Nyt kaikki asuntokaupoille!

Anonyymi-ap

Pohjat on jo nähty ja kohta lähdetään vauhdilla uuteen nousuun. Asumisen tarve ei ole poistunut minnekään ja syksyn -70% toiveiden sijasta nähdään ainakin +20%.

t. asian tuntia

9

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joulukuussa on "osta 2 maksa 3"-kampanjat menossa. Piilosokkelitalot +40% heittämällä.

• Anonyymi

Vaikka - 70 % toteutuukin, miksi laittaa säästöjään kiinni hikiseen kämppään, eihän sitä saa mukaan edes etelänmatkalle. Ei, antaa luukkujen olla, ja säästöjen pankissa. Sieltä saa voimaa, jos on tarvis joskus taas !

• Anonyymi

Kannattaa jopa tarjota enemmän kuin pyydetään, ettei jää ilman.
      T. Vivuttaja

• Anonyymi

Samaa kikkaa käytti Urpilainen & Katainen Oy, kun Kreikan kanssa kauppaa teki. Me todellakin tienattiin tällä. Nyt tuulipuvut voi tehdä saman perässä. Sen jälkeen tuulipuku vaihtuu minkkiturkkiin.

• Anonyymi

Vähän homeisia valesokkeloo sais halvan

• Anonyymi

Uskomatonta, että tosiaan kehtaavat pokkana pyytää ränsistyneistä, alkuperäiskuntoisista, valesokkeli, sähkölämmitys, vuokratontti pommeista lähes uusien hintaa. Eihän tässä touhussa ole mitään järkeä, pitäkööt läävänsä, mä pidän rahat pankissa ja sijoituksissa.

• Anonyymi

Aloittaja on täysin oikeassa .Olin viime viikonloppuna useammallakin näytöllä ja niissä oli kovat jonot .Parissa kohteessa ei olisi ehtinyt harkitsemankaan kun siellä tehtiin jo kilpaa tarjoukisa .Luulen,,,että juna meni jo .

• Anonyymi

Vuoronumeroja jaetaan rappukäytävässä, ja siellä kovimmat diilaa numeroitaan jonon häntäpäässä oleville. Tuossahan tekee jo tiliä vaikka ei ehdi rappukäytävää pidemmälle. Meno alkaa muistuttaan 80-luvun loppupuolen hurjia aikoja. Ei muuta kuin neonkeltaista laskettelutakkia päälle, vyölaukku vyötärölle ja kohti asuntoesittelyitä.

• Anonyymi

Juu niin mäkin kävin tänää näytöllä,ja oli kova tunku,mutta sain kun sainkin vuokrattua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe