Suomi24 pyhäjärvi palsta teki tehtävänsä

Anonyymi-ap

vai miten tulkitaan tämä, kun palstalla kirjoitettiin viime viikolla kirkonkylän katuvalorikosta, nyt se oli korjattu!!
Kyllä palstaa luetaan, joko suoraan johtokkeskusessa tai sen lähipiiriisä, otetaan se ainutlaatuisena etuna ja käyttäydytään kohteliaasti sen mukaisena , miten vaivaava ongelma antaa aihetta , ja ollaan kunnioittavia toisíllemme. Itse asiassa ainoana kuntalaiskeskustelujen alustana, jota todistettavasti myös kuullaan.

39

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö joutilas tätä sivua käyttävät saamapuolle jääneet

• Anonyymi

Opettele päivystäjä ensin kirjoittamaan HIHI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele päivystäjä ensin kirjoittamaan HIHI

Maski päähän persut. Yksinkertaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maski päähän persut. Yksinkertaista.

Maskista viis, mutta kyllä vasemmiston Leskinen vastailee tylysti kuntalaiselle facessa. Tuntee kai jotenkin ylemmyyttä, ja muutama vassu peukuttaa.
        Jos minä lainaan kirjoitettua tekstiä luvalla ja lainausmerkeillä varustettuna , tai ilmoitan kopioidun tekstin lähteen, tuskin muuttuu minun kirjoitukseksi. Vai miten se menee. ?
        Olen sitä mieltä valtuutettu hoitakoon asiallisesti tehtävänsä,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskista viis, mutta kyllä vasemmiston Leskinen vastailee tylysti kuntalaiselle facessa. Tuntee kai jotenkin ylemmyyttä, ja muutama vassu peukuttaa.
        Jos minä lainaan kirjoitettua tekstiä luvalla ja lainausmerkeillä varustettuna , tai ilmoitan kopioidun tekstin lähteen, tuskin muuttuu minun kirjoitukseksi. Vai miten se menee. ?

Joo! Leskisellä on ongelmia lukemisen ymmärtämisessä...Kirjoituksen alussa oli että Raimo Parkkisen ajatuksia.Leskinen käänsi sen kirjoittajan ajatuksiksi. Teija ja Jere tykkäsivä siitä.Sekaisin on Pyhäjärvn Vasemmisto,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikein Jorma kommentoi. Kyllä sinä vastaat juorunkin levityksestä omalta osaltasi vaikka olisit sen muualta kuullut ja jatkat eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikein Jorma kommentoi. Kyllä sinä vastaat juorunkin levityksestä omalta osaltasi vaikka olisit sen muualta kuullut ja jatkat eteenpäin.

No ei kommentoinut asiallisesti, odottaisi hänen vastaavan asiallisesti, sekä lukemalla viestien sisällön.
        Eikä alkaisi vääntää "paskaa " kuten hän kommentoi kuntalaiselle.
        Näyttäisi hyvää esimerkkiä valtuutettuna toimintatavoista.
        Nythän ei puhuta juoruista vaan lainatuista teksteistä.
        Juorut on juoruja. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kommentoinut asiallisesti, odottaisi hänen vastaavan asiallisesti, sekä lukemalla viestien sisällön.
        Juorut on juoruja. 🤣

Eipä Leskinen tule enää saamaan vaaleissa ääntäni.Senverran röyhkeästi kirjoitti.Suosittelen muitakin tekemään samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! Leskisellä on ongelmia lukemisen ymmärtämisessä...Kirjoituksen alussa oli että Raimo Parkkisen ajatuksia.Leskinen käänsi sen kirjoittajan ajatuksiksi. Teija ja Jere tykkäsivä siitä.Sekaisin on Pyhäjärvn Vasemmisto,

Parkkisella ajatuksia? hih hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juorut on juoruja. 🤣

No ehdottomasti kannattaa nostaa esille 50 vuotta vanhoja juttuja. On ne kyllä semmosia hupiukkoja, niinku joku näitä osuvasti facessa kuvaili:) Missä viipyy Tedin marina Väentuvan saamasta lisäajasta lainanmaksuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä Leskinen tule enää saamaan vaaleissa ääntäni.Senverran röyhkeästi kirjoitti.Suosittelen muitakin tekemään samoin.

Eikös ne eduskuntavaaleissa saaneet rökäle tappion, tämä vasemmiston pj Andersson totesi " vituttaa kuin pientä eläintä " tuo on muuten lainaus.
        Joo en oo äänestänyt vasemmistoa ,enkä äänestä.

• Anonyymi

Hienoa, että valot on korjattu ja asia on OK. Kiitosta pukkaa. Saattaa olla, että päättäjät eivät olleet kulkeneet näinä aikoina. Mutta viesti meni perille ja hyvä , että tilanne on nyt kohdallaan.

• Anonyymi

toki kiitos, vaikkei ne ilman palkkaa tee yhtikäs mittään.

• Anonyymi

Kiitoksella ei soiteta etes tienkäyttäjän linjalle!

• Anonyymi

Ja ihan varmasti valot olis korjattu ilman täällä itkemistäkin! Jokainen tietää, paitsi ne!

• Anonyymi

oi hellanlettas, sinä et huomaa itse itkeväsi, ja itkemisessäsi olet ylivertainen, itket joka ikisessä keskustelussa. on sulla polosella ollut kurja lapsuus.

• Anonyymi

Purralla on paksut pohkeet

• Anonyymi

kerro ympärysmitta, kun olet perillä..ja samaan voit kertoa miehuutesi mitan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerro ympärysmitta, kun olet perillä..ja samaan voit kertoa miehuutesi mitan?

oon jostakin lukenut että nykymiehillä se on pitempi kuin joskus 1900 luvun alkupuolella . . siis jottain 3cm pitempi . niin ja mitä tullee näihin tummahipiästen tosi isoihin . . pitkiin niin se koko vaatii hyvän verenkieron ja ei välttämättä anna vehkeen omistajalle siis kantajalle suurempaa nautintoa , , , täänkin luin IL terveys artikkelista , , sen pituinen se ",

• Anonyymi

Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

• Anonyymi

.....ja valtionvarainministerinä,Nopea sti noussut urallaan .Hatun noston arvoinen saavutus,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.....ja valtionvarainministerinä,Nopea sti noussut urallaan .Hatun noston arvoinen saavutus,.

Kukahan ja mikähän "luuseri" on tuo p..u parka, joka sotkee kaikkien kirjoittajien
        tekstejä. Samaa soopaa jatkaa jaksaa. liekö pellikkaperältä? tai siltä toiselta perältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan ja mikähän "luuseri" on tuo p..u parka, joka sotkee kaikkien kirjoittajien
        tekstejä. Samaa soopaa jatkaa jaksaa. liekö pellikkaperältä? tai siltä toiselta perältä?

Persut nyt on hieman outoja.

• Anonyymi

Ihan ollaan kauppalan omia kasvatteja saama puolelle jääneitä ja meitä on 88% asukkaista juu

• Anonyymi

Ei ollu Jormassa miestä vastaamaan kysymykseen paljonko on kaupungin varoja tungettu kaivosalueen projekteihin? Ei kyllä kukaan muukaan valtuutettu jos nyt heille yleensä kaikkia projekteja ja niiden kuntaosuuksia on esiteltykään.

Huvittavin raportti oli keväällä kaivoksen jätteiden ympärille kyhätystä projektista. Kaupungin rooli oli ohjausryhmätyö, hallinto ja rahoitus. Siis RAHOITUS!
      Projektissa ostettiin kaupallisesta vesifirmalta avaimet käteen suoritus vesien käsittelystä.

Minkälainen Firma se tuota kaivosta pyörittää kun tuommoisetkin pitää hallinnoida ja rahoittaa velkaisen pikku kunnan!? Kunnan rahoja meni tuossakin 40 tuhatta eikä varmaan kukaan kuntalainen hyötynyt yhtään mitään!

Tämä touhu on loputtava!
      Sitten kylätoimikunnat saa 500€ koko kylän innovaatioihin.

Mitäpä Jouni, Jorma ja Teija vasemmistosta sanoo?

• Anonyymi

KukA pölkkypää luulee tosissaan, että tällä palstalla on niin paljon painoarvoa, että korjaus tapahtuu sen mukaan.

• Anonyymi

Yhteenaikaan oli kaikki Ruotasen katuvalot pimeänä.Piti sanoa niistä katuvaloista JJ Niemelle montakertaa,että ne korjattiin.

• Anonyymi

Juuri niin. Luulee että kun täällä solvaa niin ihmiset juoruaa kirjoituksia päättäjille ja menevät vasta sitten tekemään töitä. Huhhuh. Joku luulee olevansa isokin pomo

• Anonyymi

Tieto lisää tuskaa myös päättäjissä. Siksi täällä nostetaan esiin kohtuuttomuuksia yhteisessä kuntakodissa.

• Anonyymi

Kuvitteleeko aloittaja että suomi24ssä on työlista mitä tehdään ja milloin. Oujee. No laittakaa joka päivälle jatkossakin lista töistä, voisi kuitata kun joku ehtiny homman tehdä. Viikonlopulla juodaan pillimehut onnistuneista tehtävistä

• Anonyymi

Luulen, että aloittaja ei "luule" mitään. Aivan ihmeellistä, nyt räkytetään siitä, kun
        myrskytuho ja siitä aiheutunut katuvalojen korjaus on tehty.
        On tämä porukkaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että aloittaja ei "luule" mitään. Aivan ihmeellistä, nyt räkytetään siitä, kun
        myrskytuho ja siitä aiheutunut katuvalojen korjaus on tehty.
        On tämä porukkaa!!

Tämmösiä NE on! Joka asiasta itketään! Ja jos ei löydy aihetta itkuun niin sitten itketään sitä! Nyhhyyhyyyhyhyyhy!

• Anonyymi

Ei kuvittele, sinulla voi sen sijaan tekee tiukkaa ymmärtää lukemasi, tässä aloitus;
        lainaus- "vai miten tulkitaan tämä, kun palstalla kirjoitettiin viime viikolla kirkonkylän katuvalorikosta, nyt se oli korjattu!!
        Kyllä palstaa luetaan, joko suoraan johtokeskusessa tai sen lähipiiriisä, otetaan se ainutlaatuisena etuna ja käyttäydytään kohteliaasti sen mukaisena , miten vaivaava ongelma antaa aihetta , ja ollaan kunnioittavia toisíllemme. Itse asiassa ainoana kuntalaiskeskustelujen alustana, jota todistettavasti myös kuullaan.-"

Sen sijaan toisessa ketjussa oli hyökkääviä viittauksia niiden kommentoijien perään, jotka sanoivat katuvalojen olevan teknisen toimen vastuualueita..hyvin ovat kiinni ko. aloittajan arvioon, " palstaa luetaan" joko suoraan virastolla tai lähipiiri toimittaa välivouhakkeena viestejä.

• Anonyymi

Tuskin täällä kukaan itkee. Tuo on kuvitteellista ja hyökkäilet viattomien kimppuun, sama kirjoittaja. Yhyyyyy

• Anonyymi

hyökkäät nytkin, etkö itse hoksaa? omituista siirto"syyllistämistä" varsinkin kun ei omaa kirjoittamistyyliä arvio miltä se lukijasta vaikuttaa?

• Anonyymi

En ole kuullut, missä muualla on lampuja koskaan palanut. Syy täällä Jukassa.

• Anonyymi

lapsellista vatkaamista selvästä vahingosta, valaisinpylväs poikki, lamppu hajalla---myrskytuuli kaatoi ensinpari mäntyä johtojen päälle ja siitä lähti dominoilmiö, langat vetivät pylvään ketoon..rakasta vaan mainitsemaasi jukkaa, ei kait siinä meille mitään tapahdu, sinunlaisellesi se, että palstatilaa menee ketunper***ttä hyväillessä hukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lapsellista vatkaamista selvästä vahingosta, valaisinpylväs poikki, lamppu hajalla---myrskytuuli kaatoi ensinpari mäntyä johtojen päälle ja siitä lähti dominoilmiö, langat vetivät pylvään ketoon..rakasta vaan mainitsemaasi jukkaa, ei kait siinä meille mitään tapahdu, sinunlaisellesi se, että palstatilaa menee ketunper***ttä hyväillessä hukkaan.

Miksi ei heti korjattu. Muualla korjataan puolessa tunnissa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe