painajaiseen, sellaiseen missä paljon nuorempi ahdisteli. Olet elänyt päivisinkin kuin painajaisessa jo monta vuotta. Kotona asumistasi on häiritty monin eri tavoin ja siksi säikähdät ihan vähäisiäkin ääniä. Tuntuu ettet missään voi olla rennosti, ja siksi stressitila jatkuvasti päällä. Niinkö ihmistä kohdellaan kun hänet yritetään saada tekemään jotain sellaista mitä toinen haluaa, mutta sinä itse et halua.
Taas heräsit
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
Pidät vain niistä oman ikäisistä. Haluat turvallisen sylin ja paikan missä olo tuntuu turvalliselta, kaikkien todella ahdistavien vuosien jälkeen se on juuri sitä mitä tarvitset, jotta painajainen vihdoinkin tuntuisi loppuneen! Et tiedä kuinka vuosia on jäljellä, mutta ne vuodet haluat elää omannäköistä elämää.
- Anonyymi
Kenelle sinä oikein tarkoitat nuo viestisi? Itsellesi? Voisitko jo lopettaa ja hankkiutua terapiaan?
- Anonyymi
Miksi näet niin paljon vaivaa tästä miehen provoilusta? Ei pitäisi herättää niin voimakkaita tunteita nämä verrattuna saman guben muuhun kouhotukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2274841Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233550Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2692053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,101956Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31813
- 61767
- 176750