Ollaan miehen kanssa tapailu hetken aikaa, mies kertoi että ei ole mua ennen ollut mitään suhteita naisten kanssa. Silti tälle oli määrätty lääkkeitä tähän vaivaan. Kysyn sitä valehteleeko mies mulle vai muuten vain määrätty tälle nuo
Miehellä on erektiolääkkeitä
5
465
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaahan se mies olla joskus ollut naisten kanssa seksuaalisesti kanssakäymisessä, muttei ole seurustellut kenenkään kanssa. Jos hän tarkoittaakin, ettei ole ollut pidemmässä parisuhteessa kenenkään kanssa.
Ja onko siitä nyt mitään haittaa, jos hän joutuu käyttämään erektiolääkkeitä ?
Voihan se olla, että lääkkeet voi heittää pois, jos teidän mahdollinen suhde alkaa toimia hyvin. Voi olla jotain alkujännitystäkin ilmassa.
Ja ainahan voit kysyä häneltä mahdollisista entisistä naikkosista, onko ollut mitään pidempää suhdetta tms. - Anonyymi
No voihan se olla niin että miehellä on voinut olla jokin sairaus missä on todettu tietyn hormoonin puute ja saanut siihen lääkkeet .toiset eivät vaan halua avautua kaikista asioista jotka ovat arkoja .
Joten ei pitäisi mistää valehtelusta heti syyttää sillä syitä voi olla monia jota hän ehkä haluaa pitää omana tietonaan. Katsele tilannetta rauhassa usein ne asiat ovat yksinkertaisimpia mitä luulee. - Anonyymi
Onko mies ollut eturauhasen tutkimuksissa ja koepalojen otossa?
- Anonyymi
Joitakin erektioläkkeitä käytetään muuhunkin tarkoitukseen esim. eturauhasen liikakasvun, jota alkaa esiintyä n. 50 v iässä, hoitoon tosin annostus on lievempi mutta jokapäiväistä. Kannattaa suhtautua rauhallisesti ja ottaa hyödyt käyttöön.
- Anonyymi
Jos oli varautunut,jos sauma sattuisi kohdalle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243829Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362519- 632414
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217- 1412205
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512188- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281741- 341733
- 1291470