Kannattaako Hesaria tilata? Tuota demareiden puoluelehteä. Keväällä vielä suunnittelin sen tilaamista, mutta kesän demareita nuoleskelevat jutut ovat muuttaneet mieltä. Suunnittelin tilaavani Hesarin Kalevan tilalle, siinä kun on nykyisin pelkkiä copypaste-juttuja ja nettikalevan lukijakommentit käsittämättömän rankan ennakkosensuurin kohteena. Lestoja, yrityksiä ja kaupungin virkamiehiä ei saa keskusteluissa arvostella. Yhdestä sensuroidusta postauksesta joudut viikoksi mustalle listalle.
Kieltämättä Hesarissa olisi paljon enemmän lukemista.
Hesarin tilaaminen
Anonyymi-ap
2
241
Vastaukset
- Anonyymi
Tilaa ihmeessä Hesari , eipähän tarvitse kaupasta ostaa paskapaperia ,
kun tuovat valmiiksi laatikkoon. ruuvaat vaan postilaatikon huussin
seinään , niin saat Hesarin kätevästi sinne , minne se kuuluukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175