Eli siis oon 12 vuotias ja mulla on punaisia näppylöitä TOSI PALJON mun suunympäryksillä ja nenän vieressä ne ei lähde pois ja ne näyttää hirveitä mitä teen??
Vastaukset 4
- Anonyymi
Onko ne näppylät ollut kauan, vai tuliko ne ihan ykskaks ?
Jos ne on tullut ykskaks, se voi olla joku allerginen reaktio. Mitä olet mahdollisesti syönyt ?
Jos se johtuu allergiasta, se menee luultavimmin ohikin, kun allergisoiva vaikutus loppuu.- Anonyymi
Ne on ollut siinä jo vaikka kuinka kauan punoittaa alue ja joskus vähän helpottaa ja sit palaa pahana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on ollut siinä jo vaikka kuinka kauan punoittaa alue ja joskus vähän helpottaa ja sit palaa pahana.
Saisitko jonkun käyttämään sinua lääkärillä ?
Ehkä saattaisi olla hyvä, jos vaikka ihotautilääkäri katsoisi tilannetta.
Jos syy selviäisi, sen pystyisi ehkä mahdollisesti hoitamaan. Kaikki ihottumat eivät välttämättä lähde koskaan pois, mutta on erilaisia reseptillä saatavia voiteita ja lääkkeitä, jotka voivat ihottumiin auttaa.
Kannattaa selvittää, löytyisikö sinun vaivaasi mitään hoitomuotoa.
Ihottumat eivät ole mitenkään mukavia, ja joillain ne voi haitata pahasti ajatuksiin omasta ulkonäöstä.
Toivottavasti sinua ei ole kiusattu ihottuman takia, jotkut vaan ovat niin älyttömän ilkeitä toisia kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HERPES rakkulat tai ruusufinniä, aurinko ja stressi laukaisevat kummatkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561