Missä postinjaka luuli olevansa, jos oli Sammonkadulla?

Anonyymi-ap

Vieraan ihmisen posti meidän laatikkoon varmaan 3km päässsä olisi ollut oikea osoite. Mainoksia laatikkoon, josssa lukee EI MAINOKSIA.
Voisiko POsti edes kustantaa jakajilleen paremmat speksit, kiitos.
etteivät menisi enää osoitteet sekaisin ja tulis luettua, mitä postilaatikossa lukee.

12

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei. Posti hoitaa hommat oikein, mutta Abdul jakajalla on ongelmia suomenkielen kanssa.

      • Anonyymi

        Posti on sen verran tärkeä laitos, ettei sen työntekijöiksi pitäisi palkata huono-suomi henkilöitä eikä epäluotettavia. Aivan liian paljon postia varastetaan. Kyllä posti on itse vastuussa toiminnastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posti on sen verran tärkeä laitos, ettei sen työntekijöiksi pitäisi palkata huono-suomi henkilöitä eikä epäluotettavia. Aivan liian paljon postia varastetaan. Kyllä posti on itse vastuussa toiminnastaan!

        Ei ole vaan hallitus on vastuussa Postin toimintojen sujuvuudesta.


      • Anonyymi

        Tämä jakaja kyllä ihan kantasuomalainen, postia ei enää nipute postintiloissa vaan
        niputtaminen pitää tehdä ulkona, säässä kuin säässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan hallitus on vastuussa Postin toimintojen sujuvuudesta.

        Kiire ja työolojen huonontuminen. En siis syytä postinjakajia mistään, vaan toivoisin
        pientä huolellisuutta. Postinjakat hoitaa hommasa 360 päivää vuodessa hyvin ja 5
        pvä voi mennä postit vääriin laatikoihin ym. ei se mailmaa kaada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiire ja työolojen huonontuminen. En siis syytä postinjakajia mistään, vaan toivoisin
        pientä huolellisuutta. Postinjakat hoitaa hommasa 360 päivää vuodessa hyvin ja 5
        pvä voi mennä postit vääriin laatikoihin ym. ei se mailmaa kaada.

        Toiset laittaa postit järjestykseen ja jakaja sitten jakaa ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiire ja työolojen huonontuminen. En siis syytä postinjakajia mistään, vaan toivoisin
        pientä huolellisuutta. Postinjakat hoitaa hommasa 360 päivää vuodessa hyvin ja 5
        pvä voi mennä postit vääriin laatikoihin ym. ei se mailmaa kaada.

        Postia ei jaeta kun 4 päivänä viikossa korkeintaan, niin maksimissaan jaetaan 208 päivänä, ei 365 päivänä.


    • Anonyymi

      luuletko että postinjakajaa kiinnostaa vittuakaan mitkään ei mainoksia laput, eikä kiinnosta sekään jos joskus tumpataan koko kylän postit samaan laatikkoon. mitä väliä.

      • Anonyymi

        No, tuohan just on tämän maan ongelma, kun ketään ei kiinnosta vittuakaan, mikään muu, kuin oma mukavuus. Sitten tarjotaan pennuille saippualta maistuvia tortilloja tai makaroonin
        sekaan lorahtaa terästä,tai mitä nyt siellä Raison tehtailla ikinä tapahtuikaan. Tajuatko, että tuo
        sama asenne koskee myös sinua? Joku toinen postinjaka, jos vaikka oletkin postinjakaja, voi vaikka ihan vittuillakseen jakaa myös postisi väärin ja sekäs vituttaa ja ihan siksi kun Suomessa kukaan ei enää välitä vittuakaan mistään mitään.


    • Anonyymi

      Mulle tarjottiin työkkäristä postinjakajan paikkaa, en ottanut sitä vastaan
      koska, olin 100% varma, että jaan kuitenkin, ajatuksissani tai muuten
      vääriin laatikoihin. Silloin, 30v sitten postia oli varmasti enemmän. Nyt taas
      kiinnostaa postinjakajan työ, mutta saako tämän ikäisenä enää töitä ja
      miten oma jaksaminen, sekin askarruttaa.

      • Anonyymi

        Että mun on tuossa valossa vähän turha nurista postinjakajien virheistä jos olisin
        ittenkin jakanut postin päin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe