja ulkoiluttaa sitä sitten korttelia ja kylän parkkipaikkoja kierrellen.
Olisi metsää ja polkua missä itseäänkin samalla ulkoiluttaa. Vanhassa satamassa ihan oma paikka missä päästää rakas turvallisesti irralleen muiden kanssa leikkimään ja juoksemaan.
Outoa kulttuuria ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735834KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2624671Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT871530Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071238Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191191