Sain juuri tietooni että tuo sinilumme ollut aasialaisessa kukttuurissa tärkeä asia ja käytetty ilmeisesti myös päihteenä. Alkoi kiinostaa miten tämä sinilumme toimii, pitääkö sitä polttaa, syödä, vai juoda? Kertokaa ne jotka tietävät asiasta enemmän kuin muu internetti
Sinilumme?
Anonyymi-ap
4
1819
Vastaukset
- Anonyymi
Teetä näytetään myyvän maailmalla. Tiedä sitten jääkö tulliin. Onko Suomen huumelistalla. Joissain maissa kiellettyä, esim Latviassa. Relaksantiksi mm kuvaavat.
- Anonyymi
Voi myös polttaa. Oon ite kiinnostunu kokeilemaa, mut en itekkää löydä tietoa onko laillista Suomessa.
- Anonyymi
Sitä juuri ajattelinkin,en ole varma onko kyseessä sinilumme jota kasvaa myös suomen lammissa ja joissa, vai onko joku eri lajike…
- Anonyymi
Vähäsen vastaan myöhässä, mutta se on suomen lainsäädännössä määritelty reseptilääkkeeksi, eli sen maahantuonti on laitonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818