Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kellokytkimen asennus

Anonyymi-ap

Osaisiko joku selittää selkokielisesti miten tuo Bilteman kellokytkin asennetaan: https://docs.biltema.com/v2/documents/file/fi/ceaf1480-5b01-4f73-9137-a2684f5b249d

Kaikissa muissa näkemissäni kellokytkimissä on ihan eri näköinen kaavio.

32

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan samalta tuo minusta näyttää kuin monet muutkin kellokytkimet. On tosin olemassa muunkinlaisia kellokytkimiä.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­y­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17998619V

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos ei tuota ymmärrä niin kannattaa olla kytkemättä yhtään mitään.

      • Anonyymi

        jos tekee esim: harjoitustehtävän koulun opintomateriaaliin, niin miksi ei saisi kysyä neuvoja ?

        Miksi tällästä foorumia edes pidettäisiin, jos ei saisi kysellä neuvoja ?

        vain tyhmiä vastauksia on.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos tekee esim: harjoitustehtävän koulun opintomateriaaliin, niin miksi ei saisi kysyä neuvoja ?

        Miksi tällästä foorumia edes pidettäisiin, jos ei saisi kysellä neuvoja ?

        vain tyhmiä vastauksia on.....

        Jis on koulun harjoitustehtävä
        Niin kaatso oppikirjas ihan ekalla sivulla on selostettu

        Olet kyllä väärällä alalla

        Oikea söjköei etsii tietonsa mamuaaleista

        Ikuistenluopien idiootti


    • Anonyymi

      Ei tuossa ole ihmeitä, kytkee kellon liittimiin 1 ja 2, nollan ja vaiheen 230V.
      Liittimeen 4 tuo vaiheen, ja liittimestä 5 lähtee vaikka valaisimelle. Nollan valaisimelle voi ottaa mistä helpommin saa.

      • Anonyymi

        Tämä selvitti asian, kiitos!


    • Tossa on kyl niin selkeät ohjeet kyljessä, että pakko kysyä oletko ihan varma mitä oot tekemässä? Joitain muitakin asioita tulee ottaa huomioon kuin väri väriin ja loput kannenruuvin väliin. Sopiva kiristys ruuveille jne.

    • Anonyymi

      Alottajalle,kun .ÄLÄ TEE MITÄÄN KYTKENTÖJÄ!!!.

      • Anonyymi

        Älä kirjoita mitään, kun et osaa!


    • Anonyymi

      Kenenk''n ei pid' neuvoa koska asennus luvanvaraista eli pit'' tilata s'hk;mies.

      • Anonyymi

        Kenenkaan ei pida neuvoa koska asennus luvanvaraista eli pitaa tilata sahkomies.

        Kirjoitin edellisen ulkomaisella koneella joka ei tunne kahta pistetta kirjaimen paalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkaan ei pida neuvoa koska asennus luvanvaraista eli pitaa tilata sahkomies.

        Kirjoitin edellisen ulkomaisella koneella joka ei tunne kahta pistetta kirjaimen paalla.

        Kyseessä ei ole salatieteet 😂 Ihan jokaisella on siten oikeus tietää kuinka Kellokytkin asennetaan. Itse asentaminen on vain luvanvaraista. Joten ihan rauhassa voi kertoa kuinka kytketään. Kytkentään ryhtyvä tekee omat valintansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkaan ei pida neuvoa koska asennus luvanvaraista eli pitaa tilata sahkomies.

        Kirjoitin edellisen ulkomaisella koneella joka ei tunne kahta pistetta kirjaimen paalla.

        Vaihda näppäimistöasettelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda näppäimistöasettelu.

        Et ole pätevä kirjoittamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ole salatieteet 😂 Ihan jokaisella on siten oikeus tietää kuinka Kellokytkin asennetaan. Itse asentaminen on vain luvanvaraista. Joten ihan rauhassa voi kertoa kuinka kytketään. Kytkentään ryhtyvä tekee omat valintansa.

        Minulla ei ole edes vaimoa jolta voisin kysyä luvan. Niinpä teen sähkötyöt kysymättä kenneltäkään mitään lupaa kun minulla on urakointioikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole edes vaimoa jolta voisin kysyä luvan. Niinpä teen sähkötyöt kysymättä kenneltäkään mitään lupaa kun minulla on urakointioikeus.

        Taidat olla niitä miehiä ketkä urakoi vaan omaan käteensä ja se on siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda näppäimistöasettelu.

        Tai opettele muuten löytämään ne skandit -kyllä ne siellä koneessa kuitenkin lymyää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ole salatieteet 😂 Ihan jokaisella on siten oikeus tietää kuinka Kellokytkin asennetaan. Itse asentaminen on vain luvanvaraista. Joten ihan rauhassa voi kertoa kuinka kytketään. Kytkentään ryhtyvä tekee omat valintansa.

        Neuvominen on kannustamista rikokseen. Jos omaa asennusoikeudet niin ei kysele ohjeita täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvominen on kannustamista rikokseen. Jos omaa asennusoikeudet niin ei kysele ohjeita täältä.

        Väsyneen suunnittelijan jorinat pitäis kans lailla kieltää.
        Ps. Ei ole mitää asennusoikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole edes vaimoa jolta voisin kysyä luvan. Niinpä teen sähkötyöt kysymättä kenneltäkään mitään lupaa kun minulla on urakointioikeus.

        Sinulla on Sx sähköpätetyvyys ja firmallasi on urakointioikeus. Edellyttäen, että olet sähkötöiden johtaja siellä pakettiautossasi.
        Epäilen silti, että ei ole kumpaakaan. Tuskin edes pakettiautoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on Sx sähköpätetyvyys ja firmallasi on urakointioikeus. Edellyttäen, että olet sähkötöiden johtaja siellä pakettiautossasi.
        Epäilen silti, että ei ole kumpaakaan. Tuskin edes pakettiautoa.

        Olet oikeassa. Minulla ei ole enää vaimoa eikä pakettiautoa. Ne olivat täysin tarpeettomia. Tukesin lähettämän urakoitioikeuspaperin ihaileminen riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai opettele muuten löytämään ne skandit -kyllä ne siellä koneessa kuitenkin lymyää.

        Kävin vain satunnaisesti ja kirjoitin pätkän, en ruvennut tutkimaan asetuksia.


    • Anonyymi

      1 2 birta ja kosskettimin kontaktorin virtaa

    • Anonyymi

      Itse kello tulee din kiekoon joka on sähkökaapissa.
      Sinneei ole asiaa tällö palsatlla kellään muul kuin
      Ip 68
      Idisonni ja
      Asiantuntijalla

      • Anonyymi

        Alkoon on näköjään ollut asiaa.


    • Anonyymi

      Meinaatko kytkeä ajastin kellon ojjaaman pörssisähkln yötunteja vai
      Sehän on muotii

    • Anonyymi

      Miksi se kello kytkin nyt lö2mpene kun kytkeembaraajat päälle yöllä

      On normaalia

    • Anonyymi

      Millaisen sulakeen laitoit piiriin
      Palomies harjoittelija

    • Anonyymi

      Kytkimen kyljessä on kaava, 1-vaihekuormasta tulee kaksi johdinta. Vaalean sininen nollajohdin kytketään N:llä merkittyyn liittimeen ja toinen johdin eli vaihdejohdin (yleensä musta tai ruskea) kytketään viereiseen liittimeen.

      Nollajohdin kuormaan samasta.

      Alhaalla on NC liitin, siihen taas oikealle ylhäältä nollajohdin.

      Virran syöttö kuormaan tapahtuu keskeltä alhaalta.

      • Anonyymi

        1-vaihekuorman tilalle kuuluu pistorasian piuhat.


    • Anonyymi

      Miten kytkem kolmibaihe varaajan tuohon .
      Laitanko kaikki johtimetnsamaan kestääkö kytkimen katkaisukyky ja vaiheistus

      Entä voiko sillä ladata sähköautoo jos joskus ostan sellisen
      Kotiin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe