Mistäköhän voi johtua että kun pelästyn niin pissa meinaa tai pääsee samantien housuun?
Minulle on käynyt niin kun parkkipaikalla meinasi toinen auto peruuttaa autoni kylkeen, samoin kävi kun kaaduin polkupyörällä ja myöskin kun kaupassa luin
tuoteselostetta niin tuttava tuli viereen ja sanoin moi. Kun joku yllättävä tilanne
säpsäyttää niin jotenkin rakko laukee ja pissa pääsee housuun. Onko Teille muille
käynyt samoin vai mikä mua riivaa?
Pelästyksestä pissa housuun.
26
975
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin on käynyt, selittämättömistä syistä yllättäen on virtsankarkailua ollut ja on.
Tämän vuoksi käytänkin Tenan Silhuette inkoalushousuja ihan varmuudeksi ja
ehkäisemään noloja tilanteita. Syyksi epäilen ainakin itselläni vaihdevuosia.- Anonyymi
Ei pelastumisen virtsaaminen ole samaa kun iäkkään virtsan karkailu
Vanhemmiten on melkein jokaisella naisella näitä ongelmia valitettavasti. - Anonyymi
Selittämättömistä syistä myös minulla on pissan karkailua. Monesti rakko hermostuu kun
aamuruuhkassa seistään, alkaa pakonomainen pissahätä ja sitten vaan pöksy kastuu.
Olen alkanut käyttää töissä Tenan Silhuette inkohousuja, hameen kanssa hyvät mutta
taitavat vähän pullottaa farkkujen kanssa joten pitkä paita on jees. - Anonyymi
Moni käyttää vaippaa varmuuden vuoksi , näitä asioita saattuu vähän yhdelle sun toiselle . Reaktio pelästymisestä . Niinhän kassatkin tekevät jos tulevat stressatuiksi .
Hermostollinen juttu joka vaikuttaa virtsarakon toimintaan .
- Anonyymi
Minulle kävi pari kertaa nuorena niin kun olin pelästynyt ei koskaan sen jälkeen. Ihmettelin itsekkin sitä silloin että miksi mutta Ei tullut otettua selville.
Kai se pelästys jotenkin on niin kova että reagoi sillä lailla- Anonyymi
Minulle myös kerran nuorena kun tuli riita aviomiehen kanssa niin yhtä äkkiä pissat housuun. Ei sen jälkeen ole niin käynyt——— ainakaan vielä , mutta koskaanhan ei tiedä .
- Anonyymi
On pelästyessä pari kertaa housut kastunut, jos on ollut valmiiksi pissahätä. Siinä on jotenkin pidättely unohtunut ja pissan valumistakaan en heti huomannut. Silloin on myös vaikeaa saada pissantulo loppumaan.
- Anonyymi
Menneellä viikolla liukastelin autolla ojaan, ja siinä rytäkässä itsekin pissasin
housuun. En edes huomannut ennenkuin oli ns koko lasti jo tullut housuun.
Siinä sitä sitten oltiin housut märkinä ja auto ojassa. Kyllä nolotti mutta se siitä.- Anonyymi
itsellä kanssa äkkitilanteet saatta kastella housut,jo nuorempana kaikki mäenlaskut kun otti nahanpohjasta niin kylläpä karkaili,mitään tulehduksiakaan ei ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsellä kanssa äkkitilanteet saatta kastella housut,jo nuorempana kaikki mäenlaskut kun otti nahanpohjasta niin kylläpä karkaili,mitään tulehduksiakaan ei ollu.
Jos rakko on jo aika täynnä ja riittävästi vauhtia niin äkkipysähdys saanee aikaan jo karkailua. Sitten noissa tilanteissa pitää ottaa huomioon myös selkäydinvaurion mahdollisuus. Voipi olla kyllä nyt pelästys, kun ei muuta ole kirjoittanut. Tosin ihmiset unohtelee myös näitä kirjoituksia
Monisairas - Anonyymi
Hyvä keino pitää aina mustia pitkiksiä niissä ei näy jos tulee vahinko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä keino pitää aina mustia pitkiksiä niissä ei näy jos tulee vahinko
Hyvä suojautumiskeino on myös toppahousut, pieni liraus ei tule läpi. Samoin suojaavat
tulehduksilta näin kylmänä vuodenaikana.
- Anonyymi
Onks noloo, jos bailatessa unohtaa pissahädän tunteen ja sitten se karkaakin
housuun. Mulle on just käynyt noin kun hyppii niin ykskaks ns. rakkohalkee ja
koko lasti tuleekin housuun. Olen muutamilla bändin keikoilla käyttänyt
inkohousuja jotka on hyvin imenyt karanneen pissan. Sitten vain vaipanvaidolle ja
meno jatkuu. - Anonyymi
Mä päästän yleensä tahallaan housuihin
- Anonyymi
Joskus ratsastaessa olen tehnyt samoin kun hätä alkanut tuntua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ratsastaessa olen tehnyt samoin kun hätä alkanut tuntua.
Samoin käynyt, tahtomattakin meinaa pissaa karata, suojia täytyy käyttää.
- Anonyymi
Käytän varmuudeksi inkohousuja kun karkailua on ollut, nykyisin tulee laskettua tahallaankin
housuun jos esim. kotimatkalla hätä alkaa tuntua ja ei viitsi pysähtyä vessareissulle. - Anonyymi
Mitä iloa siitä on että tahallaan päästää housuihin
- Anonyymi
Ah kiva tunne kun pissa valuu joka paikkaan itse käytän tena suojia joihin on kiva kakata
- Anonyymi
Olen ollut jännittäjä koko ikäni ja kuvaan on kuulunut että housuunkin lirahtaa.
Nyt kun olen keski-iän ylittänyt niin jännityksestä johtuva pissavaiva tuntuu
vain pahenevan. Olen kastellut housuni niin liikenteessä kuin coktailtilaisuudessa
kun jokin yllättävä tapaus on järkyttänyt. Suojat housussa on kuljettava.- Anonyymi
Minun työkaverini oli 40 ikäinen ja oli kärsinyt vaivasta pari vuotta. Se haittasi hönen elämäänsä .
Pääsi sairaalaan ja tekivät pienen leikkauksen ja sillä se korjaantui. Hän nautti sen jälkeen elämästään täysin siemauksin .
Joten monta kertaa tälläiset viat ovat korjattavissa .
Jollain voi olla kohdun laskeumaa ja pissaa kerääntyy kun ei pissaa ulos kaikkea vessassa , ja sitten kun on tilanne joka aiheuttaa hermosteisuutta niin tuleekin kaikki kerralla.
Joten mahdollisuuksia in päästä eroon vaivasta kun vaan menee lääkäriin . Turha kärsiä jos on pienikin mahdollisuus päästä eroon vaivastaan
- Anonyymi
Nolosti voi käydä vaikkei pelästyisikään. Itsellä pahin tilanne on pyöräillessä kun
alkaa polkea mäkeä ylös niin jotenkin paine rakossa kasvaa niin kovaksi
että tuntuu että rakkohalkeaa ja housuun pissa karkaa vaikkei olisi ollut edes hädän
tunnetta. - Anonyymi
Itsellä on myös karkailuvaivaa, housuun tuppaa lirahtamaan kun aivastaa tai
jostain säpsähtää. Tenoja on käytettävä. - Anonyymi
Oma vaiva liittyy yskimiseen, flunssan seurauksena tulee yskänkohtaus ja siinä
ohessa housuun pissa lirahtaa. Nyt jo kolmesti housu kastunut eikä karkailu ole
vain pari tippaa vaan kahvimukillinen.- Anonyymi
Usein näitä juttuja tulee vaihdevuosien jälkeen , etekin jos ei käytä paikallista hormoonia joka vahvistaa limakalvot
- Anonyymi
On myös tästä kokemusta
Monisairas
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288