eli siis vaatii asentamiseen internetin jota ei ole jonka tarvitsee... eli mitä teet*?
kuinka asennat internet-ajurit jos ei ole internettiä
26
310
Vastaukset
- Anonyymi
Et tietenkään mitenkään!
- Anonyymi
W11 on ihan hanurista!
- Anonyymi
Nyt viiraa windows-potilaalla pahasti!
- Anonyymi
Taitaa olla pyllymajan vajakki taas avaamassa.
- Anonyymi
"Internet ajuri". Sellaista ei ole olemassa.
- Anonyymi
win10 !
Latausvirhe: 0x800f0922 Kb5012170 Latausvirhe: 0x80240009 Kb2267602 Onko tarkoituksella ettei onnistu
- Anonyymi
Voit asioida kirjastossa ja ladata omalle muistitikulle sellaista mitä et omalta koneeltasi ilman nettiä saa.
Kirjaston henkilökunnalta rohkeasti kysymään, niin hommat kyllä hoituu. - Anonyymi
Käyt naapurin yms. nettiä lainaan ja kopioit ajurit jollekin siirrettävälle medialle, että siten saat win-kökön toimimaan.
- Anonyymi
Ai niinkuin siansaksana ,,, Schieben Sie das Kabel hinein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkuin siansaksana ,,, Schieben Sie das Kabel hinein
Kävin naapurissa, lainasin naapurinemäntää!
- Anonyymi
Olisko tästä apua!
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1920,h_1280,ar_1.4998465787051243,dpr_1,c_fill/q_auto:eco,f_auto,fl_lossy/v1693843032/39-116733664f5fe0b713bb - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko ajurin asennettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamla latenssi! Tuloste vasta 9 kk päästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamla latenssi! Tuloste vasta 9 kk päästä!
Ja sitten näyttö muuttuukin tummaan tilaan.
- Anonyymi
Varokaa nyt! MITEN EROON K-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i-s-t-a, Se ei palvele enää ketään!
- Anonyymi
Taas niitä huuhaa kysymyksiä.
Pitäisi tietää, mistä ajurit puuttuu, kun kaikki on jo oletuksena on internettiin kytkettyjä.- Anonyymi
Windows on vaikea!
- Anonyymi
Minä muistan kaukaa 90-luvulta tilanteen, että kotikoneelle piti hommata jokin driver/ajuri ja koska nettiyhteys oli vielä niin järkyttävän hidas, niin lompsin ihan muina ohikulkijoina teknillisen korkeakoulun kirjastoon, menin vapaalle koneelle ja imuroin sen tarvittavan ohjelmanpätkän korpulle.
Those were the days my friend 😍- Anonyymi
90 luvulla ajurit tuli laitteiden mukana levyillä!
- Anonyymi
Se oli eliitille vitsi ennen kuin he hukkuivat siihen. Netti.
- Anonyymi
Miksi olette noin jälkeen jääneitä?
- Anonyymi
Kollivaaapunen käy taas läpösenä ja sekolenava.
- Anonyymi
Vihapapparainen on selvästi OS rasisti!
Onkohan sillä varaa lääkeisiinsä? 💊
k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i veti elämänsä wessanpöntöstä alas! - Anonyymi
Lataa ajurit toisella laitteella.
- Anonyymi
Ajurisekoilu on Windowsissa ihan kaameeta nykyään! aiheutta pahaa toimimattomuutta ja jatkuvaa säätämistä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741